quote:Op maandag 23 juni 2008 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Woheeeeeieeeehoe![]()
![]()
Mijn beoordeling terug.![]()
Alles is Voldoende.![]()
Een paar kleine kritiekpunten zoals dat ik soms iets secuurder mag zijn.![]()
Maar verder alleen maar pluspunten![]()
i know.. maar dat zijn mijn laatste dagen voor mijn scriptieverdedigingquote:Op maandag 23 juni 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Zo breng je je bod wel in gevaar hoor
Tijd voor even wat ontspanning dusquote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef nicomart het volgende:
i know.. maar dat zijn mijn laatste dagen voor mijn scriptieverdediging
en je kunt geen middagje missen?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
i know.. maar dat zijn mijn laatste dagen voor mijn scriptieverdediging
ben bang dat die ontspanning pas daarna mogelijk is... maar wellicht als alles meezit..quote:Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
Gefeliciteerd Milou![]()
[..]
Tijd voor even wat ontspanning dus
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juni 2008 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Woheeeeeieeeehoe![]()
![]()
Mijn beoordeling terug.![]()
Alles is Voldoende.![]()
Een paar kleine kritiekpunten zoals dat ik soms iets secuurder mag zijn.![]()
Maar verder alleen maar pluspunten![]()
Dat is het teken dat je vrijdag naar de meet moet komenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
verschrikkelijk irritant.. er gaat hier een auto/scooteralarm af.. en die blijft maar afgaan
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het teken dat je vrijdag naar de meet moet komen
vanaf 14.00 op CS is nu het planquote:Op maandag 23 juni 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
laat het maar weten wat de daadwerkelijk plannen zijn. Dan zie ik wel wat ik doen
Is het orgineel van Stephan speaks?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
die film ken ik niet eigelijkkwam alleen dat nummer toevallig tegen
's Middags terrasje als het mooi weer is, en misschien bowlen ofzo. Als het te regelen isquote:Op maandag 23 juni 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
laat het maar weten wat de daadwerkelijk plannen zijn. Dan zie ik wel wat ik doen
Doe maar vrij krijgen danquote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Milou__ het volgende:
Ligt eraan of ik vrij kan krijgen van stage..
Ik ga niet voor een paar uurtjes naar Utrecht
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
ja ok.. maar ik ga niet met de trein en met de auto / motor naar CS zal wel een ramp zijn
Zie mijn foboquote:
Loop je maar een stukjequote:Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
ja ok.. maar ik ga niet met de trein en met de auto / motor naar CS zal wel een ramp zijn
Alsof dat het probleem isquote:
Ga jij lekker met je paraplu staan, dan vinden we je welquote:Op maandag 23 juni 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Als we nu allemaal zo'n mooie paraplu in de lucht steken
Ik heb een groene dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |