Japquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is toch die zanger van Sum41?
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ze ook lekker aande muur hagnenveel toffer
Enige nadeel is dat je er steeds meer bij wil hebben hangen![]()
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen..
Maar nu is zij erachter gekomen dat gitaarhaken ook prima dienst doen om paardentuigjes en teugels en zooi aan te hangen, dus ik denk dat ik tzt de helft van de haken wel kwijt ben..
Nee, die heette Martijn. Ponyplay op een piano ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredensquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:32 schreef Moozze het volgende:
Ik leer de cannon rock...
Vind het moeilijk, maar als ik die kan dan ben ik tenminste wel vooruit gegaan
Wat is een Wizzard hals ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Die LTD is mooi![]()
Wat voor hals heeft ie? Wizzard ? of een wat stevigere?
ps lang gelee dat ik hier poste![]()
![]()
![]()
![]()
Still alive![]()
![]()
![]()
![]()
quote:# Set-Thru
# 25.5” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Maple Neck
# Rosewood Fingerboard
Ik vind het tofquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Regel maar een stevig podiumquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens..
.
Kweenie hoe jouw hoofd vast zit, maar uh, meestal wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |