Whehequote:
Dat vraag je toch nietquote:
quote:
quote:
Morgen weerquote:
Relaxed manquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Morgen weerBoven is nu bijna alles klaar, dus voor het weekend zit boven het laminaat erin
Dat zeg je toch nietquote:
Waarom geloof ik je niet, bij elke link naar youtube denk ik steeds dat hij naar ricky martin gaatquote:
Inderdaadquote:
Godsammequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadEn morgen staat om te beginnen m'n moeder beneden in de etalage
Schijnbaar wel dusquote:
Waarom heb ik zo'n idee....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer http://www.siriuz.biz/ eens? 1e of 2e filmpje
Je kent hem toch al langer dan vandaag, of was je die zin onder zijn berichten weer eens vergeten ofzo?quote:
Ik keek met rechtsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kent hem toch al langer dan vandaag, of was je die zin onder zijn berichten weer eens vergeten ofzo?
DIERTJUHHHHHHHHHH!!!!!!quote:
Ben te moe om er een reactie op te gevenquote:
Gastttttttttquote:
dit wordt heel vermoeiendquote:
quote:
dat had ik gisteren gedaan. Allerlei gezeik en dergelijke en kben er helemaal zat van..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
Lekkere dag gehad?
(je ging je weer inschrijven op school toch?)
Inderdaadquote:
Heb ik me vergist in een dagje (ben hier gisteren bija niet geweest).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat had ik gisteren gedaan. Allerlei gezeik en dergelijke en kben er helemaal zat van..![]()
Wou dat ze me gewoon mn fucking diploma geven.. dan kon ik verder met wat ik dus echt wil. Kut opleiding![]()
Boekhouding vind ik wel leuk maar door dat gezeik wat ik nu allemaal heb is het niet meer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |