* Dr.Droxz schenkt een goed koud glas bier in voor WL.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
pffff gaarheid heerscht bij mijhelp!
Thx daar ben ik idd wel even aan toe nu!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt een goed koud glas bier in voor WL.
Tering wordt jij ff genaaid!quote:
Ja lullig dit.... supervisor ziek naar huis gegaan... vergelijkbaar met die kutcollega van Droxzquote:
misschien familie van elkaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja lullig dit.... supervisor ziek naar huis gegaan... vergelijkbaar met die kutcollega van Droxz
idd het lijkt net de TROSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
zow sgeledas mega balen.... wist niet dat zoveel collega's familie waren... die van WL, Droxz en blijkbaar Sgele ook
prettig weekend! euj.... prettige avondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten mannen... succes de laatse uurtjes ik zal aan jullie denken (ofzo)
fijne avond
weet je dat zeker ? kijk morgen avond maar eens naar die aardige toeterende mensen , als hun ploeg wint.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond Tripack!![]()
@WL, De meest irritante, kolere famillie van nederland
Ga ik met m'n paintball gun uit het raam hangenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je dat zeker ? kijk morgen avond maar eens naar die aardige toeterende mensen , als hun ploeg wint.
jij hebt helemaal geen wekker meer nodig!
whahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga ik met m'n paintball gun uit het raam hangen
wzzzzzzzup?quote:
Verveel me de griebus!quote:
Ik (nog) niet, heb alleen geen zin om te eten ofzo.quote:
Zit hier een beetje in de rondte te turen en mijn tijd uit zitten tot 8.. en de rest maar werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik (nog) niet, heb alleen geen zin om te eten ofzo.
Ben lekker muziek aan het luisteren, en moet straks nog een laptop fixen
Je bent nog aan het werk, aha... ik zit alweer een tijd thuisquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit hier een beetje in de rondte te turen en mijn tijd uit zitten tot 8.. en de rest maar werken
Ik ben nog aanwezig op het werk jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent nog aan het werk, aha... ik zit alweer een tijd thuis
"werken"... WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |