Ik ben bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF
p.s heb weer een drukke dag, dus zal weer weinig posten vandaag.
Whehehequote:
Mja.... da's eigenlijk best een goeie functieomschrijvingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Nee jij bent de man die altijd de koffie drinkt
Sgele zet het snel in zijn cv;quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja.... da's eigenlijk best een goeie functieomschrijving
extremely talented coffee consumerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgele zet het snel in zijn cv;
Functie: Koffielurkert
Well, do we have a job for you!quote:
quote:
Hmm dat is zuur, nah in ieder geval heb je er nog 1 in toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh! gvd brand gewoon de 2e videokaart van mn pc vannochtend door.
das klote.... geen goed begin van de dag iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh! gvd brand gewoon de 2e videokaart van mn pc vannochtend door.
ja dat wel, maar vrolijk wordt ik er niet van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zuur, nah in ieder geval heb je er nog 1 in toch?
Dude... we vinden het hier allemaal heel gezellig enzo..maar jij maakt het wel heel erg he..quote:
tjah.... zoals ik al zei...dat kwam er nogal verrot uitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude... we vinden het hier allemaal heel gezellig enzo..maar jij maakt het wel heel erg he..
* Dr.Droxz zet een "Droxz special" neerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... zoals ik al zei...dat kwam er nogal verrot uit
maar zoals ik al eerder had gezegd... ik had dus vannochtend een cappuccino met een extra shot espresso genomen ( een Droxz-special als ik het goed heb)
whehehe bedanktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een "Droxz special" neer
ik heb het in de koffieshop lekker laten bestellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Hier zijn de mokken te klein om Cappucino en Espresso te mengen
whehehe dat heb ik ze hier nog nooit zien doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
Altijd leuk... zo'n brand oefening
Ongekend... laat ze opbokken met die zooi
Zoals ik bij mijn vorige werkgever ook deed, neem gewoon zelf een grote mok meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Hier zijn de mokken te klein om Cappucino en Espresso te mengen
Ja da's eigenlijk wel een goed planquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals ik bij mijn vorige werkgever ook deed, neem gewoon zelf een grote mok mee
Want die kleine bakje koffie.... kan je ook niet echt vrolijk van worden toch?quote:
Heb rustig mijn spullen gepakt, alles netjes op geborgen en ben toen maar is op weg naar buiten gegaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dat heb ik ze hier nog nooit zien doenniemand die het ook zou boeien whahaha
ik zie het al voor me.... Beller die gewoon lekker blijft zittenterwijl iedereen in paniek wegrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |