das klote.... geen goed begin van de dag iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh! gvd brand gewoon de 2e videokaart van mn pc vannochtend door.
ja dat wel, maar vrolijk wordt ik er niet van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zuur, nah in ieder geval heb je er nog 1 in toch?
Dude... we vinden het hier allemaal heel gezellig enzo..maar jij maakt het wel heel erg he..quote:
tjah.... zoals ik al zei...dat kwam er nogal verrot uitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude... we vinden het hier allemaal heel gezellig enzo..maar jij maakt het wel heel erg he..
* Dr.Droxz zet een "Droxz special" neerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... zoals ik al zei...dat kwam er nogal verrot uit
maar zoals ik al eerder had gezegd... ik had dus vannochtend een cappuccino met een extra shot espresso genomen ( een Droxz-special als ik het goed heb)
whehehe bedanktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een "Droxz special" neer
ik heb het in de koffieshop lekker laten bestellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Hier zijn de mokken te klein om Cappucino en Espresso te mengen
whehehe dat heb ik ze hier nog nooit zien doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
Altijd leuk... zo'n brand oefening
Ongekend... laat ze opbokken met die zooi
Zoals ik bij mijn vorige werkgever ook deed, neem gewoon zelf een grote mok meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Hier zijn de mokken te klein om Cappucino en Espresso te mengen
Ja da's eigenlijk wel een goed planquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals ik bij mijn vorige werkgever ook deed, neem gewoon zelf een grote mok mee
Want die kleine bakje koffie.... kan je ook niet echt vrolijk van worden toch?quote:
Heb rustig mijn spullen gepakt, alles netjes op geborgen en ben toen maar is op weg naar buiten gegaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dat heb ik ze hier nog nooit zien doenniemand die het ook zou boeien whahaha
ik zie het al voor me.... Beller die gewoon lekker blijft zittenterwijl iedereen in paniek wegrent
Goedquote:
je wordt al helemaal niet wakker vanzo'n klein kopjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want die kleine bakje koffie.... kan je ook niet echt vrolijk van worden toch?
Whahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
Net de IT gerickroll'd (mja..ik begin me te vervelen)
"probleem met een test omgeving hier, we hebben het gefilmd zodat he tprobleem te zien is"
Trappen die mongolen er nog in ook
Haaai damequote:
Haaai harde werker!quote:
Ik ook van jouquote:
psst het is officieel zomerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
damn! het lijkt wel zomer buiten!
Weet ik tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ik werk heeeul hard voor mijn dukaten
het is hard doorwerken om al die posts bij te houden en daar dan ook weer leuk of grappig op te reageren. je moet ook weten wanneer je iets serieus moet nemen en wanneer niet... das best moeilijk en zeker bij veel postsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Ik zie het ja.. Ik wist niet dat Fok!-en bij hard werken hoorde!
En toch bekruipt er mij het gevoel dat je mij niet gelooftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Ik zie het ja.. Ik wist niet dat Fok!-en bij hard werken hoorde!
Dat gevoel zou best wel eens waar kunnen zijn! Knap hoor van jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch bekruipt er mij het gevoel dat je mij niet gelooft
En dat is zeer zeker zo, staat ook op mijn loonstrookje
40 per week - Uber leet Fok!en LIEK OMG
Het is een gave... ik weet hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat gevoel zou best wel eens waar kunnen zijn! Knap hoor van je
40 uur per week Fok!-en.. En nog betaald ook!
Ik heb de verkeerde baan
OMFG meh wat0rz!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch bekruipt er mij het gevoel dat je mij niet gelooft
En dat is zeer zeker zo, staat ook op mijn loonstrookje
40 per week - Uber leet Fok!en LIEK OMG
Misschien heb jij wel heel andere talenten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat gevoel zou best wel eens waar kunnen zijn! Knap hoor van je
40 uur per week Fok!-en.. En nog betaald ook!
Ik heb de verkeerde baan
Ik wilde niet zo ver gaan om het een gave te noemen, maar okquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is een gave... ik weet het
En dat heb je zekerOf ik heb gewoon geluk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel heel andere talenten?
en tripack dacht dat hij foute opmerkingen kon maken....
Wh3h3quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh drakenvliegjuhhhh, diertjuhhhhhhhhh en Leannnneeeeeeeeeuh!
Dat denk ik ook danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wilde niet zo ver gaan om het een gave te noemen, maar ok![]()
Jij hebt geluk denk ik...
NOES! THEH ALL BE FLOATIN ON MAH KIBOARDZquote:
Dat wil ik helemaal niet! Mompelhmpfmopperquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dan
En natuurlijk wil je dat wel, het ontkennen zou nutteloos zijnOh mijn god...
whehehe jaah dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel heel andere talenten?
en tripack dacht dat hij foute opmerkingen kon maken....
want een kansloze sukkelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een mongool die patrick!
"Ik heb veel respect voor Peter, maar hij dacht er wel makkelijk over. Soms kwam ik thuis met de opnamen en dan reden ze meteen weg om te kijken. Dan dacht ik: krijg de kanker man, ik ben geen hoer. Ik pak je, ik snij je strot los, snap je, meneer De Vries? Dat kwam ook door de coke hoor. Ik zat al die tijd in spanning en dan rij je zo weg? Dat kan je niet maken." Uiteindelijk bleven zowel Peter als Patrick het onderzoek trouw. Ook Van der Eem wilde immers Joran pakken. "Want ik ben een man, ik heb een piemel en piemels worden hard. Op het moment dat je iets doet wat anderen niet kunnen, de FBI, de CIA, de politie... Iedereen zoekt, en Patrick vindt. Nou, dan voel ik me wel stoer."
Drugs are bad, mmmmkayquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
"Ik heb veel respect voor Peter, maar hij dacht er wel makkelijk over. Soms kwam ik thuis met de opnamen en dan reden ze meteen weg om te kijken. Dan dacht ik: krijg de kanker man, ik ben geen hoer. Ik pak je, ik snij je strot los, snap je, meneer De Vries? Dat kwam ook door de coke hoor. Ik zat al die tijd in spanning en dan rij je zo weg? Dat kan je niet maken." Uiteindelijk bleven zowel Peter als Patrick het onderzoek trouw. Ook Van der Eem wilde immers Joran pakken. "Want ik ben een man, ik heb een piemel en piemels worden hard. Op het moment dat je iets doet wat anderen niet kunnen, de FBI, de CIA, de politie... Iedereen zoekt, en Patrick vindt. Nou, dan voel ik me wel stoer."
Shit... ehr sorry?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet! Mompelhmpfmopper
ik dacht bij de 1e regel die WL wil ruzie ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Succes hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om te gaan werken!
Fijne dag allemaal![]()
BOEM!! Dan ben je officieel gaar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef Leanne het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
wat een bloederige lugubere verhalen![]()
* Leanne is moe: gister avonddienst meegedraaid met een bedrijfsleider in de grote postfabriek (sorteercentrum) pas om 02.30u slapen en smorgens 07.00 weer op![]()
Ga vanmiddag lekker op tijd naar huis
Dude...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NOES! THEH ALL BE FLOATIN ON MAH KIBOARDZ
Aaaightquote:
Flink op die cokeneus van 'm inslaan... kijken hoe hij zich dan voeltquote:"Want ik ben een man, ik heb een piemel en piemels worden hard. Op het moment dat je iets doet wat anderen niet kunnen, de FBI, de CIA, de politie... Iedereen zoekt, en Patrick vindt. Nou, dan voel ik me wel stoer."
Meh niggehquote:
quote:
eetse Sgele ...quote:
Smakelijk manquote:
Dat had ik al niet om 05.40...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:51 schreef tripack het volgende:
wie heeft er nog zin in?
ik iig niet... zak ineens in.... misschien ff etenkijken of dat helpt
zou ik ook niet hebben als ik zoo vroeg moest opstaanquote:
Whehehe groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
5:30 here
Heb vanmorgen m'n wekker kapotgeslagen toen ie af ging
nu heb je miss alleen morgen een probleemquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
5:30 here
Heb vanmorgen m'n wekker kapotgeslagen toen ie af ging
Ga straks zo'n Ipod wekker halenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
nu heb je miss alleen morgen een probleem
Interestingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:37 schreef D.zire het volgende:
Oké, ik heb besloten dat ik hier moet gaan posten nadat ik alle post-it's op een blokje 180graden had gedraaid. Het resultaat:
[ afbeelding ]
das wel beter... ik heb ook een ipod wekker, maar die wordt snel heel hard als je te lang wachtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga straks zo'n Ipod wekker halenKan ik wakker worden met muziek ipv dat smerig irritant pokkegeluidje.
Ben bang om m'n telefoon tot gort te slaan
Als het goeie muziek is vind ik het nog niet zo ergquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel beter... ik heb ook een ipod wekker, maar die wordt snel heel hard als je te lang wacht
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:37 schreef D.zire het volgende:
Oké, ik heb besloten dat ik hier moet gaan posten nadat ik alle post-it's op een blokje 180graden had gedraaid. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Dan ben je hier aan het juiste adresquote:
creatiefquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:37 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
maar het is heul heul hard.... zitten wel goede boxenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het goeie muziek is vind ik het nog niet zo erg
zoo.... vanaf nu tot 18.00quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er ook weer. even mn tijd uitzitten tot 18.00 uur.
en wat gaat WL eten vanavond, of Grove Shoarma, of Chinees. hmm.
nee want doner kebab is lamsvlees, en shoarma is varkensvlees.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
zoo.... vanaf nu tot 18.00das heul heul lang
hmmm ik kan niet voor je kiezen het is allbei lekker
btw is grove shoarma niet meer doner kebab?
das maar een klein detailquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want doner kebab is lamsvlees, en shoarma is varkensvlees.
tis allebei lekker dat wel
en idd is het lang
wtf is dat nou weer... ik kom nooit op een marktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kep hier nog een paar woeppies liggen van bakkerij het stoepje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er ook weer. even mn tijd uitzitten tot 18.00 uur.
en wat gaat WL eten vanavond, of Grove Shoarma, of Chinees. hmm.
mit diesen deutschen Gewehrquote:
met wat voor saus, of juist helemaal geen saus ?quote:
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden zei mn moeder altijdquote:
Boom! Headshot!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
mit diesen deutschen Gewehr
[ afbeelding ]
Gast... daarnet, vergadering galore...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden zei mn moeder altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |