Oké, is goed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! Ik ga zondag naar Breda en de mijne zijn op.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
edit; laatmaar.
quote:
mja, sorry, ik had het net staan, en toen kreeg ik ineens een mailtjemet uitnodiging vor een autoshow in leeuwarden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef teigan het volgende:
alexxxxx, jammer..
voor de rest, het is om 20.15...
Kunnen we niet ergens afspreken en dat ik je dan een tientje geef? Ik heb iets te vaak meegemaakt dat dingen met de post er niet op tijd waren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, is goed.
Moeten we maar even PM'en voor rekeninggegevens undso?Ofwel; die van mijn mams
![]()
Ik moet om half 5 morgen in de stad bij het Randstad uitzendbureau zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens afspreken en dat ik je dan een tientje geef? Ik heb iets te vaak meegemaakt dat dingen met de post er niet op tijd waren.
Dat zou perfect zijn. Welke Randstad? Zuiderdiep?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moet om half 5 morgen in de stad bij het Randstad uitzendbureau zijn?
Uh. Volgens mij wel ja. Die vlakbij de AH.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn. Welke Randstad? Zuiderdiep?
Zuiderdiep is dat ja. Geweldig, dan sta ik er 5 voor half 5.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uh. Volgens mij wel ja. Die vlakbij de AH.
Isgoed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zuiderdiep is dat ja. Geweldig, dan sta ik er 5 voor half 5.
't Is de week van de financiële meevallertjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |