Nee, hopeloos. Maar het gaat al wel wat beter.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een heel ietsje verstand heb ik er van?![]()
Wil je stageverslag niet?
Ook sotalol ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Vannacht niet.
Maar vanochtend had ik wel erge last ja.
Altij leuk om op trappen achter je aan te lopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahahaha ik heb een broek.Een spijkerbroek.
Aangezien ik vanaf vrijdag ga werken. In een hugeee magazijn en ik op ladders moet staan e.d. (verklaart de broek --> denk even aan de lengte van mijn rokjes) en er maar 4 meisjes werken en veeel meer jongens.
@ Teigan;GOEDZOO. YAY.
Het had mij anders heel leuk geleken! Vooral omdat ik ooit La Traviata nog eens wil zien.quote:
ik lees net dat ik dan in leeuwarden zit na onze rit, sorryquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe laat teigan? 2cv en ik zijn zaterdag op pad, wie weet via Groningen terug
Apart was ook niet in negatieve zin bedoeld.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het had mij anders heel leuk geleken! Vooral omdat ik ooit La Traviata nog eens wil zien.
Ja! Ik ga zondag naar Breda en de mijne zijn op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand nog intresse in een treinkaartje te kopen?
Zoeen van 9,95 voor 1 dag onbeperkt treinen.
Is wel alleen dit weekend nog geldig, ik heb ovah.
Oh, ik vatte het ook niet negatief op. De 'anders' was bedoeld als: 'in het geval ik niet dan in Griekenland was geweest'.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Apart was ook niet in negatieve zin bedoeld.![]()
Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik niet echt bekend ben met opera's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |