abonnement Unibet Coolblue
pi_59962665
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:19 schreef venomsnake het volgende:
NIEUW:
Gonzalo García García (Heracles Almelo/Heerenveen )
Oluwafemi "Femi" Ajilore (FC Midtjylland)

WEG:
Mark-Jan Fledderus (Heracles Almelo)
Martijn van der Laan (BV Veendam)
Marnix Kolder (VVV)
Arnold Kruiswijk (Anderlecht)

Verder mogen weg:
Tim Matavz (verhuren.)
Ondrej Svejdik

Er komt nog een centrale verdediger (waarschijnlijk Granqvist) om Kruiswijk te vervangen.
Verder zou het mij niets verbazen als er nog een middenvelder wordt aangetrokken.
Niet veel maar wel goede aankopen denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:34:59 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59962845
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Geen idee.. Mannetje of 150 oid schat ik als ik zo naar de foto's en de reportage op TVNoord kijk.
In dat stukje dat je eerder poste staat 300. Tzijn er in ieder geval geen 10.000
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:36:18 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59962864
Jans gaf op de radio aan dat Garcia Garcia voor de aanval/spits is gehaald en op de tweede plaats voor de 10 positie. Dus ik denk dat Jans hem een Suarez rol gaat geven, lekker laten pingelen om Berg heen.

Jans op de radio.
Vanaf minuut 16:12

Hier trouwens nog wat foto's van de training.

[ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 08-07-2008 00:42:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:04:27 #179
82589 S-Two
barba macacu
pi_59965998
Hoe staat het er trouwens voor met Paul Mathijs?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_59966667
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:33 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij hebben zo ook nog gewoon de oude Umbro sokken aan.
Op de foto's die je hierboven post is te zien dat het wel degelijk Klupp is.

Edit: En anders ook bij de foto's van Soccernieuws

[ Bericht 11% gewijzigd door Grunner op 08-07-2008 10:52:23 ]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:50:05 #181
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59966782
Wanneer wordt Cahaís definitief vastgelegd, of is dat al gebeurd?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:58:29 #182
52871 Blight
Supersized.
pi_59966925
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Jans gaf op de radio aan dat Garcia Garcia voor de aanval/spits is gehaald en op de tweede plaats voor de 10 positie. Dus ik denk dat Jans hem een Suarez rol gaat geven, lekker laten pingelen om Berg heen.
Lijkt me wel verstandig. Een speler zoals Garcia Garcia speelt toch veel op intuitie en is bovendien erg beweeglijk. Gewoon z'n gang laten gaan daar voorin en zorgen dat hij er genoeg klaar weet te leggen voor Berg.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:05:21 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59967044
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Elvislives het volgende:
Wanneer wordt Cahaís definitief vastgelegd, of is dat al gebeurd?
Voorlopig nog niet. Het schijnt dat de TS nog niet compleet overtuigd is van zijn kunnen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59967535
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Voorlopig nog niet. Het schijnt dat de TS nog niet compleet overtuigd is van zijn kunnen.
Of de TS gebruikt het geld wat voor hem betaalt moet worden voor andere aankopen en kopen Cahais later dus.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:51:51 #185
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59968099
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Grunner het volgende:

[..]

Op de foto's die je hierboven post is te zien dat het wel degelijk Klupp is.

Edit: En anders ook bij de foto's van Soccernieuws
Verrek ja, Klupp sokken.
Ik vind er niets mis mee verder, ik vind de trainings kleding wel o.k dit jaar.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:58 schreef Blight het volgende:

[..]

Lijkt me wel verstandig. Een speler zoals Garcia Garcia speelt toch veel op intuitie en is bovendien erg beweeglijk. Gewoon z'n gang laten gaan daar voorin en zorgen dat hij er genoeg klaar weet te leggen voor Berg.
Lijkt mij wel weer eens mooi om een speler te hebben die lekker zijn acties kan maken, dat heb ik vorig seizoen wel een beetje gemist. Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen bij de FC. Als dat joch het volle vertrouwen krijgt is hij volgens mij best tot veel in staat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59968222
quote:
FC Groningen heeft concurrentie gekregen van sc Heerenveen in de strijd om Andreas Granqvist. Dat meldt het Zweedse Sport Expressen. De verdediger mag transfervrij vertrekken bij Wigan Athletic.
De 23-jarige Zweed wordt door Wigan verhuurd aan Helsingborgs IF. Zelf ziet hij een overgang naar de Nederlandse Eredivisie wel zitten, zo liet hij blijken als reactie op de interesse van Groningen. Overigens zijn er naast de twee Nederlandse clubs nog meer kapers op de kust voor Granqvist, want ook Nantes en Bologna hopen op zijn komst.
Transfervrij :S ?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:57:36 #187
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59968267
Daar geloof ik geen zak van.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:43:34 #188
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_59969370
Lijkt mij onzin inderdaad. Anders had hij al lang ergens getekend.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:51:43 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59969565
Nou, schiet eens op met die nieuwe website .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59969750
Zal wel alleen een ander kleurtje zijn ...
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_59970616
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef Kerol het volgende:
Zal wel alleen een ander kleurtje zijn ...
Ja, blauw ofzo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:12:57 #192
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59971637
Volgens mij gaat die site er voorlopig/vandaag nog niet komen.

Dit stond er vorige week in de nieuwsbrief:
quote:
“Met de mededeling dat mijn wekelijkse bijdrage vanaf komende dinsdag op een geheel vernieuwde website is te lezen, besluit ik deze laatste editie op de ‘oude’ internetpagina.”
Maar dit stukje hebben ze dus mooi uit die nieuwsbrief verwijderd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59972355
De tegenstander in de beker zal voortkomen uit Westlandia - Hollandia.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:54:25 #194
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59972739
Had slechter gekund.. Het gaat trouwens om een uitwedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:00:09 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59972913
quote:
Nieuw seizoen onder grote belangstelling van start

In de 188ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland kort terug op de persconferentie van eind vorige week, maar gaat hij vooral in op de start van het nieuwe seizoen.

“Afgelopen vrijdag is onder grote media-aandacht het rapport gepresenteerd van het onafhankelijke onderzoek dat is uitgevoerd naar de brand in Euroborg op zondag 13 april 2008. Het mag duidelijk zijn dat wij al direct na de brand onze verantwoordelijkheid hebben genomen en hebben aangegeven dat wij er alles aan zullen doen om een dergelijk incident in de toekomst te voorkomen en dat hebben wij vrijdag herhaald. Wij kunnen dit hoofdstuk nu afsluiten, uiteraard wel met inachtneming van de aanbevelingen die zijn gedaan.”

Grote publieke belangstelling
“Vanaf gisteren (maandag – red.) ligt de aandacht weer volledig bij het voetballen. Onder grote publieke belangstelling trapte trainer Ron Jans gistermiddag met zijn selectie af voor een nieuw seizoen. Op de velden van VV Haren ontbraken alleen Oluwafemi Ajilore en keeperstrainer Ruud Hesp. Femi zit in Nigeria ter voorbereiding op het Olympische voetbaltoernooi in Peking en Hesp heeft nog een extra weekje vrijaf in verband met zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal tijdens het EK in Zwitserland.”

Nog niet compleet
“Zoals reeds eerder aangegeven, is de nieuwe selectie nog niet compleet. De wens is om er in ieder geval nog een centrale verdediger bij te krijgen en daar waar mogelijk wellicht nog een speler voor de linkerflank. Hierbij geldt echter, net als in het verleden, dat er alleen spelers bijkomen die voor een kwaliteitsinjectie zorgen. Het zou aardig zijn als we op korte termijn een versterking kunnen presenteren.”

Staf
“Tijdens de voorbereiding heeft de technische staf uitbreiding in de persoon van Jan Schulting. Deze voormalige hoofdtrainer van onder meer Cambuur Leeuwarden en FC Omniworld heeft de club verzocht een tijdje in de keuken te mogen kijken, nu hij geen verplichtingen heeft bij een andere club. Wij hebben hem, in goed overleg met de betrokken mensen rondom de eerste selectie, deze mogelijkheid willen bieden. Over een paar weken zullen wij zijn aanwezigheid evalueren. Eerder liep bijvoorbeeld Harry Sinkgraven onder dezelfde voorwaarden ook een aantal weken mee binnen de club.”

Kortingsbon
“Gister is eveneens gestart met de uitgifte van de ongeveer 5.500 bestelde shirts van ons nieuwe kledingmerk Klupp Sportswear. De eerste dag verliep zeer voorspoedig. Ook de komende dagen en weken kunnen de mensen met het afhaalbericht in de aangegeven periode hun bestelde shirt(s) komen ophalen in de Fanshop van Euroborg. De Fanshop heeft overigens een aardige geste voor de bezoekers, want met het shirt krijgen de mensen tevens een kortingsbon voor de aanschaf van een bijpassend voetbalbroekje.”

FC Groningen Junior Club
“De FC Groningen Junior Club heeft vorige week onder zomerse omstandigheden een activiteit gehad in Schildwolde. Drie dagen lang werd er door in totaal tweehonderd mensen ‘voetbalgolf’ gespeeld. Bij dit spel moet een bal in golfholes, elf in totaal, worden getrapt. Ook de meegekomen ouders van de kinderen die zich voor deze activiteit hadden opgegeven, toonden zich zeer fanatiek. Al met al kunnen we spreken van een zeer geslaagd evenement voor de juniorleden in de leeftijd vanaf acht jaar.”

Business gedeelte
“De afdeling commerciële zaken is druk bezig met een zorgvuldig opgesteld stappenplan om de aanstaande uitbreiding van het business gedeelte in Euroborg in goede banen te leiden. De huidige sponsors worden benaderd voor gewenste verplaatsingen en bedrijven op de huidige wachtlijst worden uitgenodigd voor het uitkiezen van nieuwe stoelen. Daarnaast wordt ook het overige bedrijfsleven warm gemaakt voor de nieuw ontstane zakelijke mogelijkheden bij FC Groningen. Er zijn op dit moment nog plekken te verkrijgen.”

LED Boarding reclamesysteem
“Zoals wellicht bekend is, introduceert FC Groningen het komende seizoen in samenwerking met Stadium Impact een nieuw LED Boarding reclamesysteem. Langs de gehele lange zijde en de helft van de beide korte zijden van het veld – in totaal 216 meter – verschijnt de LED Boarding. Deze digitale reclameborden hebben een hoge attentiewaarde en een zeer professionele uitstraling. Belangstellenden kunnen hierover meer informatie verkrijgen via onze commerciële afdeling. Dit kan telefonisch op nummer 050 – 587 87 84 of per e-mail via commercie@fcgroningen.nl.”

Preventief
“Eerder hebben wij al de omvangrijke orderportefeuille gemeld van Preventief, het beveiligingsbedrijf van FC Groningen. Daar is een grote opdracht bijgekomen. De komende jaren zal Preventief 24 uur per dag, zeven dagen per week, het Hof van Saksen gaan beveiligen. Dit Drentse resort is een prestigieus object en wij zijn er trots op dat ons beveiligingsbedrijf deze order in de wacht heeft weten te slepen. Een verdere uitbreiding van de portefeuille van Preventief, dat activiteiten verricht voor onder meer de horeca in Winschoten en het winkelcentrum Paddepoel in Groningen, komt ten goede aan het voetbalbedrijf en is dus een goede zaak.”

Website
“Vorige week kondigden wij vanaf deze plaats aan dat onze nieuwe website deze week zou worden gelanceerd. Er is echter nog een aantal zaken dat aandacht en verbetering verdient en derhalve zal de nieuwe website pas volgende week het licht zien.”

“Deze week hopen wij wel een nieuw concept-competitieschema te ontvangen. Zoals bekend ontstonden er problemen in de vorige versie rondom de midweeks vastgestelde wedstrijd AZ- Feyenoord. Voor onze planning is het van belang dat het competitieprogramma zo snel mogelijk wordt vastgesteld.”

Eredivisiekanaal
“Aanstaande donderdag is er in Zeist een bijeenkomst van alle clubs van de Eredivisie. Hierbij zal uiteraard ook de directie van FC Groningen vertegenwoordigd zijn. Na afloop is er een persconferentie gepland, waarbij meer bekend zal worden gemaakt over het nieuwe Eredivisiekanaal.”

Nieuwsbrief FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:20:27 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59973485

klikbaar


klikbaar


klikbaar


klikbaar


klikbaar

Hier nog veel meer foto's

[ Bericht 53% gewijzigd door venomsnake op 08-07-2008 15:39:46 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:38:02 #197
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59974010
Zou een mooi uitshirt zijn, dat trainingsshirt...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59974069
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Had slechter gekund.. Het gaat trouwens om een uitwedstrijd.
Tegen de vice-amateurkampioen, net zoals vorig jaar. Was vorig jaar een makkie
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:49:08 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59974341
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:38 schreef The_Verve het volgende:
Zou een mooi uitshirt zijn, dat trainingsshirt...
Inderdaad. Ik vind het erg fraaie shirt.
Dat traningsspul ziet er sowieso wel goed uit.


klikbaar

Check Cahais naar GGG kijken dan.. Zo van: Jij gaat mij niet proberen te dollen mannetje.
Wat een beer is dat trouwens!
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tegen de vice-amateurkampioen, net zoals vorig jaar. Was vorig jaar een makkie
Was dat niet die wedstrijd waar Matavz vier keer scoorde? .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59974463
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:

Was dat niet die wedstrijd waar Matavz vier keer scoorde? .
Ja, zeker meteen zijn laatste goals?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')