quote:NIEUW:
Gonzalo García García (Heracles Almelo/Heerenveen)
Oluwafemi "Femi" Ajilore (FC Midtjylland)
Matias Cahais (Boca Juniors, gehuurd)
Danny Holla (FC Zwolle, was verhuurd)
Berry Powel (De Graafschap)
Sepp de Roover (Sparta Rotterdam)
WEG:
Mark-Jan Fledderus (Heracles Almelo)
Martijn van der Laan (BV Veendam)
Tim Matavz (verhuur, n.n.b.)
Ondrej Svejdik (n.n.b.)
Marnix Kolder (VVV)
Arnold Kruiswijk (Anderlecht)
Rasmus Lindgren (Ajax)
Erik Nevland (Fulham FC)
Bruno Silva (Ajax)
Een linkermiddenvelder mag ik hopen? Want daar zijn we nogal dun bezaaid...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
Verdediger en er gaan geruchten dat ze bezig zijn met die Ishizaki.
Laatstgenoemde is een middenvelder.
Ik hoop met je mee. Die Ishizaki zou zeker mogen komen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef Grunner het volgende:
[..]
Een linkermiddenvelder mag ik hopen? Want daar zijn we nogal dun bezaaid...
Hoorde vanochtend op het werk dat ze zo goed als rond met hem zijn. (lang leve de ondernemers in het investeringsfonds).quote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef S-Two het volgende:
Ben benieuwd of het nog gaat lukken die Granqvist te halen.
Opmerking die natuurlijk helemaal nergens op slaat. Dus Berg had ook niet voor Groningen moeten kiezen, Suarez had direct naar Amsterdam moeten gaan (als ze daar een scout hadden tenminste) en ga zo maar door....quote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef Kerol het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Granqvist komt ... zeer goede speler, kan wel mee bij PSV denk ik..
Ken hem niet, maar het is een goed teken dat ie geselecteerd was voor het Zweedse elftalquote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef Kerol het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Granqvist komt ... zeer goede speler, kan wel mee bij PSV denk ik..
Nee, ik zeg dat hij goed genoeg is voor PSV, wat niet betekent dat ik vind dat hij daar heen moet gaan!! Integendeel zelfs, ik zie dit als een welkome versterking en dat duidde ik aan met het verwijzen naar PSV dat hij daar ook mee kan.. omdat PSV wel een stapje hoger is als onze fcquote:Op maandag 23 juni 2008 19:19 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Opmerking die natuurlijk helemaal nergens op slaat. Dus Berg had ook niet voor Groningen moeten kiezen, Suarez had direct naar Amsterdam moeten gaan (als ze daar een scout hadden tenminste) en ga zo maar door....
Heb je hem vaak zien spelen dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat hij goed genoeg is voor PSV, wat niet betekent dat ik vind dat hij daar heen moet gaan!! Integendeel zelfs, ik zie dit als een welkome versterking en dat duidde ik aan met het verwijzen naar PSV dat hij daar ook mee kan.. omdat PSV wel een stapje hoger is als onze fc
Ik heb er nog nooit iemand over horen klagen en die keren dat ik erover heen liep was het zeker niet spekglad (ook niet tijdens regen). Sowieso zitten er bij ons genoeg ribbels in waardoor het niet zo snel spekglad wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef Grunner het volgende:
Zal dus net als bij Heracles worden ben ik bang... Dat wordt spekglad als het regent. Of valt dat mee (iemand van Heracles met ervaring)?
Komt ook omdat ze gewoon teveel gasten uitnodigen die geen biet van voetbal weten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef The_Verve het volgende:
Wat een duffe Jack van Gelder-show is dat zeg.
Volgens mij ligt het gewoon aan die engerd van een Van Gelder hoor...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze gewoon teveel gasten uitnodigen die geen biet van voetbal weten.
Acteurs, zangers, wielrenners, alles schuift daar werkelijk aan tafel. Beetje jammer is dat.
Vanavond zit ook Fons van Westerloo en Michael Boogerd erbij.. Hoe komen ze erop?
Meerdink dus waarschijnlijk ook weg.quote:In Doetinchem treft hij de andere kant van het financiële spectrum. Berger jaagt op koopjes om de selectie mee te versterken. Jason Oost (VVV) werd voor twee jaar gecontracteerd, de club hoopt er uit te komen met Ousama Assaidi (Omniworld) en de Belgische jeugdinternational Steve de Ridder. Daarnaast is de terugkeer van Martijn Meerdink (FC Groningen) naar De Graafschap ook bijna rond.
Bron: Gelderlander
Nooit van gehoord. Hij schijnt inmiddels ook Canadees International te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:08 schreef latin_LiZzY het volgende:
Groningen in verband gebracht met een halve Japanner, half Canadees die in Denemarken voetbalt.
Haha, ja hopelijk gaat hij dan direct bewijzen waarom hij Grunn boven Vitesse verkoosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
vrijdag 29 augustus : Vitesse - Fc Groningen
dit is de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen volgens ons conceptprogramma.
Nou leuk voor GGG
Prima programma zo op papier inderdaad. Hopen dat daar geen aanpassingen meer in komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
Mooi schema, geen lastige 'blokken' voorzover ik kan zien. Eerste wedstrijd uit is ook een voordeel want dat is vaak zo'n zenuwenpot.
quote:FC Groningen wil geld voor Meerdink
GRONINGEN - FC Groningen laat Martijn Meerdink niet transfervrij naar De Graafschap gaan. De Doetinchemmers willen de middenvelder aantrekken, maar veel geld voor een transfersom is er niet.
,,Martijn heeft nog twee jaar contract bij ons en hoeft niet weg,’’ zegt Groningen-directeur Hans Nijland. ,,Van een transfervrije status kan geen sprake zijn.’’
AD
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=252501#p252501
In Turkije rijdt dus doodleuk een vrachtwagen met een FC Groningen vlagFoto gemaakt door een Turks lid van mijn forum, linkje ivm imageshack.
quote:KNVB: streep door conceptprogramma 2008/2009
Het voorlopige programma voor het seizoen 2008/2009 van de eredivisie en eerste divisie is volledig van de baan.
De burgermeester van Alkmaar ging niet akkoord met een wedstrijd die gepland stond op een woensdagavond in oktober tussen AZ en Feyenoord, waardoor het speelschema opnieuw moet worden gemaakt.
Vrijdag lekte het conceptprogramma van de KNVB uit. Reglementair gezien moet de voetbalbond voor 1 augustus het nieuwe programma af hebben.
Feyenoord zou de nieuwe voetbalcompetitie beginnen op zondag 31 augustus met een uitwedstrijd tegen Heracles. Sparta stond op dezelfde dag gepland thuis tegen promovendus ADO Den Haag.
In de eerste divisie zouden FC Dordrecht en Excelsior het seizoen openen in de eerste divisie tegen elkaar.
bron
HAHAHAHAHAHAHAH ROFL LOOOOOOLLLL EINS!!!!!1111!!11quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:53 schreef sp0t het volgende:
Welke speler gaat er naar Ajax toe? :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |