Waar zie je die percentages?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vind je het gek op Terenas, met 30% horde en 70% alliance players
en het is nog allemaal honor van mijn tijden als lvl 10-19
een ruwe schatting, omdat Terenas verreweg meer Alliance twinks heeft en Crossroads AL-TIJD de lul is in de avondquote:
Been there done that.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
Aha. Volgens mij spelen de meeste op Fok! alliance, of heb ik dat mis?
Get a jobquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef 4nima het volgende:
ja bah, weer extended
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
Aha. Volgens mij spelen de meeste op Fok! alliance, of heb ik dat mis?
Nee, het was pure interesse.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Get a job.
[..]Horde ftw (gaan we nou weer een Horde vs. puny Alliance flamewar krijgen?
)
Welfare noobsquote:
Ja, ik doe het wel redelijk met 2/5 s1 3/5 rep blues en met een 5/5 rep blue druid rond de 1600, maar het is net zo makkelijk om te zeggen dat rogues het slecht hebben in arena en dat ze een flinke buff nodig hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:50 schreef glremme het volgende:
Ja, hunters hebben het makkelijk ja. Wel is aan gedacht dat het misschien wel jouw schuld is dat je geen goede gear hebt?
Geen gladiator wel 2200 met shaman lock gehaaldquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef glremme het volgende:
Nog iemand anders gladiator? Mijn 2v2 is geeindigt met 75-19 en 2393 rating geloof ik. Bjina 80% winrate, niet verkeerd.
En dat hebben Alliance spelers weer met Horde. Opgelost!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
Wat grappig. Dat heb ik bij Alliance. Op de server waar ik speel zijn Alliance vooral puberige kindjes in de leeftijd van 12 - 16 (althans, dat gevoel heerst er). Er zijn uitzonderingen. Zo werd ik laatst door een Alliance geholpen bij het neerslaan van big bad Elite mob. En zo heb ik ook wel een aantal keer Alliance geholpen met het neerslaan van een big bad Elite mob. Maar die kiddo's zijn soms zo vreselijk irritant. Ben je ergens bezig, ganken ze je, pak je ze terug, halen ze er direct een level 70 bij die je ganked tot jij het zat bent.
Echt hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Pff schiet eens op met die maintenance
Blood scalp?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Echt heWijzen ze mij een nieuwe server aan wtf de server waar ik in zat was best aardig.
Is die server offline
Alleen voor Paladins en Warlocks....quote:
Ik ben gewoon mn lock aan het levelen hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef magge het volgende:
NOG STEEDS?! OMG
Dat zuigt! Als we vanvaond maar kunnen raiden!!
oh ok, weet iemand of kazzak ook up is?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mn lock aan het levelen hoor.
Alweer, het heeft even gewerktquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef magge het volgende:
NOG STEEDS?! OMG
Dat zuigt! Als we vanvaond maar kunnen raiden!!
herkenbaar weet er nog wel 1:quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef vogelkooi het volgende:
Ik vind die S4 zo lelijk.
owja nog een bug:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |