Wij hebben twee dps warriors and een roguequote:Op maandag 23 juni 2008 12:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
DPS warriors en retri palas over Combat rogues? Laat je na kijken dude.
Uhu want bijna 600G isquote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
Al dat gedoe met die festival quests. Het is nu in ieder geval weer wat minder druk op dat eiland, ik kan nu m'n dailies doen zonder geganked te worden.
Je schijnt voor die blossoms wel food te kunnen krijgen die naast je gewone foodbuff kunnen, redelijk imba dus.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
Al dat gedoe met die festival quests. Het is nu in ieder geval weer wat minder druk op dat eiland, ik kan nu m'n dailies doen zonder geganked te worden.
helaas moet ik je teleurstellen, ik zit op mijn werk en daar kan ik niet aan armory. Wellicht kun je hem zelf opzoeken -> armory -> Order of Sargeras -> Timu....quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Kun je zn armory door linken? dude is waarschijnlijk gewoon lolstep.
Die 20 resi is die 40k honor echt niet waard hoor, zeker niet als je de rest (s2) nog niet hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Medallion 40k
Spellblade 25,4k
Boots 17,85k
Battle standard 15,3k
Neck 15,3k
Hood 14,5k
Legs 14,5k
Chest 14,5k
Shoulder 11,25k
Gloves 10,5k
Off-hand 9k
wand 8k
-----
205,1k
-27k die ik nu heb.
-----
Dus nog maar 178,1k en 110 EOTS, 50 AV, 50 AB en 30 WSG marks.
Maar dan ben ik kwa pvp gear wel voorlopig klaar sinds ik arena niet interresant vind.
Hmm dat moet ik dan maar even nakijken. Moet ik daar die hele tour voor doenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je schijnt voor die blossoms wel food te kunnen krijgen die naast je gewone foodbuff kunnen, redelijk imba dus.
Mwah, die battle standards zijn gewoon iets wat je helemaal aan het einde haalt als je toch te veel over houd.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef nubie het volgende:
[..]
Die 20 resi is die 40k honor echt niet waard hoor, zeker niet als je de rest (s2) nog niet hebt.
Zo te zien heb je nog steeds die crafted boots, maar deze zul je niet kunnen vervangen met de s4 boots, aangezien deze een (relatief hoge) personal rating nodig hebben in arena.
Verder lijkt mij die Battle standard ook een waste en het laatste waar je je druk om zou moeten maken.
= -75k honor
Ik zal het je sterker vertellen. In onze Kara raid out-dpsen een Demo lock (met Felguard, geen sl/sl) en een Demo lock de rogues. En dan 22%/18% respectievelijk lock/rogue.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Dan noemen ze death coil skillcoil terwijl CoS 5 seconden die een rogue nodig heeft om je te stunlock killen niet OP en cheat death wel? Voor een mage misschien, maar die cheat death triggered niet op affli. Mages kunnen iig nog blinken en priest bubble. De hele wereld schreeuwt om sub rogue nerfs en rogues zeggen dat ze meer buffs nodig hebben.
Op dit moment zijn rogues gewoon de aller aller beste class die er is, niemand komt in de buurt, pvp noch pve.
Volgens maxdps zou in het allerbest end-game gear een combat sword rogue een destro warlock er bijna dubbel uit dps'n.
Destro warlocks zijn de beste dps'ers tot Sunwell geared.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. In onze Kara raid out-dpsen een Demo lock (met Felguard, geen sl/sl) en een Demo lock de rogues. En dan 22%/18% respectievelijk lock/rogue.
Nee Destro-lock is leuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Destro warlocks zijn de beste dps'ers tot Sunwell geared.
Anyway, dat je een demon warlock mee krijgt in een raid is wel wazig. Persoonlijk lijkt felguard erg saai; curse, corruption, drain, funnel, drain, funnel.
Dit ga ik na vragen, ik wil graag gelijk geven. Maar echt, bij ons wint de warlock het zo goed van de rogues.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Op dit moment zijn rogues gewoon de aller aller beste class die er is, niemand komt in de buurt, pvp noch pve.
Volgens maxdps zou in het allerbest end-game gear een combat sword rogue een destro warlock er bijna dubbel uit dps'n.
CoS - Shadowbolt - Curruption - Shadowbolt - Shadowburn - Shadowbolt - Shadowbolt - Curruption - Soulshatter - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Curruption - CoS - Lifetap - Lifetap - Lifetap - Shadowbolt - Shadowbolt -agroquote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee Destro-lock is leuk.
CoS - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt.
Je vergeet the life tap en trinkets en ja, dat is onwijs saai, 99% dmg uit je SB spam. Dan ben je praktisch het zelfde als een bot.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee Destro-lock is leuk.
CoS - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt.
Niet voor niets gestopt met raiden toen TBC uitkwam, had wel even genoeg Shadowbolts geschoten toen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je vergeet the life tap en trinkets en ja, dat is onwijs saai, 99% dmg uit je SB spam. Dan ben je praktisch het zelfde als een bot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |