En oranje blijven?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef Vork het volgende:
Ik ga gewoon een tvp plaatsen. Want het is tijd om te slapen en morgen eens iets anders te doen dan bier drinken en boe roepen.
Ik heb al het oranje aanquote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef MissHobje het volgende:
Hey krijg nou wat.. waar is mijn oranje?
Ek is nog niet over
Mjah, nadat het OM hem heeft geprobeerd flink te naaien (tien jaar onvoorwaardelijk, echt disproportioneel zoals ook de rechter vond) heeft ie alle reden om zich van Nederland af te keren.quote:
grrrr!!! Ik zat dus te wachten op een dag en tijdstip om dit te doen. Heb dus NIETS gehoord, en dan hoor ik nu dat ik daar had moeten zijn!quote:Beste Gaby Schaap,
Ik had jou vanochtend om half negen verwacht voor het hertentamen. Heb je besloten er toch vanaf te zien?
met vriendelijke groet,
Ik was vrijdag op die bruiloft, en opeens kreeg ik een belletje van een vriendin van me. Ze vertelde dat de oma van een gezamelijke vriend vermoord was.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
Doe je rustig aan Nynke? En als je denkt dat je weer last krijgt van je schouder, gelijk naar huis gaan!
Je hebt niet veel gemist overigens. Maar je moet nog wel je post van zaterdag uitleggen. Was er nou een oma van een vriend vermoord?????????
Succes en sterkte vandaag MoBlo!
argh, heerlijk he, dat soort shit!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:15 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
krijg ik net een mailtje:
[..]
grrrr!!! Ik zat dus te wachten op een dag en tijdstip om dit te doen. Heb dus NIETS gehoord, en dan hoor ik nu dat ik daar had moeten zijn!
loop straks wel even langs..
Jemig! Dat is extreem bizar nieuws!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik was vrijdag op die bruiloft, en opeens kreeg ik een belletje van een vriendin van me. Ze vertelde dat de oma van een gezamelijke vriend vermoord was.
Nu blijkt dat ze door de buurjongen doodgestoken is. Dat nieuws kon er precies bij op die dag, die toch al vrij emotioneel was.
Ik let goed op m'n schouder, denk niet dat ik het de hele dag volhoud vandaag...quote:Op maandag 23 juni 2008 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou we hebben het gered hoor. We hadden de trein van 7.30 uur, om even over achten de bus naar school, dus ze was ruim op tijd.
Gisteren heerlijk uit eten geweest, cnk was wat laat terug van een afspraak, zodoende nam hij ons mee naar de Griek![]()
Nynke wat een verhaal, bah. En let op je schouder![]()
MoBlo: das even balen
puur genietenquote:
Weet je dat je alleen aan je woonplaats en je voornaam genoeg hebt? Dan ben je de eerste hit op google...quote:Op maandag 23 juni 2008 09:52 schreef AKnynke het volgende:
Nog een bizar verhaal: had het op die bruiloft vrijdag erover dat ik zo makkelijk te googelen was (nadat ik een belletje had gehad van de jongen van afgelopen weekend, die me dus uitgebreid had gegoogeld), maar diegene met wie ik het op de bruiloft over had (om 1 uur 's nachts) was blijkbaar nog helder genoeg om dat te onthouden, mij de volgende dag te googelen (en daarvoor dus m'n voor- en achternaam te onthouden) en me 's middags een smsje te sturen (mobiele nummer van google geplukt).... ik stond toch even te kijken..
Ja, ik heb een te unieke voornaam.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Weet je dat je alleen aan je woonplaats en je voornaam genoeg hebt? Dan ben je de eerste hit op google...
Ter compensatie: als je alleen op Nynke zoekt dan ben je niet de eerste hit.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Weet je dat je alleen aan je woonplaats en je voornaam genoeg hebt? Dan ben je de eerste hit op google...
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ter compensatie: als je alleen op Nynke zoekt dan ben je niet de eerste hit.
Volgens mij heb ik je gespot op Hajraa, maar je was nogal druk!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:12 schreef KrnKje het volgende:
Goeie morgen hierzo!
Flinke tijd geleden weer.... Duidelijk een hele tijd geen rust in m'n hoofd gehad om druk met culinesse dingen bezig te zijn... Maar Buitentoernooi voorbij; Frank is back
Heb screening gehad voor Wie Is De Chef![]()
moet jij niet werken?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, moet jij niet naar huis?
Vergeet het glas niet, en het boek van Lianne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |