abonnement Unibet Coolblue
pi_59644625
quote:
‘Spurs meldt zich voor Gomes’

AMSTERDAM - Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat Heurelho Gomes vertrekt naar Tottenham Hotspur. Algemeen directeur Jan Reker bevestigde gisteravond tegen het Eindhovens Dagblad dat de Londense club zich officieel gemeld heeft bij PSV.


“Tottenham heeft zijn interesse inderdaad kenbaar gemaakt,” vertelt de PSV-directeur tegen de krant. De Spurs moeten wel diep in de buidel tasten voor de Gomes. De keeper van PSV staat nog tot 2013 onder contract bij de landskampioen en moet een aardig bedrag opleveren. Naar verluidt kost de Braziliaanse publiekslieveling rond de veertien miljoen euro.

Reker

Gomes wil weg, omdat zijn relatie met Reker totaal verziekt is. De keeper haalde na het behaalde kampioenschap fel uit naar de algemeen directeur en zei dat ‘Reker weg moet, of ik ga weg’. Reker zou enkele afspraken niet zijn nagekomen. Het bestuur van de Eindhovenaren stond echter achter de directeur waardoor een onhoudbare situatie was ontstaan.

Tottenham op zijn beurt raakte tijdens het onderlinge UEFA Cup-duel enorm onder de indruk van de doelman. Gomes speelde een puike partij en vooral door zijn reddingen plaatste PSV zich uiteindelijk voor de kwartfinales van het Europese toernooi.

Opvolger

Een mogelijke opvolger van de Braziliaanse doelman is Andreas Isaksson. De Zweedse doelman speelt momenteel bij Manchester City en is vaste keeper bij het nationale elftal.

Bij een transfer zal waarschijnlijk ook Young-pyo Lee worden betrokken. De oud-PSV’er is bij de Engelse club op een zijspoor beland en ziet een terugkeer in het Philips stadion wel zitten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59645130
quote:
'NAC zo goed als rond met Cairo'
Door Bas Abresch
Dinsdag, 24 juni 2008, 09:19

NAC rekent op de komst van Ellery Cairo. De Bredase clubleiding is momenteel in gesprek met de 29-jarige buitenspeler, die transfervrij is en afgelopen seizoen uitkwam voor Coventry City in de Engelse First Division.

"Er moet nog wel een aantal dingen besproken worden, maar ik ga ervan uit dat we er uitkomen", zegt technisch directeur Earnest Stewart in Sportweek. Cairo speelde in het verleden voor Feyenoord, Excelsior, FC Twente, SC Freiburg en Hertha BSC.

De transfer van Robbert Schilder is nog steeds niet helemaal rond. NAC is er met de speler al uit, maar kan het volgens Stewart met Ajax niet eens worden over de transfersom.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:18:31 #78
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59645498
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Leeft die gozer nog
><(({°>
pi_59652310
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:28 schreef TomComCo het volgende:
Ben Sahar toch naar NEC (geld van Holman). Ook Slory en Leonardo worden genoemd. Sahar wordt morgen gepresenteerd.
Nope..
"NEC vangt bot bij Chelsea voor international Israël"
Aldus Vi.nl
pi_59652934
quote:
ADO Den Haag haalt Ogunjimi
Door Sander Berends
Dinsdag, 24 juni 2008, 14:55

Marvin Ogunjimi speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk voor ADO Den Haag. De 20-jarige aanvaller is bijna rond met de club uit de Residentie, die terugkeert op het hoogste niveau. De Belgische jeugdinternational is nog eigendom van KRC Genk, maar mag daar vertrekken.

Het afgelopen seizoen werd Ogunjimi reeds verhuurd aan RKC Waalwijk. Dat liet reeds weten de spits niet over te nemen. Vanwege een blessure kende hij een ongelukkige start in Brabant. In de play-off-wedstrijd tegen MVV liep hij bovendien tegen een rode kaart op, waardoor hij een belangrijke fase in het seizoen miste.

Eerder speelde Ogunjimi voor KV Mechelen.
pi_59653394
De volgende spelers worden genoemd bij PSG: Giuly, Thuram, Makalele en Pires.
Rafael Benitez wil David Villa, David Silva, Gareth Barry en Daniel Alves. Klein probleemje met de laatste is dat ie onlangs bij Barcelona heeft getekend.
Frank Lampard naar Inter Milan.
Als Hleb naar Barcelona gaat, gaat David Silva naar Arsenal.
Dawson van Tottenham Hotspur naar Newcastle. Aaron Lennon zou dezelfde stap maken.

Weer een (onvolledig) rondje BBC
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59653635
quote:
Pinto wil volgende stap zetten na FC Den Bosch
Dinsdag 24 juni 13:48 - Alex van Vogelpoel
Jupiler League - Benjamin Pinto wil FC Den Bosch gaan verlaten. De 27-jarige rechtervleugelverdediger was één van de steunpilaren van trainer Theo Bos in het afgelopen seizoen. Inmiddels heeft volgens Voetbal International het Duitse Fortuna Dusseldorf zich al gemeld in Brabant.

Het liefst wil Pinto naar een formatie uit de Eredivisie en anders op avontuur in Engeland of Duitsland. FC Den Bosch wil hem graag behouden, maar kwam er met Pinto niet uit. Zaakwaarnemer Harmjan Schilperoord laat weten in het weekblad dat er veel clubs uit de Jupiler League zich hebben gemeld.

"Maar hij heeft besloten te wachten. Er is wat interesse uit de Eredivisie, maar niet concreet. Wel kan hij op stage in Engeland en zijn er wat contacten in de 2. en 3. Bundesliga. Hij wil zich gewoon gaan bewijzen op een hoger niveau." Na vier seizoenen bij Stormvogels/Telstar kwam de geboren Amsterdammer twee jaar in actie voor Den Bosch.
pi_59656027
Boy Deul van FC Volendam is persoonlijk rond met Willem II, de clubs echter niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59656134
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Maar echt hogerop is dat niet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:05:40 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59668550
quote:
Harry Redknapp says he won't be held to ransom by Liverpool in his pursuit of striker Peter Crouch. (Daily Star)
quote:
Newcastle boss Kevin Keegan is hoping to sign Switzerland striker Eren Derdiyok from FC Basel for £6m. (Daily Mirror)
quote:
Sunderland could launch a bid for Sheffield United's £5m-rated striker James Beattie (Daily Mirror)
quote:
Lukas Podolski has asked Bayern Munich if he has a future at the club. Tottenham are said to be interested in the striker. (The Sun)
quote:
Middlesbrough have tabled a £3.5m bid for Reading midfielder James Harper. (Daily Mail)
quote:
Arsenal have identified Real Mallorca striker Daniel Guiza as a replacement for Barcelona target Emmanuel Adebayor. (Daily Mail)
quote:
Mallorca themselves are keen on Portsmouth midfielder Pedro Mendes. (Daily Mail)
quote:
Bordeaux have conceded defeat in their attempts to sign Manchester United defender Mikael Silvestre. (The Independent)
quote:
Tottenham are closing in on PSV Eindhoven keeper Heurelho Gomes. (The Independent)
quote:
Chelsea striker Ben Sahar is set to join Portsmouth on loan. (The Times)
quote:
Derby will launch a £500,000 raid on Cardiff for defender Darren Purse. (The Mirror)
quote:
Highly rated Chelsea midfielder Jimmy Smith could join Sheffield Wednesday on loan. (The Mirror)
quote:
Wigan forward Antoine Sibierski has been told he can leave the club on a free transfer. (The Sun)
quote:
Stoke are closing in on Jamaican midfielder Rudolph Austin who is currently at Portmore United. (Daily Express)
quote:
West Brom boss is closing in on a £5m double deal for Newcastle's Shola Ameobi and Swansea's Ferrie Bodde. (Daily Express)
quote:
Bolton hope to secure the record signing of Johan Elmander before the end of the week. (Daily Mirror)
quote:
Paul Ince has warned interested clubs that striker Roque Santa Cruz is not for sale. (Daily Star)
quote:
Portsmouth are preparing a bid for Reading defender Nicky Shorey. (Daily Mirror)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:10:25 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59668636
Daniel Güiza naar Fenerbahçe is dus nog niet officieel?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59668881
Assaidi schijnt vandaag gepresenteerd te worden bij De Graafschap. Hij komt van Omniworld en gaat naar de degradatiekandidaat nummer 1.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:25:08 #89
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_59668901
Pranjic naar Juve
pi_59668934
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Pranjic naar Juve
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:26:39 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59668937
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Assaidi schijnt vandaag gepresenteerd te worden bij De Graafschap. Hij komt van Omniworld en gaat naar de degradatiekandidaat nummer 1.
Je bent toch een Superboer? Waarom dan degradatiekandidaat nummer 1? Volendam lijkt me slechter.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59669023
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Pranjic naar Juve
Terecht, hij wordt al jaren onderschat hier. Staat al een paar jaar achter elkaar in de top 10 van beste spelers in de Eredivisie.

Ik gun hem zo'n mooie transfer wel, heeft zich altijd loyaal opgesteld.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:50:25 #93
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59669379
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Terecht, hij wordt al jaren onderschat hier. Staat al een paar jaar achter elkaar in de top 10 van beste spelers in de Eredivisie.

Ik gun hem zo'n mooie transfer wel, heeft zich altijd loyaal opgesteld.
Transfer gun ik 'm wel, die 6 miljoen kan nog wel wat bij.., de helft ongeveer. Kan Juve best missen namelijk
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:55:15 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59669466
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Transfer gun ik 'm wel, die 6 miljoen kan nog wel wat bij.., de helft ongeveer. Kan Juve best missen namelijk
Maar dan wel in termijnen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59669647
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Pranjic naar Juve
zou ik wel terecht vinden
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:14:48 #96
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59669860
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan wel in termijnen!
Dat is gewoonlijk in Italië... Misschien dat we ook wel voor 50% de transferrechten kunnen behouden. Of dat Juve even wat met de scheidsrechters in de UEFA-Cup voor ons regelt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:43:05 #97
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59670563
Arshavin naar Arsenal
Ronaldinho naar Boca Junior, volgens Kaka wil Milan hem alsnog.
Van Nistelrooij naar Tottenham in een soort trio-deal. (Berbatov naar ManU, C.Ronaldo naar Real en RvN dan naar Tottenham)
Berbatov naar Barcelona
Sahar naar Portsmouth (jaar huren)
Aimar naar Panathinaikos
-
pi_59670857
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Nistelrooij naar Tottenham in een soort trio-deal. (Berbatov naar ManU, C.Ronaldo naar Real en RvN dan naar Tottenham)
Zou mooi zijn, denk alleen niet dat Ruud naar de Spurs wil.
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:54:45 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59670882
Wordt een kwartet-deal dan: Ruud van Nistelrooij naar Valencia, David Villa naar de Spurs.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59671015


Arshavin --> Chelsea die club was ik nog niet tegengekomen icm Arshavin
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')