Ken je klassiekersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:46 schreef JenDaMan het volgende:
Van welke film wat dat trouwens ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
Op je 22e zou je toch wel enige basis/structuur in je leven aangebracht moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij is gvd 22, je doet alsof het een veertiger is die nog steeds niets heeft bereikt.
Ach welnee, op je 22e hoef je nog lang niet serieus te zijn, tijd zat. Hoe jij het doet is ook best maar stel je niet zo aan zeg, nog tijd genoeg voor hem om jou straks met alles te overklassenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:02 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Op je 22e zou je toch wel enige basis/structuur in je leven aangebracht moeten hebbenben zelf net zo oud, maar ik heb over 2 jaartjes m'n diploma en dan ga ik mooi een tijd op reis
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach welnee, op je 22e hoef je nog lang niet serieus te zijn, tijd zat.
Om dat te doen heb je enige mentaliteit nodig, enige diploma's en nog wat levenservaring. Op al die vlakken kan die me nu al niet meer inhalenquote:Hoe jij het doet is ook best maar stel je niet zo aan zeg, nog tijd genoeg voor hem om jou straks met alles te overklassen
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien je van je opleiding wordt gekickt als je je eerste jaar niet in je '2e jaar' hebt afgerondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:21 schreef ssebass het volgende:
Ach volgens mij is van middelbareschool ook nog niemand afgestudeerd. We gaan toch allemaal al het zevende studiejaar inEr zijn er zelfs een paar die nog in het eerste jaar zitten dus.....
Ohja, want vakanties naar het buitenland zijn echt noodzakelijk voor je ontwikkelingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:20 schreef JenDaMan het volgende:
Om dat te doen heb je enige mentaliteit nodig, enige diploma's en nog wat levenservaring. Op al die vlakken kan die me nu al niet meer inhalenDie gast is al 5 jaar niet in het buitenland geweest omdat ie 'niet gaat werken in de vakantie pff'.
Pff ben je nou zo simpel of?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, want vakanties naar het buitenland zijn echt noodzakelijk voor je ontwikkeling. Wat heb jij wel niet meegemaakt dat je zoveel 'levenservaring' hebt?
Ohja, IK ben simpelquote:
Jullie maken dat ervan ja, ik probeer duidelijk te maken dat ik zelf niet iemand ben die alles té serieus neemt. Ik zit hier notabene nog om 1:49 te posten op een nutteloos internet-forum. Bewijs genoeg toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, IK ben simpel![]()
Ik ben niet degene die z'n huisgenoot komt afkraken omdat ie niet serieus genoeg is, maar vervolgens wel alles eraan doet om maar te duidelijk te maken dat ie toch echt geen zeikende nerd is die de hele dag boven de boeken hangt maar zelf nét serieus genoeg is om z'n studie te halen
Nee, blijf jij maar lekker heel je leven in Nederland, droeftoeter.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, want vakanties naar het buitenland zijn echt noodzakelijk voor je ontwikkeling
Dat was toen ik begon nog niet het geval en er zijn er een paar bij die gewoon elk jaar een nieuwe studie proberen. Oftewel steeds het eerste jaar doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:25 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien je van je opleiding wordt gekickt als je je eerste jaar niet in je '2e jaar' hebt afgerond
Ja TS wordt een loonslaaf zoals al die andere creativiteitsloze boekenwurmen. Natuurlijk leer je ontzettend veel van reizen naar het buitenland. Ik heb ook onderzoek gedaan op een Amerikaanse uni en zoveel meer geleerd dan in NL. Net als op jezelf gaan wonen. Mensen die thuis wonen en denken dat ze net zo volwassen zijn als zelfstandigen hahahaha..... sneuquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Jij bent ook een weinig inhoudelijke knor met een 9-tot-5-mentaliteit.
dochter van kennissen van mn ouders heeft dat 3 jaar volgehoudenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Toffe kerel lijkt me.
Lekker pizza eten. Comedyserie's kijken.
En als je zondags de was naar je ouders komt brengen, gewoon vertellen dat alles prima verloopt met je studie.
Bij technische studie's is dat niet altijd zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:25 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien je van je opleiding wordt gekickt als je je eerste jaar niet in je '2e jaar' hebt afgerond
Dat is niet overal het geval. Zo'n zogenaamde P-in-2-regeling is hier nooit van de grond gekomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:25 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Hoe kennen jouw ouders mijn ouders?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dochter van kennissen van mn ouders heeft dat 3 jaar volgehouden
Kanonnenvoer M/Vquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:00 schreef Gierigesloeber het volgende:
Hang allemaal "werken bij de landmacht" posters op zijn hok.
Pardon?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef ssebass het volgende:
Ja TS wordt een loonslaaf zoals al die andere creativiteitsloze boekenwurmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |