quote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
DIE LOPEN WAT AF HE HOOR, DIE SCHEIDSRECHTERS. ZE ZIJN TOCH ALLEMAAL WEL BIJNA AL VEERTIG PLUS! COMPLIMENTEN VOOR DE UEFA VOOR HET AANSTELLEN VAN ZULKE TOPPERS!
dIE HEB IK NIET GEHOORD.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:06 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
GEVOELIG DAT ZN OREN ZIJN, ALS CONCERTPIANIST
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef Susi het volgende:
NOU DIT IS EEN AVOND IN WENEN HOOR. EN WE KRIJGEN NOG EEN TOEGIFT. NET ALS BIJ HET NIEUWJAARSCONCERT IN WENEN
Je let even niet op en hij braakt weer de briljantste dingen uit.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef Tommeke het volgende:
ZELFDE TIJD, ZELFDE GOLFLENGTE IN DIT THEATER!
Is Evert door naar de halve finale?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:01 schreef gohan16 het volgende:
Twee winnaars vanavond en door naar de halve finale, de ene is evert de ander spanje.
Hij gaat de halve finale verslaan waar Nederland in had moeten staan. Maar nu Rusland - Spanje dus.quote:
Dat kwam door die Dalton die zat op de tribune naast zn broersquote:Op maandag 23 juni 2008 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zat met 3 bingokaarten en mijn huisgenoot ook met 3. Welgeteld allebei 1 ding kunnen afstrepen
Die staan er alquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:42 schreef Tommeke het volgende:
D'r zitten alweer een paar pareltjes tussen, wie zet ze op wikiquote?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]
DAN LOOPT XAVI SAAVIE ER PLOTSELING TEGEN AAN
Dekselse zei hij niet.... toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:05 schreef Flashwin het volgende:
[ afbeelding ]
DIE DEKSELSE SILVA OOK EEN MOOIE LOPER!
Hij gaat idd lekker. Ik heb gewoon een apart tabblad open met alleen maar dit topicquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef LeonH het volgende:
ik kan maar 1 ding zeggen: Evert is los in deze wedstrijd. Schitterend gewoon!
Dat maakt het wel mooier tochquote:
Ik heb dat plaatje van evert met [img] tags onder mn Ctrl-vquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij gaat idd lekker. Ik heb gewoon een apart tabblad open met alleen maar dit topic![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik heb dat plaatje van evert met [img] tags onder mn Ctrl-v
Hij valt in de herhalingquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:33 schreef Dieptriest het volgende:
ER MAG BEST EEN IN HOOR, MAAR KASILJAS WIL NIET MEEWERKEN
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een duivelstovenaars zijn die Spanjaarden. Ze slagen erin die lepe Russen een pak slaag te geven. De begenadigde voetballer Ajsahvin was vanavond kansloos. In het Ernst Happel theater in het stad van de duetten, Wenen, werd het zwaard van de middelandse zee geslepen. Eigenlijk zou Amsterdam het Johan Cruijff Stadion moeten hebben en Rotterdam het Coen Moulijn Stadion. Maar ja, daar gaan wij niet over. Fabregas, een fenomenale speler en die dekselse Torres waren allesbepalend. In de eerste helft werden de pannen nog niet van het dak gespeeld, maar dat werd de tweede helft wel beter. Alhoewel: de brandweer hoefde niet uit te rukken. En Villa dan? Hoor ik u denken. Villa moest eraf, de mijnwerkerszoon uit Asturië, spijker en spijkerhard. Spanje was de baaas vanavond. De kwelgeest van het Nederlands elftal, jawel, had vanavond niets in te brengen. Luis Aragaones, de vader des vaderlands van Spanje pakt hier een finaleplaats.
Het zal nog lang onrustig blijven in Wenen. De operette is voorbij, althans voorlopig.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een duivelstovenaars zijn die Spanjaarden. Ze slagen erin die lepe Russen een pak slaag te geven. De begenadigde voetballer Ajsahvin was vanavond kansloos. In het Ernst Happel theater in het stad van de duetten, Wenen, werd het zwaard van de middelandse zee geslepen. Eigenlijk zou Amsterdam het Johan Cruijff Stadion moeten hebben en Rotterdam het Coen Moulijn Stadion. Maar ja, daar gaan wij niet over. Fabregas, een fenomenale speler en die dekselse Torres waren allesbepalend. In de eerste helft werden de pannen nog niet van het dak gespeeld, maar dat werd de tweede helft wel beter. Alhoewel: de brandweer hoefde niet uit te rukken. En Villa dan? Hoor ik u denken. Villa moest eraf, de mijnwerkerszoon uit Asturië, spijker en spijkerhard. Spanje was de baaas vanavond. De kwelgeest van het Nederlands elftal, jawel, had vanavond niets in te brengen. Luis Aragaones, de vader des vaderlands van Spanje pakt hier een finaleplaats.
Het zal nog lang onrustig blijven in Wenen. De operette is voorbij, althans voorlopig.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooooo kennen jullie de Donald Duck, dat blaadje?
Dan is Hiddink, die eend Guus Geluk!
Godverdomme, wat een legende die gastquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooooo kennen jullie de Donald Duck, dat blaadje?
Dan is Hiddink, die eend Guus Geluk!
Absolute fuckin' genius. (TVPquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:48 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste quote ooit van evert:
Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks. ( PSV - AEK Athene)
Wat een held!quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef taart het volgende:
FOPPE LOOPT AAN DE KANT TE IJSBEREN, HOEWEL JE JE DAT NAUWELIJKS KAN VOORSTELLEN MET DIT WEER, HET IS EERDER BRUINBEREN
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef taart het volgende:
FOPPE LOOPT AAN DE KANT TE IJSBEREN, HOEWEL JE JE DAT NAUWELIJKS KAN VOORSTELLEN MET DIT WEER, HET IS EERDER BRUINBEREN
maduro was 3x niks vandaagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Madurooooooooooooooooo goeie genade wat een dekselse voetballer is dat toch. En Kenneth Vermeer? Het lijkt wel of er een tovenaar in de goal staat bij Oranje. Hohohooo wat een duivelstovenaar is dat. het stadion ontploft! En ja Foppe de Haan, daar krijg je toch een brok van in je goal. Zoals hij die jochies laat spelen, wat een klasbak. Sibon die koele kikker, kon het verschil vandaag niet maken, maar normaliter speelt hij de pannen van het dak. Het wonder van peking zit er nog in. Het zal nog lang onrustig blijven in Tianjin
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef 16meter het volgende:
Een grote meneer in het Noord-Amerikaanse voetbal, Edu. Hij staat op de kuvver van het nieuwe voetbalspel FIFA 2009 samen met Ronaldinho, en dan kan je wat!
Sorry knul, dat zei Evert niet. Dat zei die andere.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
''hallo Hilversum?? HALLO???
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/w(...)ympische_Spelen_2008
Glazen bolquote:
Nee, dat is een kwaliteit. Evert is gewoon een held.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Glazen bolAls je duizend keer begint over het wonder van $plaats, dan zal je wel OOIT gelijk krijgen heh
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/w(...)ympische_Spelen_2008
hahaha dit gaat me echt nooit vervelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Sibon, goeie genade wat een klasbak. Sibon, die gekke Drent waar we soms zo met zn allen om moeten lachen, die humor heeft. Het wonder van Tianjin bestaat dus toch, jawel! Hohohooo wat een Houdini act vanavond. En ja die Edu. Een grote meneer in het Noord-Amerikaanse voetbal, Edu. Hij staat op de cover van het nieuwe voetbalspel FIFA 2009 samen met Ronaldinho, en dan kan je wat.
Die dekselse Foppe de Haan heeft het weer voor elkaar hoor. Babel die de pannen van het dak speelde, zal deze wedstrijd nog lang onthouden. Het zal nog lang onrustig blijven in Tianjin, het wonder van Tianjin. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans: voorlopig.
EN DRENTHE GAAT DAAR AL ZITTEN PIELEN, MAAR ER ZIJN NOG MINSTENS 5 MINUTEN TE SPELEN. KOM OP NOU MANNEN !!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
HET IS EEN SIMPEL KLUSJE ZEGT IE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |