Wie zegt dat je triest bent als je geen vrienden hebt?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.
en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
Afgesloten, heb Kim onterecht beschuldig van bepaalde dingen, blijkbaar heeft Sarah nog meer gelogen dan ik al wist, maar van mij part kan dit topic dicht, heb dr genoeg van.quote:
Meisje 1 zorgt ervoor dat meisje 2 contact zoekt met delano, om hem vervolgens keihard te dumpen ( GEINTJE! LOLLEREINZ!!". Delano zet verhaal hier op internet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:42 schreef Susi het volgende:
Samenvatting ?
eenschquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Afgesloten, heb Kim onterecht beschuldig van bepaalde dingen, blijkbaar heeft Sarah nog meer gelogen dan ik al wist, maar van mij part kan dit topic dicht, heb dr genoeg van.
Achja, laten we maar over sneu ophouden. Denk dat er maar paar mensen echt sneu zijn hier dusja.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef -steefje het volgende:
ik vind trouwens degene die dat berichtje zetten op mijn hyves.
wel erg sneu dat ie niet zichzelf bekent maakt.
maargoed.. dat soort mensen heb je er ook bij
Is dat zo? Dan blijf ik nog ff plakken.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef Netstorm het volgende:
[..]
eensch
Denk dat dit vroeg of laat gaat escaleren in een grote flamewar
Bestwel kut, aangezien ik niet de TS ben kan ik geen slotje aanvragen, Rene, wil jij dat ff doen, heb hier echt geen zin meer in.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijf ik nog ff plakken.
Nah, dit is niet psycho... ik laat m'n traumatische ervaringen alleen achter inquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef -steefje het volgende:
weetje dat ik jullie allemaal uitlach ?
en hoezo psychobitch ?
ik vind het grappig hoor.
jullie zyn hier psycho dat jullie hier allemaal jullie dingen gaan posten ?
ik weet niet ; heb dit net aangemaakt.
loop wat mensen op te fokken.
en raad is .. de mensen zijn opgefokt op fok . WHAAAA en ik lach me dood !!!
opgefokt?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef -steefje het volgende:
weetje dat ik jullie allemaal uitlach ?
en hoezo psychobitch ?
ik vind het grappig hoor.
jullie zyn hier psycho dat jullie hier allemaal jullie dingen gaan posten ?
ik weet niet ; heb dit net aangemaakt.
loop wat mensen op te fokken.
en raad is .. de mensen zijn opgefokt op fok . WHAAAA en ik lach me dood !!!
Ja man! jullie gaan echt kenker kapot als julli in malburgen komen! je weet!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef -steefje het volgende:
nou . mij niet gezien..
kijk naar hoe jullie reageren dan.
niet dat mij dat wat ken boeie hoor.
want serieus. ik vind jullie grappig
dat jullie zo uber stoer gaan praten over myn hyves.
en doen dat jullie me kennen..
maare ; als jullie me "kennen" .. behalve van een foto.
weetje ook dat je niet domme dingen moet zeggen. =D
en dat je in malburgen geen kans maakt ..
Wil je erover praten?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef -steefje het volgende:
WHAHAHAHA . omg
Dit inderdaad...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt wel een soap als ik dit zo bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |