Nee, dit geldt niet voor iedereen. Wel voor mensen als delano.888 en -steefje.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sorry? Wat heeft het MBO er nu weer mee te maken? Ik heb ook 4 jaar MBO gedaan.......... geld dat dan ook voor mij?
Woehoe -quote:Op zondag 22 juni 2008 23:07 schreef -steefje het volgende:
jaaa man.
we hebben niet eens kapper bij ons op school ? .. WOEHOE.
nnneee .. ik ben geen kamper =D
ik lach me dood alleen.
en voel me erg vereert om iedereen op deze avond te irriteren met domme berichtjes op een site waar ik nog nooit op heb gezete
Daar gaat het nu niet om. Het gaat hier over de uit de klauwen gelopen ruzie van Delano en Kim en Sarahquote:Op zondag 22 juni 2008 23:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, dit geldt niet voor iedereen. Wel voor mensen als delano.888 en -steefje.
Leer het forum kennen, en je vindt nog meer van dit soort topics.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:07 schreef -steefje het volgende:
jaaa man.
we hebben niet eens kapper bij ons op school ? .. WOEHOE.
nnneee .. ik ben geen kamper =D
ik lach me dood alleen.
en voel me erg vereert om iedereen op deze avond te irriteren met domme berichtjes op een site waar ik nog nooit op heb gezete
Danny mag blij met me zijn met al die nieuwe leden die ik werf, zowel thebestyouneverhad, steefje, en Kim zijn door mij lid gewordenquote:
wie is danny ?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Danny mag blij met me zijn met al die nieuwe leden die ik werf, zowel thebestyouneverhad, steefje, en Kim zijn door mij lid geworden(Kim al heel lang geleden)
Volgens mij.. Is het afgelopen voor vandaag...quote:Op zondag 22 juni 2008 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Het gaat hier over de uit de klauwen gelopen ruzie van Delano en Kim en Sarah! (
)
[..]
Leer het forum kennen, en je vindt nog meer van dit soort topics.
NOG LANG NIET .quote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij.. Is het afgelopen voor vandaag...
Onzin vind je hier: Onzin voor je leven!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef -steefje het volgende:
WHA ; hou je smoel laster.
je leest me berichten.
je reageert erop.
dus stiekum vind je mij wel cool.
en ja ik weet dat ik onzin tiep.
want deze hele topic is onzin ?
maar als je liever over serieuse dingen wil praten.
kommaar =D zal ik is bewijzen dat k ook nog kan denken
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef -steefje het volgende:
je leest me berichten.
je reageert erop.
God.quote:
poesie .quote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Kim, als je dit nog leest, vraag Sarah anders ff om hier te gaan kijken, misschien kunnen we het dan afsluiten, of dus idd bel mij. Of laten we het anders maar hierbij laten, tis nu rustig nietwaar.
Aan je schrijfstijl te zien klink je niet bepaald interessant. Of heb je nog andere kwaliteiten?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef -steefje het volgende:
je leest me berichten.
je reageert erop.
Ze kan dus WÉL bellen ineensquote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:
Hang nu met Kim aan de tel...
Ik woon in Arnhem. Ik werk in Arnhem. Ik leef Arnhem.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef -steefje het volgende:
aan mijn schrijf stijl te zien kan ik je erg overtuigen dat er veel onzin in mijn teksten zit die jou boeien.
anders neem ik aan dat je er niet op reageert ?
maargoed ; laten we verder gaan over "arnhem" ..
woon je ook in arnhem ?
Zei ik ook al. Hij speelt het echt niet slim. Niet willen luisteren he.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef Sitethief het volgende:
Ze kan morgen pas bellen delano...........
Maar volgens mij wil ze al niet meer....... je speelt het slim jong
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem. Ik werk in Arnhem. Ik leef Arnhem.
Jij bent toch 19?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef -steefje het volgende:
[..]
oo nice. =D mag ik vragen waar je werkt ?
* ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig *
Nah, ben bang voor een visagiste met overgewicht en stalkingsneigingen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef -steefje het volgende:
[..]
oo nice. =D mag ik vragen waar je werkt ?
* ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig *
pssst http://phunked-rocker.hyves.nl/quote:Op zondag 22 juni 2008 23:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nah, ben bang voor een visagiste met overgewicht en stalkingsneigingen.
Was ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef -steefje het volgende:
WHAA . dat zal wel.
kan my niks boeie hoor =D
mij pak je nergens mee.
Foto's & video'squote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef -steefje het volgende:
en aan mijn hyves kan inderdaad iedereen komen.
dusja.. dat je dat hebt gevonden is niet zo raar.
dus doe niet stoer dat je ook wat vind.
en al mijn foto's staan zichtbaar ja.
want ik vind het nep als mensen dingen afschermen.
Dan ben ik nog banger.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
pssst http://phunked-rocker.hyves.nl/
Ik heb lijntjes met je via msn contacten Steef!
Jij kent familie van mequote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef -steefje het volgende:
en aan mijn hyves kan inderdaad iedereen komen.
dusja.. dat je dat hebt gevonden is niet zo raar.
dus doe niet stoer dat je ook wat vind.
en al mijn foto's staan zichtbaar ja.
want ik vind het nep als mensen dingen afschermen.
*glimlacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij kent familie van me![]()
* Sitethief rent hard weg
Wil je dat ik langskom ofzo.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef -steefje het volgende:
ik weet niet hoor ?
maar als je zon stoere kerel bent
mag je ook best weten dat ik in de laar west woon
en daar hebben ze geen kampen ?
Jah joh, ik zet ook zomaar hun namen op FOKquote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef -steefje het volgende:
wie ken ik dan van jou familie
Zo kwam ik zojuist voor de tweede keer in 24 uur tot de ontdekking slechts 4 degrees of Kevin Bacon van een fok-freak verwijderd te zijn... Deze wereld is veel te klein!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij kent familie van me![]()
* Sitethief rent hard weg
+ 1 voor Six Degrees of Kevin Bacon referentiequote:Op zondag 22 juni 2008 23:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo kwam ik zojuist voor de tweede keer in 24 uur tot de ontdekking slechts 4 degrees of Kevin Bacon van een fok-freak verwijderd te zijn... Deze wereld is veel te klein!
Godverdomme, ik word verdomme gewoon dommer terwijl ik met je praat.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef -steefje het volgende:
als jij wil langskomen.
kom je toch lekker langs.
ik ben niet bang voor je hoor als je dat soms denkt =P .. whaa .
en wat stoer dat je op malburgen wel ene kamp hebt met schreeuwende turkjes ; wees er blij mee =D
De hoofdrolspeler!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef Netstorm het volgende:
Wie is de held die de link naar dit topic heeft doorgespeelt naar die 2 psychobitches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |