Steeff, je snapt de bedoeling van dit niet hequote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
OMG kim. ga je nu je vriendin ook nog belachelijk maken ?
zou ik maar niet doen hoor .
ik ken sarah ook .. en ik vertel het tegen haar.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
OMG kim. ga je nu je vriendin ook nog belachelijk maken ?
zou ik maar niet doen hoor .
ik ken sarah ook .. en ik vertel het tegen haar.
Nee was geen grapje, zij had een pc nodig, en ik gaf heel veel om dr, en wilde toch een nieuwe pc gaan kopen...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef thebestyouneverhad het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dit een grapje is.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Steeff, je snapt de bedoeling van dit niet he
Goedbedoeld adviesquote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
rene. wat ik me al de hele tijd afvraag ..
waarom zit je hierbij als je geen van beide kent ?
zo boeiend is het toch niet ?
Vermaek van hooghstaend niveauquote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt wel een soap als ik dit zo bekijk.
nee heb niet gebeldquote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef EvoViper7 het volgende:
Hoe gaat ie nou met kim? ze is aardig gekalmeert. Al gebeld?
Viking84 nogwat, je fotoboek joh
johh rustig t was maar een grapjequote:Op zondag 22 juni 2008 22:55 schreef thebestyouneverhad het volgende:
[..]
NOU LEKKER IS DIT.
we komen het voor je opnemen
ga jij stefanie belachelijk maken ..
Discussieforum... dat begrijp je wel he?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
rene. wat ik me al de hele tijd afvraag ..
waarom zit je hierbij als je geen van beide kent ?
zo boeiend is het toch niet ?
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat drama nou eenmaal leuk is.
Vraag aan jou, waarom kijken vrouwen soaps?Nah, dat is wel erg cru... vermaak van andermans leed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Weetjewat, doe dat anders ff, kunnen we dit voor eens en voor altijd afsluitenquote:
ik kan niet meer bellen heb ik je net uitgelegd.. maar ik denk toch niet dat je het wil uitpraten.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetjewat, doe dat anders ff, kunnen we dit voor eens en voor altijd afsluiten
Niemand heeft niemand gebeld om dit op te lossenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef thebestyouneverhad het volgende:
wie heeft wat gebeld en waarom?
damn ik loop achter
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef -steefje het volgende:
neeeeeeee. niet afsluiten.
ik heb nog niet iedereen gek in dit forum
Welke school zit jij schatje?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef -steefje het volgende:
[..]
dat wij arnhemmers het beste van land zijn =D
Ok, ze belt toch niet want dat kan niet, maarruhh luitjes ik ga lekker voor de tv hangen, maar kijk nog wel af en toequote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef EvoViper7 het volgende:
grove fout delano. Dat is de onervarenheid.
De kans heb je laten gaan, nu pak je het verkeerd aan.
Je gaan wederom fouten maken. Luister nou naar de FOK!kers want je valt in herhaling jonge...
nu snap ik het nog niet .quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand heeft niemand gebeld om dit op te lossen
Post wat foto's zou ik zeggen, dat werkt meestal wel.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef -steefje het volgende:
Dus:quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand heeft niemand gebeld om dit op te lossen
uhh ik heb em wel pijn gedaan denk ik.. want ik heb em flink uitgescholden..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef -steefje het volgende:
kim .. wat moet jij uitpraten met delano ?
Heb jij hem gedumt ? NEE
heb jij hem pijn gedaan ? NEE
.. hou je bloos je mond dicht .
Euh... We zitten in R&P... de gemiddelde user hier is emotioneel zo in de war dat wanneer ze een hoge boom in de tuin hebben ze een touw om de nek binden en... you know. Eenzelfde voorbeeld is met een treinspoor om de hoek.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef -steefje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, ze belt toch niet want dat kan niet, maarruhh luitjes ik ga lekker voor de tv hangen, maar kijk nog wel af en toeajuus
Dus wel, zij is de bedenker van dit alles, zonder haar was alles heeel anders verlopen + ze heeft me in de Sarah periode nogal wat belachelijk gemaakt en uitgescholden.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:00 schreef -steefje het volgende:
kim .. wat moet jij uitpraten met delano ?
Heb jij hem gedumt ? NEE
heb jij hem pijn gedaan ? NEE
.. hou je bloos je mond dicht .
JA IK KAN NIET BELLEN DAT IS HET PROBLEEM...quote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus:
KIM DOE JE VERHAAL, EVENTUEEL MOET JE DELANO EVEN BELLEN! MAAR HOUD ONS WEL OP DE HOOGTE, WE HEBBEN HET WEL TE DOEN MET DIT VERHAAL!
Misschien moet jij wel de eerste stap zettenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
uhh ik heb em wel pijn gedaan denk ik.. want ik heb em flink uitgescholden..
maar ik laat het er maar bij zitten.. delano heeft er zelf geen zin in.. en wil liever de aandacht van het fok forum dus dan laat ik hem maar..
EN IK DAN .quote:Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef -steefje het volgende:
[..]
Ik zit op het rijn ijssel college op de velperweg in arnhem ..
* daarvan ken ik delano ook
en jij ?
Aaah kapper chick. MBO problemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef -steefje het volgende:
[..]
Ik zit op het rijn ijssel college op de velperweg in arnhem ..
* daarvan ken ik delano ook
en jij ?
Sjonge, ik heb nu al een paar x gezegt dat je mag bellen, en ja ik zal fatsoenlijk proberen dit normaal op te lossen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
maar ik laat het er maar bij zitten.. delano heeft er zelf geen zin in.. en wil liever de aandacht van het fok forum dus dan laat ik hem maar..
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
Doe dan hier je verhaal... Er gebeurt hier verder niets mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
JA IK KAN NIET BELLEN DAT IS HET PROBLEEM...
als je al de hele tijd door hebt dat het niveau zó laag is.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Aaah kapper chick. MBO problemen.Daarom is het niveau zo laag hier.
Paupertopic.
JEEH gezellig .quote:Op zondag 22 juni 2008 23:04 schreef babipangang het volgende:
Geweldig topic* babipangang leest lekker rustig mee
Ik vermaak me wel.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:04 schreef thebestyouneverhad het volgende:
[..]
als je al de hele tijd door hebt dat het niveau zó laag is.
wtf doe je hier dan nog?
Zo, ga je je schooltje even verdedigen?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef delano.888 het volgende:
En daarbij, rijnijssel zegt niks, we hebben ook havo en vwo daar hoor.
Sorry? Wat heeft het MBO er nu weer mee te maken? Ik heb ook 4 jaar MBO gedaan.......... geld dat dan ook voor mij?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Aaah kapper chick. MBO problemen.Daarom is het niveau zo laag hier.
Paupertopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |