Als je middelbare school hebt gehad (en opgelet bij Nerderlands) kan je deze niet missen.quote:
Zijn huis stond te koop een tijdje herquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef starla het volgende:
couperus
quote:
Is goed. Ik vroeg nl naar een manquote:
Hoeveelste was zij dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef DuTank het volgende:
Ik meen dat ik Willeke Alberti had meegekregen bij de afgelopen editie.. Dan bedoel je gewoon de eindronde he? Anders was het wel Treble of die ene Rombley
Als dit de volgende vraag zou zijn had ik hem gewetenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef qonmann het volgende:
Rudi won ook een prijs met Obrahim toch..
onbewoond eilandje, bijna danquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit de volgende vraag zou zijn had ik hem geweten
Oh, dan was het dat.. Jammer, want dat is zo'n beetje het enige wat ik ervan weet.. En die lelijke finse gasten danquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef starla het volgende:
Laagste eindplaats finale (1994) 23, ofwel Willeke Alberti, maar blijkbaar deden er toen nķg meer landen mee.
check - dubbelcheck tongquote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
Sorry mijn fout dan ik dacht dat Carell laatste was geworden.
hopelijk komt er nu een wat actueler vraagjequote:Op maandag 23 juni 2008 20:51 schreef DuTank het volgende:
Ruth Jacot?
slaveloos +1quote:
kut songfestival, moeten ze echt verbiedenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
hopelijk komt er nu een wat actueler vraagje
dat we nog meedoen ..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
kut songfestival, moeten ze echt verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |