you have got to be fucking kidding mequote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Charlie's Angels, de schrijvers van Catwoman en producers van Basic Instinct 2 en Santa Clause 3 (OK, ik kies ze er wel uit). Én ook nog eens PG-13.
Dit wordt een pareltje [ afbeelding ].
pg-13???quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef bob1234 het volgende:
Omdat die het druk heeft met gouverneur te zijn
En dit zal ook de eerste terminator worden met een pg-13 rating
PG-13, dat heeft Spawn ook de das om gedaanquote:
Die regisseert toch alleen maar?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dat is niet waarClint Eastwood was tot afgelopen jaar ook burgermeester van een kleine gemeente.
mooie smiley, manquote:
Toen ie burgemeester was heeft ie Heartbreak Ridge, Bird en de laatse Dirty Harry gedaan. De afgelopen jaren heeft ie nog in Million Dollar Baby en Blood Work gezeten terwijl hij ook een benoemde functie in een of andere commissie had.quote:
Dat zal echt niet gaan veranderen hoor jammer genoeg, enigste kans is dat je de unrated versie op dvd krijgt net zoals bij die hard 4 was.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:31 schreef Hankster het volgende:
[..]
mooie smiley, man![]()
Ja, ik zie de PG-13 rating ook niet zo zitten. Maar ach, dat kan heus nog wel veranderen en wie weet komt er wel een extended cut op DVD met een hogere rating
In elk geval is dan de hele sfeer terminatedquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Myers het volgende:
Leuke trailer, maar dat PG-13 moeten ze echt afschaffen. Goede franchises die voorheen lekker hard waren, worden stuk voor stuk kindvriendelijk gemaakt om maar die extra paar miljoentjes binnen te halen, terwijl dat in vrijwel alle gevallen afbreuk doet aan de kwaliteit van de film. Maar goed, met een McG of een Brett Ratner aan het roer weet je toch wel hoe laat het is.
Mijn ouders waren laaiend toen ik ze op 10-jarige leeftijd trots vertelde dat ik Terminator 2 had gezien. Nu kan straks elke kleuter een kaartje kopen voor T4, want het is niet zo geweldadig, er is geen bloed en er wordt niet in gescholden. En dat heet dan 'Terminator'.
Kippevel! zeker als die beelden in combinatie met het vertrouwde terminator geluid begint! Christian Bale is zeker een goeie John Conner, en brengt zeker iets met zich mee. Ik hoop wel dat als de film uit is we hem niet allemaal als Batman gaan herkennen...quote:
quote:
waar ligt dat ergens?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die op tour is in Esselijkerwoude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |