abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2004 @ 12:21:58 #76
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16652888
Alsjeblieft niet zeg, de derde was al zo gaar.
weg
pi_16673402
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 12:19 schreef hoeishet het volgende:

[..]

En weer iemand die mij verkeerd quote.
pi_18122393
Zou het nog mogelijk zijn dat arnold uit 1,2,3, in een vierde deel als hij dat zou doen zo breed is?
  vrijdag 2 april 2004 @ 06:15:52 #79
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18123711
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:34 schreef hoeishet het volgende:
Zou het nog mogelijk zijn dat arnold uit 1,2,3, in een vierde deel als hij dat zou doen zo breed is?
als hij niet stopt met trainen wel ja, maar hij heeft het te druk met de politiek
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 22 april 2004 @ 17:55:45 #80
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_18614607
Een schop onder de kont

Vandaag (pas) deel 3 gezien, wel leuke film. ben nu toch benieuwd of er niet een vierde deel komt. Ik denk niet met Arnie, die is natuurlijk te druk met gouverneur spelen, maar zoals in dit topic al staat zal het toch geen standaard terminator film worden.

Is er inmiddels al iets meer bekend over T4, en wie eventueel de nieuwe hoofdrolspeler wordt?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_18614681
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend over T4, en wie eventueel de nieuwe hoofdrolspeler wordt?
Voor zover ik weet niet...
  vrijdag 23 april 2004 @ 02:25:22 #82
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18624755
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Clerick het volgende:
quote kapot?

dat zou dan leuk zijn allemaal maarre, waarom was kyle er niet in deel 2 en deel 3? OK, hij is in het verleden doodgegaan maar dan zou het volgens mij niet zo heel veel moeten uitmaken aangezien die arm en chip in deel 2 ook waren vernietigd en de TX had geavanceerdere wapens dan de T1000 terwijl die toch een stuk nieuwe had moeten zijn volgens de T M101.
  donderdag 15 juli 2004 @ 08:51:38 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20635234
quote:
Claire Danes in Terminator 4
Geplaatst op 14-07-2004 om 15:45 door FilmTotaal

John Brancato schreef voor films als The Net, The Game en Terminator 3 en werkt momenteel aan de scripts voor Terminator 4 en Westworld; allebei films die oorspronkelijk bedoeld waren om Arnold Schwarzenegger in te laten schitteren.

Dit is echter niet meer het geval, en website LatinoReview sprak met de schrijver over beide projecten. Brancato wist onder andere te melden dat actrice Claire Danes (Romeo + Juliet, U Turn, Terminator 3) een rol zal spelen in Terminator 4.

Can you talk about writing the Terminator story around his [Arnold's] model? Knowing, at best, he’d only be available for a cameo.

We did have to think about a new franchise character. He couldn’t carry the movies anymore. So that caused us to have, I think, a pretty novel approach about what the new terminator would be like. What directions would it go in. Again, they made me actually sign things that I would not leak. As much as I would like to brag about the script, I can’t really tell you.

What’s Westworld about?

Westworld is a remake of kind of a classic movie that was written by Michael Crichton in the seventies.

Back to T4, are Nick Stahl and Claire Danes resigned for the sequel?

I think they’re committed to have a part, if that’s something they [the studio] want to do. When they signed for T3 they had to be available for T4.

Talk about creating a new franchise character for Terminator 4.

To have a…I can’t talk about this. I’m sorry, I’d love to tell you but I can’t.
het hele interview staat hier: http://www.latinoreview.c(...)n-johninterview.html
[..]
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:25:28 #84
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20641931
westworld is toch al oud? gaat toch over die robotten waarvan er 1 evil word?
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:43:27 #85
27648 Weakling
available in strong mint
pi_20642352
quote:
"We did have to think about a new franchise character"
Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 15 juli 2004 @ 23:24:09 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20653938
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:43 schreef Weakling het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.
Vin kan nog net, maar the Sock?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:00:35 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22178773
quote:
Variety meldt dat na vele voorbereidingen de productie van Terminator 4 in 2005 eindelijk van start kan gaan. Schrijvers John Brancato en Michael Ferris hebben inmiddels een script klaar waarmee hoogstwaarschijnlijk Jonathan Mostow als regisseur aan de slag gaat. Mostow regisseerde ook het derde deel uit de reeks.

Een belangrijkere vraag dan wie de film zal regisseren is natuurlijk: hoe zit het met Arnold? De man die sinds het eerste deel in 1984 verscheen hčt gezicht werd uit de Terminator reeks, is momenteel namelijk hard bezig met het besturen van een heuse staat (laatste wapenfeit: sex met lijken is voortaan verboden in Californië).

Voor Terminator 4 zal The Governator dan ook weinig tijd hebben. Het lijkt erop dat Schwarzenegger slechts een kleine rol in de film zal hebben, en dat er in T4 een nieuw Terminator-model wordt geīntroduceerd.
[..]
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:47:44 #88
62182 Georges
That's the shit
pi_22180982
Wordt Anulhd onderhand niet een beetje te oud? Een vervolg werkt alleen met hem erin imho, en aangezien hij er niet jonger op wordt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:58:02 #89
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22182555
Arnold Schwarzenegger mag pas in Januari 2007 weer aan de slag met films. Hij is momenteel Gouverneur van de Staat California, een staat die 8 keer zo groot is als Nederland en bijna 40 miljoen inwoners heeft. Naast het feit dat ie het druk genoeg heeft met het regeren, mag ie geen grote projecten zoals een complete film aannemen. Bovendien zou het zeer slecht zijn voor een staat als een leider 8 maanden lang in studios zit, want een dergelijke produktie kost een hoop werk en manuren, ook van de hoofdacteur. Een bijrolletje mag ie wel doen.... als ie een week in een studio zit kan dat best in combinatie met zijn gouverneurschap. Maar veel meer tijd mag/moet ie er niet in steken.

In November 2006 zijn er weer gouverneursverkiezingen in California. Mocht hij zich NIET beschikbaar stellen voor herverkiezing, of de herverkiezing verliezen, dan wordt in December de nieuwe gouverneur beëdigd, en mag Ahhhnold zo vlak voor de Kerst weer naar huis.

Mocht Arnold Schwarzenegger dus in Terminator 4 (of 5) spelen, dan is dat niet voor 2007. En dan loopt ie toch ook al over de 55 heen inderdaad....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_22223644
Zou arnold op dit moment nog het fysiek hebben zoals in terminator 3?
  zondag 26 september 2004 @ 21:56:48 #91
12888 Skull-splitter
pi_22224120
quote:
Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef hoeishet het volgende:
Zou arnold op dit moment nog het fysiek hebben zoals in terminator 3?
Half denk ik, spieren verslappen niet heel snel, maar enig onderhoud kan geen kwaad...
  maandag 27 september 2004 @ 10:14:05 #92
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22231357
quote:
Terminator Will Be Back Without Schwarzenegger

The next installment of the Terminator series will hit cinema screens in 2005 - but reportedly without Arnold Schwarzenegger. Schwarzenegger recently ditched acting for politics by becoming governor of California and, according to sources, his part in Terminator 4 will be reduced to a cameo role, while a new robot takes the limelight. A draft of the screenplay has just been completed by Terminator 3: Rise Of The Machines writers John Brancato and Michael Ferris. Sources say it is about what happens when the world's computer systems are infected by viruses.
Laat me raden, hij zegt 1 zinnetje: I'll be Back
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22231678
Ik zag dat hij in terminator 3 bijna zo groot was als in terminator 2. Dat is bijna niet te begrijpen voor iemand van zijn leeftijd. Zou hij dat bij gehouden hebben tijdens zijn tijd nu?
pi_22231930
quote:
Op maandag 27 september 2004 10:38 schreef hoeishet het volgende:
Ik zag dat hij in terminator 3 bijna zo groot was als in terminator 2. Dat is bijna niet te begrijpen voor iemand van zijn leeftijd. Zou hij dat bij gehouden hebben tijdens zijn tijd nu?
Hij was wel breed ja in 3. maar ik denk dat ie dat niveau nu niet meer kan halen.
pi_22240638
Arnold moet meespelen en hij moet net zo getraind zijn als in t3 en dat moet ook te zien zijn. Dan is t al prima.
pi_22243728
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:55 schreef slegie het volgende:
lang verhaal
'k stel voor dat je je even gaat verdiepen in automechanica...
er zijn er idd, maar veel auto's hebben al lang geen gekoppelde stuurstang meer maar gewoon een aangedreven stuur (die stap is niet zo groot als je servo hebt), Mercedes doet dit zelfs voor de veiligheid (stuurstangen zijn gevaarlijk bij botsingen), dus best aanstuurbaar door electronica
voor gaspedaal geldt net hetzelfde of denk je echt dat alle auto's hun gastoevoer nog geregeld wordt door een draadje aan het pedaal?

heb de modellen in de film nu niet onderzocht, maar als dit jouw grootste afknapper is, ben je zwak bezig

btw, ik vind dat het tijdreizen net NIET mag uitgelegd worden:
T2 = maak je eigen toekomst
T3 = toekomst ligt hoe dan ook vast
da's net het leuke aan beide films, als je tijdreizen gaat uitleggen ga je voor 1 van de 2 moeten kiezen en maak je dus 1 van de 2 films belachelijk (of toch hun sterke eindscene)
  maandag 27 september 2004 @ 22:29:46 #97
12888 Skull-splitter
pi_22247714
Toekomst ligt niet vast, alleen zijn een aantal dingen gewoon niet uit de weg te gaan. Technologische vooruitgang zorgt er op den duur voor dat we bijna alles in handen van machines/programma's hebben gegeven, en skynet, een defensie systeem, heeft op een gegeven moment door door alle info dat de enige manier om oorlog te voorkomen is de mens compleet uit te roeien. En dat is zo'n beetje de spil in alledrie de films.
pi_22249274
Zou hij in t4 ook nog afgetraind zijn en zou dat op t doek te zien zijn?
  maandag 27 december 2004 @ 03:36:52 #99
108166 Såtån
Imported from Hell
pi_24229994
T3 was een zware teleurstelling.
Conversaties trokken op niets, verhaal ook al niet en regie nog minder

Cameron moet terugkomen + Hamilton + T3 mag geschrapt worden, die T4 kan dan een T2,5 zijn wat mij betreft.

T3 is voor mij zelfs nooit gebeurd in the T saga, zo slecht was hij.
Fuck Christianity
Fuck the Islam
All Hail Satan
pi_24748989
Laatst was er weer wat over dit onderwerp op fok.

In 1 van de reakties stond of hij nog in shape zou zijn voor t4 als die er zou komen met hem.

Zou hij dat nog halen en heeft iemand plaatjes van hem zoals ie nu is.

gaarne leuke reaktie en niet afzeikpost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')