quote:En weer iemand die mij verkeerd quote.
Op woensdag 28 januari 2004 12:19 schreef hoeishet het volgende:[..]
als hij niet stopt met trainen wel ja, maar hij heeft het te druk met de politiekquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:34 schreef hoeishet het volgende:
Zou het nog mogelijk zijn dat arnold uit 1,2,3, in een vierde deel als hij dat zou doen zo breed is?
Voor zover ik weet niet...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend over T4, en wie eventueel de nieuwe hoofdrolspeler wordt?
quote kapot?quote:Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Clerick het volgende:
het hele interview staat hier: http://www.latinoreview.c(...)n-johninterview.htmlquote:Claire Danes in Terminator 4
Geplaatst op 14-07-2004 om 15:45 door FilmTotaal
John Brancato schreef voor films als The Net, The Game en Terminator 3 en werkt momenteel aan de scripts voor Terminator 4 en Westworld; allebei films die oorspronkelijk bedoeld waren om Arnold Schwarzenegger in te laten schitteren.
Dit is echter niet meer het geval, en website LatinoReview sprak met de schrijver over beide projecten. Brancato wist onder andere te melden dat actrice Claire Danes (Romeo + Juliet, U Turn, Terminator 3) een rol zal spelen in Terminator 4.
Can you talk about writing the Terminator story around his [Arnold's] model? Knowing, at best, he’d only be available for a cameo.
We did have to think about a new franchise character. He couldn’t carry the movies anymore. So that caused us to have, I think, a pretty novel approach about what the new terminator would be like. What directions would it go in. Again, they made me actually sign things that I would not leak. As much as I would like to brag about the script, I can’t really tell you.
What’s Westworld about?
Westworld is a remake of kind of a classic movie that was written by Michael Crichton in the seventies.
Back to T4, are Nick Stahl and Claire Danes resigned for the sequel?
I think they’re committed to have a part, if that’s something they [the studio] want to do. When they signed for T3 they had to be available for T4.
Talk about creating a new franchise character for Terminator 4.
To have a…I can’t talk about this. I’m sorry, I’d love to tell you but I can’t.
Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.quote:"We did have to think about a new franchise character"
Vin kan nog net, maar the Sock?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.
quote:Variety meldt dat na vele voorbereidingen de productie van Terminator 4 in 2005 eindelijk van start kan gaan. Schrijvers John Brancato en Michael Ferris hebben inmiddels een script klaar waarmee hoogstwaarschijnlijk Jonathan Mostow als regisseur aan de slag gaat. Mostow regisseerde ook het derde deel uit de reeks.
Een belangrijkere vraag dan wie de film zal regisseren is natuurlijk: hoe zit het met Arnold? De man die sinds het eerste deel in 1984 verscheen hčt gezicht werd uit de Terminator reeks, is momenteel namelijk hard bezig met het besturen van een heuse staat (laatste wapenfeit: sex met lijken is voortaan verboden in Californië).
Voor Terminator 4 zal The Governator dan ook weinig tijd hebben. Het lijkt erop dat Schwarzenegger slechts een kleine rol in de film zal hebben, en dat er in T4 een nieuw Terminator-model wordt geīntroduceerd.
Half denk ik, spieren verslappen niet heel snel, maar enig onderhoud kan geen kwaad...quote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef hoeishet het volgende:
Zou arnold op dit moment nog het fysiek hebben zoals in terminator 3?
Laat me raden, hij zegt 1 zinnetje: I'll be Backquote:Terminator Will Be Back Without Schwarzenegger
The next installment of the Terminator series will hit cinema screens in 2005 - but reportedly without Arnold Schwarzenegger. Schwarzenegger recently ditched acting for politics by becoming governor of California and, according to sources, his part in Terminator 4 will be reduced to a cameo role, while a new robot takes the limelight. A draft of the screenplay has just been completed by Terminator 3: Rise Of The Machines writers John Brancato and Michael Ferris. Sources say it is about what happens when the world's computer systems are infected by viruses.
Hij was wel breed ja in 3. maar ik denk dat ie dat niveau nu niet meer kan halen.quote:Op maandag 27 september 2004 10:38 schreef hoeishet het volgende:
Ik zag dat hij in terminator 3 bijna zo groot was als in terminator 2. Dat is bijna niet te begrijpen voor iemand van zijn leeftijd. Zou hij dat bij gehouden hebben tijdens zijn tijd nu?
'k stel voor dat je je even gaat verdiepen in automechanica...quote:Op donderdag 4 december 2003 17:55 schreef slegie het volgende:
lang verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |