abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 17:50:05 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_93868042
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:48 schreef truepositive het volgende:
Inderdaad :)
Ik maak elke dag mee dat er mensen bezig zijn om zieke mensen te helpen en proberen te genezen.
pi_93868272
Uiteraard, het gaat ook om het grotere plaatje. Bigpharma etc.
Het zit allemaal uiterst listig in elkaar ;)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:37:00 #53
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_94230048
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Faar het volgende:
triest om te zien hoe vele van jullie zijn gebrainwashed en denken dat er uberhaupt een overheid is zoals jullie dat kennen. Haal alle onzin uit je hoofd die door mensen verteld en gecreerd is en ga zelf op zoek zonder voorgeinstalleerde info van die mogole in je hoofd. En nog probere bijdehand te doen door dit soort zaken neer te halen met info die je uit de media hebt.. Lekker betrouwbaar. Maar vele zullen het moraal van mijn verhaal niet eens begrijpe, lekker oppervlakkig en geprogrammeerd denke, daar zijn jullie fantastisch in;)
Ongelofelijk hoe dom je bent. Volgens mij heb jij geen idee hoe complex kanker is. Er is niet zo even een medicijn voor. Als er een middel voor zou zijn zou het er eerder voor zorgen dat kanker een chronische ziekte wordt. Daarnaast heb jij totaal geen studie hiervoor gevolgd en heb jij waarschijnlijk geen idee waarover je het hebt. Ongelofelijk, onzin blaaten maar niets weten.
pi_94230879
quote:
3s.gif Op zondag 22 juni 2008 19:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Het is dibble :') wat denk je zelf.
Dit.
De medicijn.. :')
Descending into the abyss.
pi_94248049
Een cannabis kuur met hennepolie (hempoil), zoals Rick Simpson dat deed? Het veelzijdige cannabis plantje is met een reden illegaal, het bedreigd meerdere industrieën. De petrochemische industrie nog het meest heb ik het idee, de farmaceutische industrie is daar een tak van met hun toxische goedjes.
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:26:58 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94269108
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef RaXz het volgende:
Een cannabis kuur met hennepolie (hempoil), zoals Rick Simpson dat deed? Het veelzijdige cannabis plantje is met een reden illegaal, het bedreigd meerdere industrieën. De petrochemische industrie nog het meest heb ik het idee, de farmaceutische industrie is daar een tak van met hun toxische goedjes.
Oh ja joh? Waarom zag ik dan pas hennep touw in de winkel liggen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_94313313
Het wordt zeker achtergehouden, kijk hier maar:

Method of curing AIDS

http://patft.uspto.gov/ne(...)676977&RS=PN/5676977
If not now, then when.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 02:00:37 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94323293
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het wordt zeker achtergehouden, kijk hier maar:

Method of curing AIDS

http://patft.uspto.gov/ne(...)676977&RS=PN/5676977
"The device molecular crystal contains two mono and two trivalent silver ions capable of "firing" electrons capable of electrocuting the AIDS virus, pathogens and ISM." _O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_94323378
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Faar het volgende:
triest om te zien hoe vele van jullie zijn gebrainwashed en denken dat er uberhaupt een overheid is zoals jullie dat kennen. Haal alle onzin uit je hoofd die door mensen verteld en gecreerd is en ga zelf op zoek zonder voorgeinstalleerde info van die mogole in je hoofd. En nog probere bijdehand te doen door dit soort zaken neer te halen met info die je uit de media hebt.. Lekker betrouwbaar. Maar vele zullen het moraal van mijn verhaal niet eens begrijpe, lekker oppervlakkig en geprogrammeerd denke, daar zijn jullie fantastisch in;)
Jij verheft het complotdenken echt tot een heel nieuw niveau. Wow.
pi_94404083
Ik heb inderdaad weleens een documentaire gezien over een dokter uit de jaren '30 (geloof ik) die succes had met het behandelen van kanker. Omdat voor deze methode geen dure medicijnen gemaakt hoefde te worden is dit natuurlijk naar het verdomhoekje verwezen.

Ik zal eens kijken of ik dit nog eens terug kan vinden.
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:55:55 #61
260098 Codiac
Back in business
pi_94420470
Zonder echt harde bewijzen geloof ik dit niet. Maar stel je eens voor: iedereen kan overal van genezen worden. Overbevolking, hongersnood, toename in geweld- en criminaliteitsbeleid. Niet alles moet te genezen zijn. We moeten ook nog ergens aan sterven.
pi_94424735
Zoek maar eens op Gerson therapie.

Momenteel zijn er 2 methoden die massal gebruikt worden tegen de enorme hoeveelheden verschillende kankers: Bestralen en operatief verwijderen.
Bij bestralen maak je heel veel lichaamscellen kapot, en de meeste mensen die Chemo therapie hebben meegemaakt zijn meestal na 5 jaar alsnog dood. Heel vaak door ziektes die, wanneer ze geen chemo hadden gehad, ze gewoon hadden overleeft.

Waar bijna altijd volledig aan voorbij gegaan word is de oorzaak van de kanker bestrijden. Denk daar maar eens over na. Waarom krijgen zo veel mensen kanker tegenwoordig?
  maandag 21 maart 2011 @ 16:38:46 #63
260098 Codiac
Back in business
pi_94425044
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef b9047 het volgende:
Zoek maar eens op Gerson therapie.

Momenteel zijn er 2 methoden die massal gebruikt worden tegen de enorme hoeveelheden verschillende kankers: Bestralen en operatief verwijderen.
Bij bestralen maak je heel veel lichaamscellen kapot, en de meeste mensen die Chemo therapie hebben meegemaakt zijn meestal na 5 jaar alsnog dood. Heel vaak door ziektes die, wanneer ze geen chemo hadden gehad, ze gewoon hadden overleeft.

Waar bijna altijd volledig aan voorbij gegaan word is de oorzaak van de kanker bestrijden. Denk daar maar eens over na. Waarom krijgen zo veel mensen kanker tegenwoordig?
Ten eerste omdat er meer onderzoek gedaan word naar doodsoorzaken. Zo'n 100 jaar geleden was doodgaan aan kanker gewoon doodgaan. Door verregaande technieken kunnen wij nu doodsoorzaken vaststellen en vinden daardoor vaker kanker als doodsoorzaak.

Verder worden we gemiddeld veel ouder. Het is bekend dat kanker ook vaker optreed bij oudere mensen. Dit natuurlijk omdat cellen slijtage ondervinden en er dan sneller een (verkeerde) mutatie ontstaat.

En natuurlijk; het blootstellen aan straling (radio/tv/mobiel/etc), een ongezondere levensstijl (E-producten in voedsel) en gebruik van bestrijdingsmiddelen en hormonen in voedsel een deel van de oorzaak.

Maar als jij een andere theorie hebt wil ik die graag horen.
pi_94425121
Ben trouwens benieuwd wat Lambiekje van dit topic zou vinden: AIDS bestaat immers niet volgens hem, en kanker was slechts een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, of een schimmel.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:42:26 #65
260098 Codiac
Back in business
pi_94425218
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat Lambiekje van dit topic zou vinden: AIDS bestaat immers niet volgens hem, en kanker was slechts een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, of een schimmel.
Oke veel theorieën lees ik met plezier. Ookal geloof ik lang niet alles. Maar wat jij stelt wat Lambiekje zegt.. dat gaat wel heel ver.

Ohja trouwens: mijn eerste inhoudelijke reacties in een BNW topic zijn een feit. Blijkt dat ik meer kan dan irritant zijn :')
  Moderator maandag 21 maart 2011 @ 17:01:47 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_94426367
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Codiac het volgende:

[..]

Oke veel theorieën lees ik met plezier. Ookal geloof ik lang niet alles. Maar wat jij stelt wat Lambiekje zegt.. dat gaat wel heel ver.

Ohja trouwens: mijn eerste inhoudelijke reacties in een BNW topic zijn een feit. Blijkt dat ik meer kan dan irritant zijn :')
^O^
  maandag 21 maart 2011 @ 18:58:17 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94431943
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Codiac het volgende:

[..]

Dit is ook de volwassen hoek van FOK :7
The truth was in here.
pi_94449088
Het geen wat in de titel van dit topic staat, is bijna het zelfde waarom we nu nog altijd met grondstoffen als olie in onze auto's rondjes rijden.

Daar is meer geld mee te verdienen, er zijn in de jaren 60/70/80 vele knutselaars geweest die eigenlijk al een alternatieve oplossing hadden, maar daar zouden de grote bedrijven geen centjes meer mee verdienen ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94453683
Eindelijk goed nieuws binnenkort?: http://www.washingtontime(...)future-beyond-japan/
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:56:12 #70
260098 Codiac
Back in business
pi_94457827
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
Het geen wat in de titel van dit topic staat, is bijna het zelfde waarom we nu nog altijd met grondstoffen als olie in onze auto's rondjes rijden.

Daar is meer geld mee te verdienen, er zijn in de jaren 60/70/80 vele knutselaars geweest die eigenlijk al een alternatieve oplossing hadden, maar daar zouden de grote bedrijven geen centjes meer mee verdienen ;)
'There is a car... thats runs on water dude.... water!!'

Meer even een echte reactie: we leven (jammer genoeg) nou eenmaal in een maatschappij gedomineerd door het kapitalisme en lobbyisten. Hoe spijtig ook, van die cultuur zijn we niet een-twee-drie verlost.

En @Bastard: Echt volwassen zou ik nooit worden :P
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 09:38:36 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_94458687
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef truepositive het volgende:
Eindelijk goed nieuws binnenkort?: http://www.washingtontime(...)future-beyond-japan/
Zullen we on topic blijven? :)
'Overheid geeft medicijn voor kanker en aids niet vrij'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')