Ik maak elke dag mee dat er mensen bezig zijn om zieke mensen te helpen en proberen te genezen.quote:
Ongelofelijk hoe dom je bent. Volgens mij heb jij geen idee hoe complex kanker is. Er is niet zo even een medicijn voor. Als er een middel voor zou zijn zou het er eerder voor zorgen dat kanker een chronische ziekte wordt. Daarnaast heb jij totaal geen studie hiervoor gevolgd en heb jij waarschijnlijk geen idee waarover je het hebt. Ongelofelijk, onzin blaaten maar niets weten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Faar het volgende:
triest om te zien hoe vele van jullie zijn gebrainwashed en denken dat er uberhaupt een overheid is zoals jullie dat kennen. Haal alle onzin uit je hoofd die door mensen verteld en gecreerd is en ga zelf op zoek zonder voorgeinstalleerde info van die mogole in je hoofd. En nog probere bijdehand te doen door dit soort zaken neer te halen met info die je uit de media hebt.. Lekker betrouwbaar. Maar vele zullen het moraal van mijn verhaal niet eens begrijpe, lekker oppervlakkig en geprogrammeerd denke, daar zijn jullie fantastisch in;)
Oh ja joh? Waarom zag ik dan pas hennep touw in de winkel liggen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef RaXz het volgende:
Een cannabis kuur met hennepolie (hempoil), zoals Rick Simpson dat deed? Het veelzijdige cannabis plantje is met een reden illegaal, het bedreigd meerdere industrieën. De petrochemische industrie nog het meest heb ik het idee, de farmaceutische industrie is daar een tak van met hun toxische goedjes.
"The device molecular crystal contains two mono and two trivalent silver ions capable of "firing" electrons capable of electrocuting the AIDS virus, pathogens and ISM."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het wordt zeker achtergehouden, kijk hier maar:
Method of curing AIDS
http://patft.uspto.gov/ne(...)676977&RS=PN/5676977
Jij verheft het complotdenken echt tot een heel nieuw niveau. Wow.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Faar het volgende:
triest om te zien hoe vele van jullie zijn gebrainwashed en denken dat er uberhaupt een overheid is zoals jullie dat kennen. Haal alle onzin uit je hoofd die door mensen verteld en gecreerd is en ga zelf op zoek zonder voorgeinstalleerde info van die mogole in je hoofd. En nog probere bijdehand te doen door dit soort zaken neer te halen met info die je uit de media hebt.. Lekker betrouwbaar. Maar vele zullen het moraal van mijn verhaal niet eens begrijpe, lekker oppervlakkig en geprogrammeerd denke, daar zijn jullie fantastisch in;)
Ten eerste omdat er meer onderzoek gedaan word naar doodsoorzaken. Zo'n 100 jaar geleden was doodgaan aan kanker gewoon doodgaan. Door verregaande technieken kunnen wij nu doodsoorzaken vaststellen en vinden daardoor vaker kanker als doodsoorzaak.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef b9047 het volgende:
Zoek maar eens op Gerson therapie.
Momenteel zijn er 2 methoden die massal gebruikt worden tegen de enorme hoeveelheden verschillende kankers: Bestralen en operatief verwijderen.
Bij bestralen maak je heel veel lichaamscellen kapot, en de meeste mensen die Chemo therapie hebben meegemaakt zijn meestal na 5 jaar alsnog dood. Heel vaak door ziektes die, wanneer ze geen chemo hadden gehad, ze gewoon hadden overleeft.
Waar bijna altijd volledig aan voorbij gegaan word is de oorzaak van de kanker bestrijden. Denk daar maar eens over na. Waarom krijgen zo veel mensen kanker tegenwoordig?
Oke veel theorieën lees ik met plezier. Ookal geloof ik lang niet alles. Maar wat jij stelt wat Lambiekje zegt.. dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat Lambiekje van dit topic zou vinden: AIDS bestaat immers niet volgens hem, en kanker was slechts een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, of een schimmel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Codiac het volgende:
[..]
Oke veel theorieën lees ik met plezier. Ookal geloof ik lang niet alles. Maar wat jij stelt wat Lambiekje zegt.. dat gaat wel heel ver.
Ohja trouwens: mijn eerste inhoudelijke reacties in een BNW topic zijn een feit. Blijkt dat ik meer kan dan irritant zijn
Dit is ook de volwassen hoek van FOKquote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Codiac het volgende:
[..]
Oke veel theorieën lees ik met plezier. Ookal geloof ik lang niet alles. Maar wat jij stelt wat Lambiekje zegt.. dat gaat wel heel ver.
Ohja trouwens: mijn eerste inhoudelijke reacties in een BNW topic zijn een feit. Blijkt dat ik meer kan dan irritant zijn
'There is a car... thats runs on water dude.... water!!'quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
Het geen wat in de titel van dit topic staat, is bijna het zelfde waarom we nu nog altijd met grondstoffen als olie in onze auto's rondjes rijden.
Daar is meer geld mee te verdienen, er zijn in de jaren 60/70/80 vele knutselaars geweest die eigenlijk al een alternatieve oplossing hadden, maar daar zouden de grote bedrijven geen centjes meer mee verdienen
Zullen we on topic blijven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef truepositive het volgende:
Eindelijk goed nieuws binnenkort?: http://www.washingtontime(...)future-beyond-japan/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |