Ik vind deze erg dope! (rode met schicht) Waar heb je die gezien?quote:
Dit is wel erg gaaf. Maar eens kijken of ik die in NL ergens kan vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[ afbeelding ]
Pink Floyd All Stars![]()
![]()
Weet iemand of die al in Nederland ergens te krijgen zijn?
Britain, America Today. Ik koop sowieso liever in een "echte" winkel dan online, maar schoenen wil ik zeker passen voor ik ze koop. Er zijn nog een aantal online winkels te vinden in dit topic en de vorige delen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:44 schreef CoinFlip het volgende:
waar kopne jullie je all stars online (originele) geen nepperds
Ja ik bedoelde online winkels die betrouwbaar zijn, buitenland mag ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Britain, America Today. Ik koop sowieso liever in een "echte" winkel dan online, maar schoenen wil ik zeker passen voor ik ze koop. Er zijn nog een aantal online winkels te vinden in dit topic en de vorige delen.
leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
In Zweden hadden ze mooie All stars weet alleen niet meer welke.... Maar ze waren wel mooi, net als de stad zelf.
Zweden is geen stad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
In Zweden hadden ze mooie All stars weet alleen niet meer welke.... Maar ze waren wel mooi, net als de stad zelf.
Ik vind de kleuren zo wel leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat ze een beetje doorslaan.
Hmm..nee..dan draag ik ook gewoon 'lange/hoge' sokken. Ik sprak laatst een jochie van 8, die had er ook last vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:17 schreef Stansfield het volgende:
Heb je van die lage sokken aan als je hoge all stars draagt? Misschien is dat het.
Ook last van gehad, tot ik mn all stars een half maatje groter haaldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:04 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hmm..nee..dan draag ik ook gewoon 'lange/hoge' sokken. Ik sprak laatst een jochie van 8, die had er ook last van![]()
Volgensmij komt het door het model van de schoen bij de ronding ter hoogte van de hak. Erg vervelend! Moet toch vaker voorkomen, lijkt me?
Hmm dan moet ik ze ook maar een half maatje groter kopen voortaan! Kijken of dat helptquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook last van gehad, tot ik mn all stars een half maatje groter haalde
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:00 schreef CoinFlip het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde online winkels die betrouwbaar zijn, buitenland mag ook
Vind ze niet zo... Maar ieder zn eigen dingquote:
Eigenlijk gewoon een totaal andere schoen dan die op het plaatje dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan wat wit is is zwart en wat zwart is is wit. Behalve dan het rubber, dat is wel gewoon wit.
k Ben wel in 4 steden geweest maar ze hebben nergens meer van die lage, allllllemaal hoog. Dus nu heb ik deze in het hoog.
Nee, het heeft die printquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een totaal andere schoen dan die op het plaatje dus.
Snapik.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef Rnie het volgende:
Ik heb 2 weken geleden mijn eerste paar allstars gekocht!
het zijn die normale zwarte maar dan de lage variant.
ik moet jullie bekennen....ik wil niet anders meer! ze lopen als gegoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |