quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
trouwens, mijn nieuwste all-stars
[ afbeelding ]
Als ie in 12 was geweest had ik hem denk ik wel gekocht... Jammerquote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef deejaylethal het volgende:
Had het over de schoenen in maat 11 (45) die ik niet pas en onaangeraakt graag doorverkoop... Het gaat dus om een design die absoluut niet online te krijgen is (voor zover ik kan vinden) en ook niet in Nederland te vinden is.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb je interesse, PM me dan ff of mail naar deejaylethal@hotmail.com
Gelukkig krijg ik de goeie maat volgende week alsnog wanneer een collega mn zus uit de US komt.
Ohh wat een leuke! En wat goedkoopquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
Voor omgerekend ¤ 23 incl shipping op eBay.
Heel mooi!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[ afbeelding ]
vorige week gekocht, helemaal wit leer
En wij willen natuurlijk graag weten waar op eBayquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
Voor omgerekend ¤ 23 incl shipping op eBay.
Top slippers!quote:
Thanks!quote:
Was een auction van iemand die verder geen andere Converse verkoopt. Ze waren zo goedkoop omdat ik het enige (start)bod had gedaan en ze verstuurd werden zonder doos in een envelop/zak.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
En wij willen natuurlijk graag weten waar op eBay.
Oh die zijn ook leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef deejaylethal het volgende:
Had het over de schoenen in maat 11 (45) die ik niet pas en onaangeraakt graag doorverkoop... Het gaat dus om een design die absoluut niet online te krijgen is (voor zover ik kan vinden) en ook niet in Nederland te vinden is.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb je interesse, PM me dan ff of mail naar deejaylethal@hotmail.com
Gelukkig krijg ik de goeie maat volgende week alsnog wanneer een collega mn zus uit de US komt.
quote:
Vraag ik me eigenlijk ook wel af ja, vooral omdat ik dan tenminste fatsoenlijk kan kijken hoe ze passen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef kevinoz het volgende:
zijn die all star slippers ook in de winkel te koop? ben niet zo'n van van internet kopen!!!
Bij de footlocker heb ik ze gehaald voor 40 dollar.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Cone het volgende:
Ik vertrek dinsdag naar New york. Hoe duur zijn Allstars daar ongeveer ?
bvd
Hé, bedankt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:31 schreef wesley_k het volgende:
Voor de mensen die de slippers zoeken, Pro Sport verkoopt ze iig!
Ik wil er een euro of 40-50 aan overhouden. Dan heb ik mijn kosten eruit en jullie limited ed. schoenen voor een mooie prijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:12 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mooie schoenen, hoe vallen All Stars eigenlijk? Normaal zit ik rond de 44/45, maar met het type schoen als All Stars eerder richting de 44 dan 45... Maar goed, wat wil je er eigenlijk voor hebben?
Enig idee hoe je die verschrikkelijke muziek uitzet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
www.plutosport.nl verkoopt ook een hoop allstars tegen soms leuke prijzen
Mijn geluid stond behoorlijk hard. Ik schrok me de pleurisquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Enig idee hoe je die verschrikkelijke muziek uitzet?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
www.plutosport.nl verkoopt ook een hoop allstars tegen soms leuke prijzen
Dat zijn die van die serie voor het goede doel (red).. Er zijn meer merken die speciale edities daarvoor uitbrengen. Het is in ieders geval..quote:
Ghehe, mijn lage grijze waren ook al aardig vies geworden ja. Maar nadat ik vanochtend m'n auto terugvond in een diepe plas en ik tot m'n enkels in de regen stond zijn ze toch weer aardig schoon geworden...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb lage grijzen gekocht. Maar die worden zo snel vies...
Dus binnenkort gewone zwarte kopen die afgetrapt mogen worden
ja en dan te bedenken dat ik ze in adam in een winkeltje voor 90 euro heb zien liggen, ik had ze voor 29,95quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vragen ze nog 45E voor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hé, bedankt.
Even hun site gecheckt, en die hebben er inderdaad wel een aantal:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klikbaar)
De eerste twee (zwart of bruin dus) zijn ongeveer 30 euro, de derde is 40 maar wat mij betreft nog minder mooi ook... Ik ga donderdag even bij Pro Sport kijken of die zwarte wat voor mij zijn.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:25 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
vandaag maar een beetje ge-camoufleerd naar werk gegaan
[ afbeelding ]
en ja, deze komen bij Plutosport vandaan en zijn op dit moment in de aanbieding.
En ja Marc, voordat je evil wordt. Maat 11 hebben ze nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |