Overleg maar met OPM voor een havenroute (alweerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef Cageon het volgende:
Moet snel een keer die kant op om al die doordraaiers van jou te zien
Mooi trompetten heH!quote:
mjehquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Overleg maar met OPM voor een havenroute (alweer) meet.
![]()
![]()
quote:
dat weekend wordt niks voor mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Zaterdag 5 of zondag 6 julien om de week daarna.
![]()
mjeh deez is nog fatsoenlijk afgewerkt, over smaak valt te twistenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Triumph streetfighter.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat weekend wordt niks voor mijverhuizingen&b-dayz
Mag het wat minder?quote:oja met 160km/h knal je toch zonne lekkere doordraaiert pas indaarna ga je doordraaien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afwerking is idd top.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mjeh deez is nog fatsoenlijk afgewerkt, over smaak valt te twisten
stond hier gister ook een half omgebouwde B12, niet echt netjes afgewerkt
![]()
Je hebt toch al een mooie KTM.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:12 schreef Snelwagen het volgende:
ffs, wil ik een x ene redelijk normale stadsfiets kopen, issie uitverkocht. Maar hopen dat ze hem ergens anders nog op voorraad hebben
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mag het wat minder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah een gewone trapfiets zegmaar....quote:
anders ga je op WB lijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah een gewone trapfiets zegmaar....
Want kben het eigenlijk een beetje zat om elke dag met de motor naar school te gaan, staat steeds vaker file op een punt waar je er haast niet langs kan. Dus als ik dan om half 9 op school moet zijn is de fiets fijner....
[ afbeelding ]
En ik heb haast geen tijd meer om te mtb'en dus een beetje beweging schijnt ook wel goed te wezen, straks wordt ik nog een vetprob
Dat zijn jouw woordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Bazziek is terug, dus graag volgens Fok MC artikel 69.1 de aangewezen persoon refereren voor wannabe jong, snel en wild, maar onvoorstelbaar lui.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:43 schreef bvvt het volgende:
ik duik eens vroeg me nest inEen goed voornemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik ook iedere dag.
![]()
dingen eindelijk derop..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
zo stalen remleiding(en) voor zitten er op.
Achter komt vandeweek nog wel. ff x op en neer in de straat.
10x beter al.
Zodalijk klein stukje uitproberen
ja en nog niet tevreden, net ff flink uitgeprobeert @ PG in de buurtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dingen eindelijk derop..beter
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek is terug, dus graag volgens Fok MC artikel 69.1 de aangewezen persoon refereren voor wannabe jong, snel en wild, maar onvoorstelbaar lui. [ afbeelding ] [/layout killer]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat er zaterdag nog iemand naar de TT?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ja mijn ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat er zaterdag nog iemand naar de TT?
zondag meet
Ga met me pa rijden.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |