Genieten van de gewone dingen in het levenquote:
Dat zijn het idd. Echte typische rice-racersquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Genieten van de gewone dingen in het leven
FAILquote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
fipoW
Sorry, dan zal ik het niet(meer) zeggenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
heren
SSSSSSH
ik heb het niet gezien/kijk het niet.
iddquote:Op zondag 22 juni 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
heren
SSSSSSH
ik heb het niet gezien/kijk het niet.
iddquote:Op zondag 22 juni 2008 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
shhh dan blijft het downen de moeite
Na 4x lezen snapte ik hem pasquote:Op zondag 22 juni 2008 17:14 schreef stinkie het volgende:
Weer terug. Rondje recreatief, gevolgd door rondje functioneel. Teringveel wind trouwens.
Fiets heeft te veel vermogen![]()
Ding kost kapitalen aan achterblijvend rubber. Rookgordijn voor 2e man was dan weer leuk.
Even geruild met mederijder. Hij vond dat ie met zijn ER-5 zo lekker bij me wist te blijven. Bij het terugggeven wist ie hoeveel moeite ik moet doen om 'm niet kwijt te raken
[/verslag]
technisch hoogstandje is t idd.quote:
Misschien een keer je 12kb modem vervangenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:22 schreef Cageon het volgende:
snel de eerste pagina vol plempen, elke keer die kut (gifjes)plaatjes laden
t is gewoon irritant, aan me dl ligt het niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien een keer je 12kb modem vervangen
dan is het idd snel gedaan. Electronica, blijft vage troep. "Slijtage" is praktisch niet te meten.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:28 schreef bvvt het volgende:
kut, me desktop heeft de geest gegeven.
Na de laatste geheugen upgrade was ik er al bang voor. 2 condensatoren die kapot gebarsten zijn........
tsja, dan maar ff op me notebook
instabiele voeding of moederbord.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:55 schreef stinkie het volgende:
ik loop ook al te switchen. PC valt af en toe uit. Moet ie eerst 10 minuten zonder aangesloten stekker tot rust komen
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:14 schreef stinkie het volgende:
Weer terug. Rondje recreatief, gevolgd door rondje functioneel. Teringveel wind trouwens.
Fiets heeft te veel vermogen![]()
Ding kost kapitalen aan achterblijvend rubber. Rookgordijn voor 2e man was dan weer leuk.
Even geruild met mederijder. Hij vond dat ie met zijn ER-5 zo lekker bij me wist te blijven. Bij het terugggeven wist ie hoeveel moeite ik moet doen om 'm niet kwijt te raken
[/verslag]
oo wat is die corsaro bruut zeg?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ws zo chaotisch dat ik het verhaal direct begreep.![]()
Vanavond ook ff functioneel onverwachts 60 km gereden met teringveel wind.![]()
Dat gaat gewoon beter met de Triumph.![]()
Morgen mag ze weer mee @werk.
Hugh Grant liet zich jaren geleden ook pijpen door een lelijke dikke allochtone hoer, terwijl zijn vriendin te boek stond als één van de mooiste vrouwen op deze wereld. En daarbuiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil olie verversen, en dat was er vrijdag niet van gekomen.
Bovendien slijt de Corsaro zo wat minder.![]()
![]()
![]()
En de Triumph rijdt totaal anders. De Corsaro is hard core.
Niet voor alledag. Ouwe mannen willen zich af en toe comfortabel verplaatsen.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hugh Grant liet zich jaren geleden ook pijpen door een lelijke dikke allochtone hoer, terwijl zijn vriendin te boek stond als één van de mooiste vrouwen op deze wereld. En daarbuiten.
voor comfortabel vervoer heb je zo'n blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil olie verversen, en dat was er vrijdag niet van gekomen.
Bovendien slijt de Corsaro zo wat minder.![]()
![]()
![]()
En de Triumph rijdt totaal anders. De Corsaro is hard core.
Niet voor alledag. Ouwe mannen willen zich af en toe comfortabel verplaatsen.
Ik heb ook al wel genoeg afgeschreven op de TLR geloof ik.
Meer dan 10k km binnen 10 maanden ofzo
(alleen maar fun / stuur kmers en 2x zandvoort op en neer)Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Wat voor blik? Kan je daar ook mee door de file en doordraaiers, vooraan dringen bij het stoplicht etc?quote:
Hoeveel staat er nu op de teller?quote:Ik heb ook al wel genoeg afgeschreven op de TLR geloof ik.
Meer dan 10k km binnen 10 maanden ofzo
(alleen maar fun / stuur kmers en 2x zandvoort op en neer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BMW C1!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor blik? Kan je daar ook mee door de file en doordraaiers, vooraan dringen bij het stoplicht etc?![]()
afgeschreven in prijs bedoelde ik ook meer.quote:[..]
Hoeveel staat er nu op de teller?
Die van mij was tegen de 70 k, maar loopt 2 jaar later nog 100% bij MasterP.![]()
quote:Vorige week de eerste 1.000 km op de Corsaro gezet.
De Triumph dit jaar 2.200 km, en de motorscoot ook ruim 2.000 in de winter.
Weinig blik, wel veel tupperware. Doordraaiers zie ik er niet mee doen behalve @Madurodam.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Cageon het volgende:
BMW C1!
Helemaal niks dus.quote:afgeschreven in prijs bedoelde ik ook meer.
Staat nu 37k op denk ik![]()
ik zie tlrs weg gaan voor flink minder dan dat ik er voor heb betaald...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weinig blik, wel veel tupperware. Doordraaiers zie ik er niet mee doen behalve @Madurodam.![]()
[..]
Helemaal niks dus.![]()
Met niet rijden schrijf je net zoveel weinig af als met 10 k in dit geval.
ja opzichquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef Geerd het volgende:
35k in 2 jaar netjes toch:P
Volgens mij dringt er wellis wat vaker bij jou naar binnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:54 schreef BazzieK het volgende:
Het dringt trouwens net pas volledig tot me door, WB met een nieuwe motor
Oi! ik ook hequote:Op zondag 22 juni 2008 22:54 schreef BazzieK het volgende:
It aint gonna happen.quote:
Piccie for you.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:54 schreef BazzieK het volgende:
Jij hebt geen andere, want je had niets.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij dringt er wellis wat vaker bij jou naar binnen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Why not?quote:
Heb ik nog wel een mooi verhaal over maar is meer geschikt voor een meetquote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je fiets nog danquote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een mooi verhaal over maar is meer geschikt voor een meet
Eindigt jouw kenteken toevallig op 42?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
It aint gonna happen.![]()
[..]
Piccie for you.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Jij hebt geen andere, want je had niets.![]()
En volgens mij is dit de eerste echte.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |