Genieten van de gewone dingen in het levenquote:
Dat zijn het idd. Echte typische rice-racersquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Genieten van de gewone dingen in het leven
FAILquote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
fipoW
Sorry, dan zal ik het niet(meer) zeggenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
heren
SSSSSSH
ik heb het niet gezien/kijk het niet.
iddquote:Op zondag 22 juni 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
heren
SSSSSSH
ik heb het niet gezien/kijk het niet.
iddquote:Op zondag 22 juni 2008 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
shhh dan blijft het downen de moeite
Na 4x lezen snapte ik hem pasquote:Op zondag 22 juni 2008 17:14 schreef stinkie het volgende:
Weer terug. Rondje recreatief, gevolgd door rondje functioneel. Teringveel wind trouwens.
Fiets heeft te veel vermogen![]()
Ding kost kapitalen aan achterblijvend rubber. Rookgordijn voor 2e man was dan weer leuk.
Even geruild met mederijder. Hij vond dat ie met zijn ER-5 zo lekker bij me wist te blijven. Bij het terugggeven wist ie hoeveel moeite ik moet doen om 'm niet kwijt te raken
[/verslag]
technisch hoogstandje is t idd.quote:
Misschien een keer je 12kb modem vervangenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:22 schreef Cageon het volgende:
snel de eerste pagina vol plempen, elke keer die kut (gifjes)plaatjes laden
t is gewoon irritant, aan me dl ligt het niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien een keer je 12kb modem vervangen
dan is het idd snel gedaan. Electronica, blijft vage troep. "Slijtage" is praktisch niet te meten.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:28 schreef bvvt het volgende:
kut, me desktop heeft de geest gegeven.
Na de laatste geheugen upgrade was ik er al bang voor. 2 condensatoren die kapot gebarsten zijn........
tsja, dan maar ff op me notebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |