abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 15:21:59 #1
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59604224
Hallo,

Voor mijn studio zoek ik een nieuw bed van 1.40 of 1.60.
Mijn omgeving heeft mij er min of meer van overtuigd dat ik een boxspring moet kopen in plaats van een regulier bed.

Helaas zijn de prijzen van een boxspring vrij hoog. Beterbed (:') biedt ze aan pas vanaf 500 euro en dat is een smak geld voor een student. Bij Ikea zijn de boxsprings een stuk goedkoper en zou ik kunnen slagen voor een bedrag van 200/300 euro. Veel luxe heb ik in feite niet nodig omdat het bed waar ik het afgelopen jaar in heb geslapen ernstig versleten is icm een oude matras.

Helaas heb ik Ikea niet echt hoog in mijn vaandel staan. Ik ken ze voornamelijk van wankele triplex banken en kasten. Welke fokkers hebben ervaring met Ikea boxsprings of kunnen mij adviseren op dit gebied?

Samenvatting:

• TS zoekt boxspring van 1.40 of 1.60
  • Hoeft niet het beste van het beste te zijn.
  • Budget van ongeveer 300 euro.
  • Freed from desire, Mind and senses purified.
    pi_59605157
    Tja... ik wil je toch eens adviseren om bij de Ikea te gaan kijken... Wij slapen er al bijna een jaar heerlijk op
    pi_64707091
    kickj
    + aanrader miss?
    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C05&SC=R04&KAC=R42&ArtikelNummer=500659&AI=0#reviews_ratings
    of deze(zie zelf niet veel verschil)
    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C05&SC=R04&KAC=R42&ArtikelNummer=512099&AI=0#t10

was zelf op zoek naar 1tje maar weet nog niet zeker of ik deze ga kopen
    staan goede revieuws over maar ook een paar mensen die diep teleurgesteld zijn
    hier nog mensen die ervaring hebben met wehkamp bedden?

[ Bericht 22% gewijzigd door rense op 05-01-2009 22:13:04 ]
    pi_64760637
    Diverse matrassen en boxsprings van Ikea zijn in de consumentenbond tests als beste uit de bus gekomen.
    Onlangs versloeg de Ikea arno nog een Hästingsbed.
    De garantie is ook prima geregeld. Er zit iets van 25 jaar garantie op geloof ik. Als je matras doorligt oid krijg je een nieuwe mee.

Beter bed heeft een korte en vreemde garantieregeling. Ik heb zelf nu een boxspring van Beter Bed en na 3 jaar zijn de matrassen echt verrot. Een nieuw matras krijg je daar alleen als er een kuil van minimaal 10 cm diep in je matras zit.

Ik ben dus nu ook aan het sparen voor een Ikeabed.
    Fok!bejaarde
    pi_64760848
    Ik heb een Sultan Storfors boxspring van de IKEA. Het is vrij goedkoop omdat het een simpele, stevige boxspring is, maar als je er een normaal matras op doet (in mijn geval Sultan Fonnes) in plaats van een dun dekmatras, ligt het heerlijk.

Totale kosten 140x200: = 119 boxspring + 139 matras + 13 poten = 271 euro
    Klussen deel 1 en 2
    pi_64761159
    Ik heb laatst een boxspring gekocht bij de trendhopper. Is geloof ik 160 bij 200 en was rond de 300 euro geloof ik. Slaapt heerlijk ..
    pi_64761372
    Ik heb ook die Sultan van Ikea. ligt heerlijk en rond 300 euro is goed te doen. Wat ik er ook makkelijk aan vind, als ik logees heb, leg ik de dekmatras op de grond als logeerbed.
    That's quite enough, thank you.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')