Iddquote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Realust het volgende:
[..]
ja tis heel vet totdat je naar buiten gaat en de deuken in je auto ziet
Kloosterveen heeft het randje gehad, paar drupjes, wel erg dreigend maar we konden de rand goed zien.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef ondeugend het volgende:
Noodweer in Assen
En ik liep net met de honden.
Inmiddels klaart het een beetje op, al komt het nog met bakken naar beneden.
Dat formaat kwam hier ook naar beneden flikkeren.quote:
Mooi toch, kan het wat opwarmen voor de andere buien. (check buienradar)quote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Gummibeer79 het volgende:
Nou, dat was het dan weer in Eindhoven.... beetje regen, op zich wel veelbelovend, even goed nat geweest en verdomme... de zon schijnt weer.
Ik heb toch echt meer nodig om alle vogelstront van m'n auto af te krijgen....
En toch vertrouw ik deze stilte niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Gummibeer79 het volgende:
Nou, dat was het dan weer in Eindhoven.... beetje regen, op zich wel veelbelovend, even goed nat geweest en verdomme... de zon schijnt weer.
Ik heb toch echt meer nodig om alle vogelstront van m'n auto af te krijgen....
Begint weer donker te worden idd, en hoor net behoorlijk wat gedonder in de verte.. ben idd ook erg benieuwd hoe de riolering het ditmaal doet, lijkt alsof de volgende bui in 2 delen gaat komen op buienradar?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Vanuit het zuid-westen wordt het weer donker in Enschede. Benieuwd wat de vijver en de riolering hier nog aankunnen.
Centrum/ Oud-Zuid heeft veel gekregen. Schade aan auto's, takken op de weg en straten blank.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:28 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Kloosterveen heeft het randje gehad, paar drupjes, wel erg dreigend maar we konden de rand goed zien.
Het blijft op dit moment nog bij gedonder, volgens mij trekt het hier een beetje langs heen. Het is wel weer erg donker buiten.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Begint weer donker te worden idd, en hoor net behoorlijk wat gedonder in de verte.. ben idd ook erg benieuwd hoe de riolering het ditmaal doet, lijkt alsof de volgende bui in 2 delen gaat komen op buienradar?
Ja ik woon tussen Neede en Eibergen, in Eibergen schijnt het nog harder te zijn gegaan. Autoruiten kapot hoorde ik, zoals ik eerder al zei.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:44 schreef VageGastNL het volgende:
Hagel iets minder groot dan bij zie_tt, terwijl hij blijkbaar dichtbij woont.
Maar wat een bende op straat hier.
Hoop 't wel ja, voorlopig alleen veel wind...quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef Radio-silence het volgende:
Misschien krijgt Groningen nog wel een beetje mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |