abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 14:44:42 #101
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_59603647
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Happertje het volgende:

[..]

Hoe zielig ben je dan zeg, doodverwensingen alleen omdat ik ons buurland de overwinning gun? En jij ondertussen wel in je Opel rijden natuurlijk, da's een Duitse auto hoor en je Miele wasmachine komt ook niet bepaald uit Nederland, om nog maar te zwijgen over je Siemens telefoon. Kom op zeg, je gunt het dan je buurland dan toch.
Zoals je zelf zegt, je hoopt dat Duitsland wint, want dan is het hek helemaal van de dam. Jij wilt dus eigenlijk gewoon dat er een pleuriszooi uitbreekt? Dat zeg je immers zelf. Je probeert de boel te provoceren mijns inziens.
Op weg naar sint juttemes.
  zondag 22 juni 2008 @ 15:59:53 #102
82171 Happertje
hapklare brokken!
pi_59604799
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:44 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:

[..]

Zoals je zelf zegt, je hoopt dat Duitsland wint, want dan is het hek helemaal van de dam. Jij wilt dus eigenlijk gewoon dat er een pleuriszooi uitbreekt? Dat zeg je immers zelf. Je probeert de boel te provoceren mijns inziens.
Ja dan zie je pas hoe sneu het hier is, kom op, je halve huis staat vol duitse spullen en toch breekt de pleuris uit als ze met voetbal (!!!) winnen.
Hap Hap Hap
  zondag 22 juni 2008 @ 16:06:29 #103
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59604927
quote:

[..]

Hoe zielig ben je dan zeg, doodverwensingen alleen omdat ik ons buurland de overwinning gun? En jij ondertussen wel in je Opel rijden natuurlijk, da's een Duitse auto hoor en je Miele wasmachine komt ook niet bepaald uit Nederland, om nog maar te zwijgen over je Siemens telefoon. Kom op zeg, je gunt het dan je buurland dan toch.
Ik wens je niet dood. Ik vind het alleen niet erg als je doodgaat, groot verschil. Verder heb ik geen problemen met Duitse producten, zo ver gaat mijn aversie niet (alhoewel ik Duitse mensen over het algemeen iets minder sypathiek vind overkomen). Voetbalhistorisch gezien gun ik Duitsland nou eenmaal het minste, op de voet gevolgd door Portugal. En het zijn buren.. nou en? Als bijv. Hitler naast mij woont hoef ik hem toch nog niet leuk te vinden?
je oogst wat je zaait
  zondag 22 juni 2008 @ 16:07:58 #104
82171 Happertje
hapklare brokken!
pi_59604954
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:06 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Ik wens je niet dood. Ik vind het alleen niet erg als je doodgaat, groot verschil. Verder heb ik geen problemen met Duitse producten, zo ver gaat mijn aversie niet (alhoewel ik Duitse mensen over het algemeen iets minder sypathiek vind overkomen). Voetbalhistorisch gezien gun ik Duitsland nou eenmaal het minste, op de voet gevolgd door Portugal. En het zijn buren.. nou en? Als bijv. Hitler naast mij woont hoef ik hem toch nog niet leuk te vinden?
Waarom ben je dan wel voor Nederland?
Ga toch weg, simpel figuur. Ga thuis huilen ofzo
Hap Hap Hap
  zondag 22 juni 2008 @ 16:08:22 #105
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59604964
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef Happertje het volgende:

[..]

Ja dan zie je pas hoe sneu het hier is, kom op, je halve huis staat vol duitse spullen en toch breekt de pleuris uit als ze met voetbal (!!!) winnen.
relschoppers zijn er bij het voetbal ja, dat zegt verder weinig over de meerderheid imo. Zelfde als met terroristen en normale moslims.
je oogst wat je zaait
  zondag 22 juni 2008 @ 16:10:39 #106
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59605011
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:07 schreef Happertje het volgende:

[..]

Waarom ben je dan wel voor Nederland?
Ga toch weg, simpel figuur. Ga thuis huilen ofzo
Miss omdat ik in Nederland geboren/opgegroeid ben? Plus dat het Nederlands voetbal attractief spel nastreeft en geniale spelers heeft voortgebracht. Niet van die smeerlappen als Schweinsteiger bijvoorbeeld.
je oogst wat je zaait
pi_59605512
quote:

[..]

whahaha wat een onzin, 90% in je huis komt uit china, gun je dan ook dat china het WK wint, omdat je toevallig spullen uit china in je huis heb staan
  zondag 22 juni 2008 @ 16:53:59 #108
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_59605827
Zo zie je maar hoe kapot dit land is. Dit is voor het oog een klein iets, maar niemand voelt zich nog een echte Nederlander. De echte Nederlander bestaat niet, zei Maxima ooit. Iedereen was verbolgen, maar het is waar wat ze zei.

Gisteren stond hier buiten een groep Turken feest te vieren. "De kankerkazen liggen eruit!!!" werd er onder andere geschreeuwd. Niemand die erop reageerde. Niemand die er wat van durft te zeggen, want ja... Nederlanders zijn we toch niet dus aangesproken voelen we ons niet.

Op de frontpage waren er Turkse hooligans die het erin wreven met een aantal harde opmerkingen. Een aantal mensen reageerde er met " " smileys op. Mensen met een, naar dat ik dan denk, Nederlandse naam. Waarom zou je dat doen?

Mensen hier in dit topic, die blijer zijn dat Nederland verliest, dan dat Nederland wint. Waarom zou je blij zijn als Nederland verliest? Een evenement die eindelijk wat kleur aan het land geeft... Waarom zou je niet blij kunnen zijn voor je EIGEN land dat ver komt. Een representatie voor het land, want ook al vind je het niet leuk, sport representeert je land.

Zou je dan voor die 4 weken niet even je zure mentaliteit af kunnen zetten en 1 keer in de 2 jaar voor 4 weken jezelf Nederlander voelen? Of is dit land echt zo ver afgezakt?
It's no problem for me, but it's a problem for you!
pi_59606302
Ik ben ook geen fan van voetbal, normaal gesproken heb ik echt een gruwelijke kuthekel aan nationale wedstrijden, maar een wedstrijdje kijken op het EK kan zo geen kwaad denk ik.

Neemt niet weg dat ik mij echt groen en geel heb lopen ergeren aan het algemene gedrag van voetballers op het veld. Stelletje kinderen van 5 jaar oud die gelijk huilen en vallen zodra het kan. Een mannensport is voetbal allang niet meer, ik denk dat het over een jaar of 10 echt een complete nichtensport is geworden.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:03:59 #110
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_59609383
Ôôôôh, TS is denk ik gepest op de basisschool
...maar ik bats wél met je moeder
  zondag 22 juni 2008 @ 20:10:16 #111
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59609493
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:53 schreef WensMeester het volgende:
Zou je dan voor die 4 weken niet even je zure mentaliteit af kunnen zetten en 1 keer in de 2 jaar voor 4 weken jezelf Nederlander voelen? Of is dit land echt zo ver afgezakt?
Daar word ik nou ook schijtziek van, van die zure lui die zeuren over "als dit het enige is dat de natie bindt, dan zijn we wel ver heen". Gadver. Het is gewoon gezellig en leuk, klaar.

Ik vind het overigens wel een bespottelijk idee dat hier de pleuris uit zou breken als Duitsland wint. Daar zijn we toch inmiddels wel overheen hoop ik he...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zondag 22 juni 2008 @ 20:12:00 #112
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59609519
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:10 schreef maedel het volgende:

[..]

Daar word ik nou ook schijtziek van, van die zure lui die zeuren over "als dit het enige is dat de natie bindt, dan zijn we wel ver heen". Gadver. Het is gewoon gezellig en leuk, klaar.

Ik vind het overigens wel een bespottelijk idee dat hier de pleuris uit zou breken als Duitsland wint. Daar zijn we toch inmiddels wel overheen hoop ik he...
ja als ze nu gewoon winnen is er niks aan de hand.. Als duitsland - Nl de finale is echter, zal er wel wat gereld worden.
je oogst wat je zaait
pi_59609834
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:53 schreef WensMeester het volgende:
Zo zie je maar hoe kapot dit land is. Dit is voor het oog een klein iets, maar niemand voelt zich nog een echte Nederlander. De echte Nederlander bestaat niet, zei Maxima ooit. Iedereen was verbolgen, maar het is waar wat ze zei.

Gisteren stond hier buiten een groep Turken feest te vieren. "De kankerkazen liggen eruit!!!" werd er onder andere geschreeuwd. Niemand die erop reageerde. Niemand die er wat van durft te zeggen, want ja... Nederlanders zijn we toch niet dus aangesproken voelen we ons niet.

Op de frontpage waren er Turkse hooligans die het erin wreven met een aantal harde opmerkingen. Een aantal mensen reageerde er met " " smileys op. Mensen met een, naar dat ik dan denk, Nederlandse naam. Waarom zou je dat doen?

Mensen hier in dit topic, die blijer zijn dat Nederland verliest, dan dat Nederland wint. Waarom zou je blij zijn als Nederland verliest? Een evenement die eindelijk wat kleur aan het land geeft... Waarom zou je niet blij kunnen zijn voor je EIGEN land dat ver komt. Een representatie voor het land, want ook al vind je het niet leuk, sport representeert je land.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Ook als Nederland een vaag potje hockey ofzo speelt, wat ik nooit volg, hoop ik toch dat ze winnen. Waarom? Omdat ik verdomme een Nederlander ben.

In de jaren '70 heeft het Nederlandse voetbal Nederland op de kaart gezet. Jongetjes uit brazilië die Nederland niet aan kunnen wijzen op de kaart, maar Johan Cruijff wel kennen. Dat is toch iets om trots op te zijn. Hoe kun je dan in godsnaam hopen dat Nederland verliest..

Wat mij wel op valt; het zijn allemaal internethelden die dat soort dingen zeggen. Op straat, in de kroeg hoor je ze niet
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 22 juni 2008 @ 20:36:07 #114
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59610076
quote:
Op zondag 22 juni 2008 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

frustreerd mijn mening je?

Ik irriteer mij gewoon aan die paupers die ineens heel koel lopen te "johan crujiven" alsof ze al jaren voetbal kijken "ja boularoes dit, van der sar zo en peppie en kokkie ook"

ook irriteer ik mij aan het feit dat echt alles wordt uitgemolken door de commercie en 70% van Nederland het nog prachtig vind ook...

drie weken siinterklaasgekte
drie weken kerstgekte
één week valentijnsgekte
drie weken paasgekte
één week moederdag gekte
één week vaderdag gekte
drie weken EK gekte

en al die dombo's rennen meteen naar de winkel voor een kek snackpakket met bijbehorende versiering voor maar 10 euro
Jij moet een zwaar leven hebben zeg jezus En ja ik ben het met je eens dat het allemaal wel commercieel is maar he welk evenement is dat niet? Alles draait immers om geld.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_59610121
Hahaha, tja 3 weken EK gekte, als je daaraan mee doet ben je echt een stumpert. als je echt oranje fan bent dan loop je het hele jaar in oranje kleding en met een brulshirt en een trom pet enzo
  zondag 22 juni 2008 @ 20:44:40 #116
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_59610282
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef Aamon het volgende:
Hahaha, tja 3 weken EK gekte, als je daaraan mee doet ben je echt een stumpert. als je echt oranje fan bent dan loop je het hele jaar in oranje kleding en met een brulshirt en een trom pet enzo
Haha, stel je voor. Rond het EK je garderobe flink uitbreiden en de rest van het jaar Oranje door het leven gaan. Goed idee voor een weddenschap
...maar ik bats wél met je moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')