NSBerquote:Op zondag 22 juni 2008 07:33 schreef Happertje het volgende:
Het verliesKom op zeg, ik ben blij
Anders was ik er ook nooit zo vroeg bij maar had ik me gisteren een stuk in mijn kraag gezopen en lag ik nu op bed te meuren.
Het verlies... LOL, waar haal je het vandaan. Dit "verlies" is een verrijking voor het land.
Gast, verdiep je eens in de voetbalgeschiedenis en het duitse voetbalquote:Op zondag 22 juni 2008 08:00 schreef Happertje het volgende:
[..]
Het is gewoon a-sociaal tegenover je buren.
Nu is Duitsland het dichtstbijzijnde land wat er nog in zit, maar ho maar dat ze gaan juichen als die scoren of winnen. Gewoon zo inconsequent als de pest.
Bij iedere andere sport kijkt men gewoon door ook al zit de favoriet er niet meer in.
Voetbal is gewoon een kutsport. Verbieden die hap. Voetbal trekt ook vrijwel alleen maar aso's aan, getuige opnieuw de post 2 boven deze. Aan dat figuur zeg ik oprecht: ik hoop dat je een kutavond hebt gehad.
Deepart, jij bent meestal wel geniaal.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:30 schreef deepart het volgende:
TS is zo'n gast die als iemand hem mee vraagt om uit te gaan heel sjaggo zegt van "In zo'n drukke tent? allemaal kei harde muziek... mensen die stom bewegen.. bier aangemaakt met water.. Ik drink wel thuis een bier"
Maar ik vond het heel fijn dat je thuis was gebleven.. Moet je voorstellen dat jij in de kroeg de wedstrijd had zitten kijken, dan had iedereen een kut avond gehad.. Zelfs als nederland had gewonnen...
Spreek voor je zelf...quote:Op zondag 22 juni 2008 09:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, verdiep je eens in de voetbalgeschiedenis en het duitse voetbalTuurlijk juichen we niet voor die duitsers met hun rotkoppen
Oke behalve dan de mensen die uit Duitsland komen of waarvan de opa vroeger fout wasquote:
Jezus, wat een kutNSB'er ben jij zeg.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutNSB'er ben jij zeg.
* Viking84 postmortum uit MSN-lijst flikkert.
hele vriendschappen naar de klote door een spelquote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutNSB'er ben jij zeg.
* Viking84 postmortum uit MSN-lijst flikkert.
quote:Op zondag 22 juni 2008 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
frustreerd mijn mening je?
Ik irriteer mij gewoon aan die paupers die ineens heel koel lopen te "johan crujiven" alsof ze al jaren voetbal kijken "ja boularoes dit, van der sar zo en peppie en kokkie ook"
ook irriteer ik mij aan het feit dat echt alles wordt uitgemolken door de commercie en 70% van Nederland het nog prachtig vind ook...
drie weken siinterklaasgekte
drie weken kerstgekte
één week valentijnsgekte
drie weken paasgekte
één week moederdag gekte
één week vaderdag gekte
drie weken EK gekte
en al die dombo's rennen meteen naar de winkel voor een kek snackpakket met bijbehorende versiering voor maar 10 euro
en waarom hebben Duitsers volgens jou rotkoppen?quote:Op zondag 22 juni 2008 09:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, verdiep je eens in de voetbalgeschiedenis en het duitse voetbalTuurlijk juichen we niet voor die duitsers met hun rotkoppen
ja kijk danquote:Op zondag 22 juni 2008 09:57 schreef MLF het volgende:
[..]
en waarom hebben Duitsers volgens jou rotkoppen?
normaal opvallen doe je dus met schelden, generaliseren en opdringenquote:Op zondag 22 juni 2008 10:00 schreef Aamon het volgende:
Mensen die hier zo lopen te zeiken, zijn gewoon van die fucking kut gothics die zich willen afzetten van de groep.. Die moeten weer opvallen door er zo achterlijk bij te horen. En dat is iets waar IK een hekel aan heb..
probeer is op een normale manier op te vallen
Danku![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 09:57 schreef MLF het volgende:
[..]
en waarom hebben Duitsers volgens jou rotkoppen?
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
normaal opvallen doe je dus met schelden, generaliseren en opdringen
ben blij dat ik daar niet bij hoef te horen, lijkt me best triest
slijm druipt er vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ballack is anders best wel een schatje.
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ook ik ben min of meer opgelucht dat Nederland eruit ligt. Niet omdat ik het ze niet gun (vind van Basten een schatje) of omdat ik Rusland zo graag zag winnen, maar omdat grotendeels van mijn omgeving als een kip zonder kop meeloopt met de massa. Wat ik persoonlijk gewoon dieptriest vind, zijn die mensen die hun huis pas versierden nadat er van Italië gewonnen was, en nog erger, nadat er van Frankrijk gewonnen was.
Het is niet een 'paar wedstrijdjes in een paar weken tijd', want als dat het was zou het mij m'n reet kunnen roesten. De versieringen hangen er al sinds begin mei en werd later nog eens erger. Uitgemolken commercie is het gewoon. Van oranje toiletpapier tot oranje bitterballen![]()
Daarnaast vind ik de arrogantie van de gemiddelde Oranje-fan sneu. Het is altijd 'WIJ winnen maar ZIJ verliezen'. Het verbaasde me nog dat er gezegd werd dat 'zij verdient verloren hebben'. Er werd maar gewoon vanuit gegaan dat 'we' zouden winnen.
En dat er dan nog mensen tekeer gaan tegen TS, tja, kwestie van met het verlies om kunnen gaan. Leedvermaak vind ik ook not-done en vind de OP droevig, maar enigzins begrijp ik het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |