abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 07:26:09 #1
82171 Happertje
hapklare brokken!
pi_59597081
Ooooh wat houden we allemaal van voetbal zeg, ja we gaan allemaal het EK kijken en jaaaa we gaan vooral ook heel hard schreeuwen en toeteren als Nederland een doelpunt maakt want we zijn zulks een trouwe voetbalfans!

En als dan de tegenpartij scoort gaan we ook nog een keer schreeuwen, gezellig en perfect sociaal voor je buren.

Sodemieter op met je voetbal, ik heb de schurft aan voetbal dus ik ben consequent en ik kijk het nooit.
Van die zogenaamde voetballiefhebbers, van het luidruchtige soort, kijkt alleen als "Oranje" (vreselijke uitdrukking overigens, Beatrix is niet eens van Oranje Nasi, maargoed) speelt en oh wat zijn we ongelooflijk chagrijnig als "Oranje" verliest zeg.

Nou, ik zal wat zeggen: ik heb me gisteren kostelijk vermaakt, ik vroeg me al af waarom het zo stil was gisteravond na die wedstrijd. En nu zal het dus ook gewoon stil blijven, want het zijn helemaal geen voetbal liefhebbers, die zouden immers om elk doelpunt kunnen juichen (maar doen dat natuurlijk en begrijpelijk het hardst bij hun favoriete partij, maar stoppen niet met kijken en lawaai maken als die er uit ligt).

Samengevat: al die 7,nogwat miljoen mensen die zogenaamd opeens voetbal fan zijn: ik hoop dat "Oranje" er de eerst mogelijke gelegenheid in een WK/EK meteen uit ligt. Lekker rustig.

Of nog korter: Ik heb een pesthekel aan voetbal en ik erger me nog meer aan dat domme gejuich. (als in: in het stadion: prima, maar niet door elke buur om me heen!)

Zo, dat lucht op
Hap Hap Hap
pi_59597090
TS probeert het verlies te verwerken door te doen of hij een hekel aan voetbal heeft.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zondag 22 juni 2008 @ 07:33:14 #3
82171 Happertje
hapklare brokken!
pi_59597092
Het verlies Kom op zeg, ik ben blij Anders was ik er ook nooit zo vroeg bij maar had ik me gisteren een stuk in mijn kraag gezopen en lag ik nu op bed te meuren.
Het verlies... LOL, waar haal je het vandaan. Dit "verlies" is een verrijking voor het land.
Hap Hap Hap
pi_59597134
Och, je kunt beter fan zijn van het Nederlands elftal dan zo'n wereldvreemde 'ik hou niet van voetbal'-kneus. In totaal zijn er in 2 weken 4 wedstrijdjes van 90 minuten geweest, waarvan 3 met wat feestgedruis achteraf.

Als je het niet eens kunt opbrengen om de mensen om je heen dat plezier te gunnen, getuigt dat toch wel van een extreme vorm van zieligheid. Maar voel je vooral speciaal omdat jij er niet van houdt, succes ermee.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 22 juni 2008 @ 07:57:26 #5
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_59597145
Kan TS ff zijn hoofd in een oven steken, en het gas ff open draaien?
bvd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_59597150
TS is een happer en snapt Voetbal niet.
Roken is lekker
  zondag 22 juni 2008 @ 08:00:15 #7
82171 Happertje
hapklare brokken!
pi_59597155
quote:
Op zondag 22 juni 2008 07:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Och, je kunt beter fan zijn van het Nederlands elftal dan zo'n wereldvreemde 'ik hou niet van voetbal'-kneus. In totaal zijn er in 2 weken 4 wedstrijdjes van 90 minuten geweest, waarvan 3 met wat feestgedruis achteraf.

Als je het niet eens kunt opbrengen om de mensen om je heen dat plezier te gunnen, getuigt dat toch wel van een extreme vorm van zieligheid. Maar voel je vooral speciaal omdat jij er niet van houdt, succes ermee.
Het is gewoon a-sociaal tegenover je buren.
Nu is Duitsland het dichtstbijzijnde land wat er nog in zit, maar ho maar dat ze gaan juichen als die scoren of winnen. Gewoon zo inconsequent als de pest.
Bij iedere andere sport kijkt men gewoon door ook al zit de favoriet er niet meer in.

Voetbal is gewoon een kutsport. Verbieden die hap. Voetbal trekt ook vrijwel alleen maar aso's aan, getuige opnieuw de post 2 boven deze. Aan dat figuur zeg ik oprecht: ik hoop dat je een kutavond hebt gehad.
Hap Hap Hap
  zondag 22 juni 2008 @ 08:04:10 #8
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59597167
TS heeft geen vrienden die met hem voetbal willen kijken
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59597169
quote:
Op zondag 22 juni 2008 08:00 schreef Happertje het volgende:

[..]

Nu is Duitsland het dichtstbijzijnde land wat er nog in zit, maar ho maar dat ze gaan juichen als die scoren of winnen. Gewoon zo inconsequent als de pest.
Bij iedere andere sport kijkt men gewoon door ook al zit de favoriet er niet meer in.

Voetbal is gewoon een kutsport. Verbieden die hap. Voetbal trekt ook vrijwel alleen maar aso's aan, getuige opnieuw de post 2 boven deze. Aan dat figuur zeg ik oprecht: ik hoop dat je een kutavond hebt gehad.
Geen gezeik tegen Het_hupt en mijn. Maar ik blijf bij mijn post dat je er werkelijk geen reet van snapt.
Roken is lekker
pi_59597196
quote:

[..]

Hier is echt maar één smiley op van toepassing:

Eens in de twee jaar is er een tournooi waar héél veel mensen van genieten. Het brengt gezelligheid en een hoop saamhorigheid. In die tournooien spelen teams hooguit 6 wedstrijden van een minuut of 90 (vaak minder zoals in het geval van NL), waarbij dan wat gejuich losbarst bij een doelpunt.

Hoe je het dan nog voor elkaar kúnt krijgen om je daar aan te ergeren, ontgaat mij echt volledig. Maar goed, het blijkt mogelijk te zijn. Ik zou me alleen kapotschamen als ik zo'n mentaliteit had.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_59597199
quote:

[..]

Wat is het nou vriend?
  zondag 22 juni 2008 @ 08:33:07 #12
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_59597269
Voetbal is voor tuig
opgezegd@fok.nl
  zondag 22 juni 2008 @ 08:43:29 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597314
TS is een autistische kneus.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 juni 2008 @ 08:45:04 #14
140904 MLF
Unazukin
pi_59597321
voetbal is voor randfiguren en watjes en huilies
pi_59597346
Tja, ik hou ook niet van voetbal, ik kijk dus ook niet, niet als fijenoord speelt en ookn iet als club brugge speelt.

Ook laat ik mij niet ophitsen, en dat laten 7 miljoen Nederlanders zich wel gebeuren. Met open ogen lopen ze in de eerste de beste commerciele val. Want dat is het EK inmiddels wel. INeens houdt iedereen van voetbal, is expert en kijkt eleke wedstrijd, totdat Nederland niet meer speelt, dan is voetbal niet meer interessant.

Het doet mij denken aan met kerst ind e kerk zitten en de rest van het jaar niet, ik geloof niet, ik ga dus ook niet naar de kerk, ook niet met kerst...

Al die parttime voetbal fans, daar heb ik een hekel aan, ik bedoel doe normaal man

Mij maakt het geen donder uit of we met volleybal, honkbal, hockey of voetbal europees kampioen zijn of niet, het enige wat ik denk is "leuk voor ze".

Al die hypocriete part time voetbalfans

net van dat pinkpop grut, voor drie dagen een kleurtje in je haar en een noppenarmbandje en hoppa, kijk mij eens alto zijn
  zondag 22 juni 2008 @ 08:54:33 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59597370
Wat een gefrustreerde mensen in dit topic zeg. Wat doet het er nu toe of je alleen voetbalfan bent als Oranje speelt? Gezellig toch? Stelletje moppersmurfen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 juni 2008 @ 08:57:11 #17
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59597387
quote:
Op zondag 22 juni 2008 08:12 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Hier is echt maar één smiley op van toepassing:

Eens in de twee jaar is er een tournooi waar héél veel mensen van genieten. Het brengt gezelligheid en een hoop saamhorigheid. In die tournooien spelen teams hooguit 6 wedstrijden van een minuut of 90 (vaak minder zoals in het geval van NL), waarbij dan wat gejuich losbarst bij een doelpunt.

Hoe je het dan nog voor elkaar kúnt krijgen om je daar aan te ergeren, ontgaat mij echt volledig. Maar goed, het blijkt mogelijk te zijn. Ik zou me alleen kapotschamen als ik zo'n mentaliteit had.

Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_59597396
quote:
Op zondag 22 juni 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gefrustreerde mensen in dit topic zeg. Wat doet het er nu toe of je alleen voetbalfan bent als Oranje speelt? Gezellig toch? Stelletje moppersmurfen .
Ach, hier de boze mopper negers uithangen, maar irl (Zover ze die hebben) zijn ze fanatieke liefhebbers.
Roken is lekker
pi_59597400
quote:
Op zondag 22 juni 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
frustreerd mijn mening je?

Ik irriteer mij gewoon aan die paupers die ineens heel koel lopen te "johan crujiven" alsof ze al jaren voetbal kijken "ja boularoes dit, van der sar zo en peppie en kokkie ook"

ook irriteer ik mij aan het feit dat echt alles wordt uitgemolken door de commercie en 70% van Nederland het nog prachtig vind ook...

drie weken siinterklaasgekte
drie weken kerstgekte
één week valentijnsgekte
drie weken paasgekte
één week moederdag gekte
één week vaderdag gekte
drie weken EK gekte

en al die dombo's rennen meteen naar de winkel voor een kek snackpakket met bijbehorende versiering voor maar 10 euro
  zondag 22 juni 2008 @ 09:02:19 #20
76267 gammapooka
Modelvlieger
pi_59597407
Lekker net goed dat Nederland verloren heeft.
Dat zal alle voetbal klootzakjes leren om herrie te maken
pi_59597422
quote:
Op zondag 22 juni 2008 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

frustreerd mijn mening je?

Ik irriteer mij gewoon aan die paupers die ineens heel koel lopen te "johan crujiven" alsof ze al jaren voetbal kijken "ja boularoes dit, van der sar zo en peppie en kokkie ook"

ook irriteer ik mij aan het feit dat echt alles wordt uitgemolken door de commercie en 70% van Nederland het nog prachtig vind ook...

drie weken siinterklaasgekte
drie weken kerstgekte
één week valentijnsgekte
drie weken paasgekte
één week moederdag gekte
één week vaderdag gekte
drie weken EK gekte

en al die dombo's rennen meteen naar de winkel voor een kek snackpakket met bijbehorende versiering voor maar 10 euro
Dan doe je er toch niet aan mee, saai mens.
Roken is lekker
pi_59597440
quote:
Op zondag 22 juni 2008 09:06 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Dan doe je er toch niet aan mee, saai mens.
heel zelden noemt iemand mij een saai mens, dank u...

zondag 22 juni 2008 @ 09:15:32 #23
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_59597472

Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59597504
overigens is leedvermaak iets wat ik ook minacht...

(behalve als het echt grappig is, bananen schil enzo...)
pi_59597570
TS is zo'n gast die als iemand hem mee vraagt om uit te gaan heel sjaggo zegt van "In zo'n drukke tent? allemaal kei harde muziek... mensen die stom bewegen.. bier aangemaakt met water.. Ik drink wel thuis een bier"

Maar ik vond het heel fijn dat je thuis was gebleven.. Moet je voorstellen dat jij in de kroeg de wedstrijd had zitten kijken, dan had iedereen een kut avond gehad.. Zelfs als nederland had gewonnen...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')