Het is gewoon a-sociaal tegenover je buren.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Och, je kunt beter fan zijn van het Nederlands elftal dan zo'n wereldvreemde 'ik hou niet van voetbal'-kneus. In totaal zijn er in 2 weken 4 wedstrijdjes van 90 minuten geweest, waarvan 3 met wat feestgedruis achteraf.
Als je het niet eens kunt opbrengen om de mensen om je heen dat plezier te gunnen, getuigt dat toch wel van een extreme vorm van zieligheid. Maar voel je vooral speciaal omdat jij er niet van houdt, succes ermee.
Geen gezeik tegen Het_hupt en mijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:00 schreef Happertje het volgende:
[..]
Het is gewoon a-sociaal tegenover je buren.
Nu is Duitsland het dichtstbijzijnde land wat er nog in zit, maar ho maar dat ze gaan juichen als die scoren of winnen. Gewoon zo inconsequent als de pest.
Bij iedere andere sport kijkt men gewoon door ook al zit de favoriet er niet meer in.
Voetbal is gewoon een kutsport. Verbieden die hap. Voetbal trekt ook vrijwel alleen maar aso's aan, getuige opnieuw de post 2 boven deze. Aan dat figuur zeg ik oprecht: ik hoop dat je een kutavond hebt gehad.
Hier is echt maar één smiley op van toepassing:quote:Op zondag 22 juni 2008 08:00 schreef Happertje het volgende:
[..]
Nu is Duitsland het dichtstbijzijnde land wat er nog in zit, maar ho maar dat ze gaan juichen als die scoren of winnen. Gewoon zo inconsequent als de pest.
Bij iedere andere sport kijkt men gewoon door ook al zit de favoriet er niet meer in.
Voetbal is gewoon een kutsport. Verbieden die hap. Voetbal trekt ook vrijwel alleen maar aso's aan, getuige opnieuw de post 2 boven deze. Aan dat figuur zeg ik oprecht: ik hoop dat je een kutavond hebt gehad.
Wat is het nou vriend?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:00 schreef Happertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Hier is echt maar één smiley op van toepassing:
Eens in de twee jaar is er een tournooi waar héél veel mensen van genieten. Het brengt gezelligheid en een hoop saamhorigheid. In die tournooien spelen teams hooguit 6 wedstrijden van een minuut of 90 (vaak minder zoals in het geval van NL), waarbij dan wat gejuich losbarst bij een doelpunt.
Hoe je het dan nog voor elkaar kúnt krijgen om je daar aan te ergeren, ontgaat mij echt volledig. Maar goed, het blijkt mogelijk te zijn. Ik zou me alleen kapotschamen als ik zo'n mentaliteit had.
Ach, hier de boze mopper negers uithangen, maar irl (Zover ze die hebben) zijn ze fanatieke liefhebbers.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gefrustreerde mensen in dit topic zeg. Wat doet het er nu toe of je alleen voetbalfan bent als Oranje speelt? Gezellig toch? Stelletje moppersmurfen.
frustreerd mijn mening je?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gefrustreerde mensen in dit topic zeg. Wat doet het er nu toe of je alleen voetbalfan bent als Oranje speelt? Gezellig toch? Stelletje moppersmurfen.
Dan doe je er toch niet aan mee, saai mens.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
frustreerd mijn mening je?
Ik irriteer mij gewoon aan die paupers die ineens heel koel lopen te "johan crujiven" alsof ze al jaren voetbal kijken "ja boularoes dit, van der sar zo en peppie en kokkie ook"
ook irriteer ik mij aan het feit dat echt alles wordt uitgemolken door de commercie en 70% van Nederland het nog prachtig vind ook...
drie weken siinterklaasgekte
drie weken kerstgekte
één week valentijnsgekte
drie weken paasgekte
één week moederdag gekte
één week vaderdag gekte
drie weken EK gekte
en al die dombo's rennen meteen naar de winkel voor een kek snackpakket met bijbehorende versiering voor maar 10 euro
heel zelden noemt iemand mij een saai mens, dank u...quote:Op zondag 22 juni 2008 09:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan doe je er toch niet aan mee, saai mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |