Waarom, de man doet zijn werk en heeft succes. Je kan het Guus niet verwijten en van Basten ook niet. Het publiek hebben we niet gehoord, zal wel stikvol met bobo's gezeten hebben en de spelers heben niets van het sprankelende voetbal laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat enorme gejuich van Hidding was best wel heel walgelijk.
En zo doen we het al een aantal jaar... Ok, de eerste 2 wedstrijden waren we beter dan ik ooit had gedacht, maar ik vreesde voor ons arrogante gedrag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Wie was er coach in '98 danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kwartfinale, suffie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guus_Hiddink
Halve was met Korea.
Prima...Dan blijf ik erbij dat Nederland KUT speelde.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze niet tegen Turkije spelen wel ja.
Valt ook wel mee. In de eerste twee wedstrijden werden we ook omver gelopen, maar vielen de doelpunten dan net aan de overkant voor ons binnen. Zonder de reddingen Van der Sar had Oranje tweemaal met dikke cijfers verloren en dan was de 'mogelijk niet omgekochte' wedstrijd tegen de Roemenen voor de statistiek geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Kremers het volgende:
WTF just happend...
Die Russen liepen ons compleet omver
Van der Vaart zei net wel iets in die richting, of gaf een hint...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.
"Er zijn ergere dingen" zei 'ie ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van der Vaart zei net wel iets in die richting, of gaf een hint...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |