iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef N1ck het volgende:
[..]
Het was idd geen gele kaart, sneijder en vd vaart hebben vast theater lessen gevolgd....damn

Het blijft wel belachelijk om een kaart terug in te trekken, een fout blijft een fout, al was dit eigenlijk nauwelijks geel. Als hij het geeft, dan ... tja... geeft hij het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ach het was niet eens een gele kaart en die eerste kaart was ook al zwaar.

Nee, in Swaziland gebruiken ze ook 'Hij is een Hondelul", maar daar betekent het zoiets als "Joh, je doet het leuk en fluit nog eens vaker een pot in ons stadionquote:

Deze: $$$$$$$quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Intrepidity het volgende:
Echt serieus, m'n mond valt er nog steeds van open.. WTF had die grensrechter in z'n oog zitten toen dat gebeurde..

Jij ook al niet, vreselijk is datquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Maar nu wel gewoon scoren in de verlenging, want penalties overleef ik niet!

Jehova's aan de deur?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef W00fer het volgende:
Mag dat gescheld nu even ophouden, Fok!

Zo, dan hebben we die ene slechte wedstrijd die je in elk kampieonschap hoort te hebben ook gehadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Paxlie het volgende:
scoren in de verlenging en hop mee naar huis die overwinning

Erg hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kut livestream, minuut achterlopen ofzo:')

quote:

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat biedt op zich wel kansen zou je zo zeggen

Oh leukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, in Swaziland gebruiken ze ook 'Hij is een Hondelul", maar daar betekent het zoiets als "Joh, je doet het leuk en fluit nog eens vaker een pot in ons stadion"
Dus.

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef N1ck het volgende:
[..]
Het was idd geen gele kaart, sneijder en vd vaart hebben vast theater lessen gevolgd....damn

Hier ligt een baby van 2 maanden te slapen 2 meter verder dus veel verder dan een benepen 'JA!' kwam ik niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe juich jij Swets ik stond te springen en te schreeuwen

HOI BART!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inderdaad, HIIIIIIIIIIIIIIIIIJ ISSSSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEEEN HONDEEEELUL

Ik schrok van het gejuich van M (luisterde weer radio - ze mag kijken maar luistert liever naar de radio) en zag toen de bal in het doel liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe juich jij Swets ik stond te springen en te schreeuwen

Ik wil gewoon dat het af is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef booo het volgende:
[..]
HOI BART!
Beter komen ze gewoon in de finale, ik wil naar Wenen..

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
die scheidstrechter is echt IVANOV de tweede

Dat is wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het blijft wel belachelijk om een kaart terug in te trekken, een fout blijft een fout, al was dit eigenlijk nauwelijks geel. Als hij het geeft, dan ... tja... geeft hij het.

digitv zeker?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heel de buurt ging al godverdomme los, zit ik met traantjes in mijn ogen nog

Ik ga dan met mijn vingers in mijn oren en LA LA LA LAAAAAA-gillend achter een muurtje zitten ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |