quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef detulp050 het volgende:
BOSSEN BOSSEN JE MOEDER IS EEN HOER!
100% van de belasting afgetrokkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel heeft Hiddink die scheids betaald?
Ja we zijn daar enorm goed genaaid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Werden we daar net nou niet enorm genaaid???
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:26 schreef Devrim_ het volgende:
1 - 1
verlenging blijft het 1 - 1
Penalties houd van der sar er 3 tegen
Nederland door
jah inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Rikketik het volgende:
Raar eigenlijk dat je iemand doodleuk onderuit mag schoffelen als de bal achter is geweest.
Gelukkig maak jij nooit een foutje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Afschieten die scheids , vuile tiefus hond
Ach het was niet eens een gele kaart en die eerste kaart was ook al zwaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel heeft Hiddink die scheids betaald?
Typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef DemonRage het volgende:
Het publiek: "Hij is een hondelul! Hij is een hondelul!"
...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de pingels (zou dat er van komen?)
Ik ook van jou, negatievelingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
KNEUS ZEG JE MAAR TEGEN JE VADER OFZO
Hoe juich jij Swets ik stond te springen en te schreeuwenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, nederland wel het meest positief de verlenging in.
Dat biedt op zich wel kansen zou je zo zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Rikketik het volgende:
Raar eigenlijk dat je iemand doodleuk onderuit mag schoffelen als de bal achter is geweest.
Jazeker welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens die kaart zou volgens mij sowieso onterecht zijn.
Hij raakte Sneijder toch niet?
JAWEL! OPHOEREN JIJ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens die kaart zou volgens mij sowieso onterecht zijn.
Hij raakte Sneijder toch niet?
Als het maar geen strafschoppen wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, nederland wel het meest positief de verlenging in.
Inderdaad, HIIIIIIIIIIIIIIIIIJ ISSSSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEEEN HONDEEEELULquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef booo het volgende:
Hé wtf, die scheids had toch moeten fluiten dan? En niet achteraf gaan zeggen van "Och gossie, hij was toch wel achter de lijn"
Ach Nederland doet niet anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Rikketik het volgende:
het is een kwartfinale Oetlul , geen wedstrijdje van de amateursquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij nooit een foutje.
Het was idd geen gele kaart, sneijder en vd vaart hebben vast theater lessen gevolgd....damnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het was niet eens een gele kaart en die eerste kaart was ook al zwaar.
Tis gewoon een hondenlulquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die kaart werd ingetrokken.
En 3 gele kaarten voor Nederland tegen 1 voor Ruslandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die kaart werd ingetrokken.
iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef N1ck het volgende:
[..]
Het was idd geen gele kaart, sneijder en vd vaart hebben vast theater lessen gevolgd....damn
Het blijft wel belachelijk om een kaart terug in te trekken, een fout blijft een fout, al was dit eigenlijk nauwelijks geel. Als hij het geeft, dan ... tja... geeft hij het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ach het was niet eens een gele kaart en die eerste kaart was ook al zwaar.
Nee, in Swaziland gebruiken ze ook 'Hij is een Hondelul", maar daar betekent het zoiets als "Joh, je doet het leuk en fluit nog eens vaker een pot in ons stadionquote:
Deze: $$$$$$$quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Intrepidity het volgende:
Echt serieus, m'n mond valt er nog steeds van open.. WTF had die grensrechter in z'n oog zitten toen dat gebeurde..
Jij ook al niet, vreselijk is datquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Maar nu wel gewoon scoren in de verlenging, want penalties overleef ik niet!
Jehova's aan de deur?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef W00fer het volgende:
Mag dat gescheld nu even ophouden, Fok!
Zo, dan hebben we die ene slechte wedstrijd die je in elk kampieonschap hoort te hebben ook gehadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Paxlie het volgende:
scoren in de verlenging en hop mee naar huis die overwinning
Erg hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kut livestream, minuut achterlopen ofzo:')
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat biedt op zich wel kansen zou je zo zeggen
Oh leukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, in Swaziland gebruiken ze ook 'Hij is een Hondelul", maar daar betekent het zoiets als "Joh, je doet het leuk en fluit nog eens vaker een pot in ons stadion"
Dus.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef N1ck het volgende:
[..]
Het was idd geen gele kaart, sneijder en vd vaart hebben vast theater lessen gevolgd....damn
Hier ligt een baby van 2 maanden te slapen 2 meter verder dus veel verder dan een benepen 'JA!' kwam ik niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe juich jij Swets ik stond te springen en te schreeuwen
HOI BART!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inderdaad, HIIIIIIIIIIIIIIIIIJ ISSSSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEEEN HONDEEEELUL
Ik schrok van het gejuich van M (luisterde weer radio - ze mag kijken maar luistert liever naar de radio) en zag toen de bal in het doel liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe juich jij Swets ik stond te springen en te schreeuwen
Ik wil gewoon dat het af is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef booo het volgende:
[..]
HOI BART!
Beter komen ze gewoon in de finale, ik wil naar Wenen..
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
die scheidstrechter is echt IVANOV de tweede
Dat is wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het blijft wel belachelijk om een kaart terug in te trekken, een fout blijft een fout, al was dit eigenlijk nauwelijks geel. Als hij het geeft, dan ... tja... geeft hij het.
digitv zeker?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heel de buurt ging al godverdomme los, zit ik met traantjes in mijn ogen nog
Ik ga dan met mijn vingers in mijn oren en LA LA LA LAAAAAA-gillend achter een muurtje zitten ofzo.quote:
Overduidelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Russen hebben doping gebruikt. Oude DDR technieken.
ah moet dat ik kreeg net ook al een verwijt van meimeltje, dat ik te hard screeuwdequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier ligt een baby van 2 maanden te slapen 2 meter verder dus veel verder dan een benepen 'JA!' kwam ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is een pseudoniem.
Toont juist ballen om die kaart in te trekken omdat-ie neit terecht was. Talloze scheidsrechters hadden hem niet ingetrokken omdat ze bang zijn voor represailles van hooligans.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het blijft wel belachelijk om een kaart terug in te trekken, een fout blijft een fout, al was dit eigenlijk nauwelijks geel. Als hij het geeft, dan ... tja... geeft hij het.
Dan staan er misschien ook wel vrouwen in het veld op dit moment.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Uiteraard, met winst natuurlijk.quote:
Wees ff stil belgquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die bal was dus weldegelijk buiten. Correcte beslissing.
njet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
geen sudden death he?!?
Neuh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
geen sudden death he?!?
Maar waarom was hij (plots) niet meer terecht?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef FB14 het volgende:
Toont juist ballen om die kaart in te trekken omdat-ie neit terecht was. Talloze scheidsrechters hadden hem niet ingetrokken omdat ze bang zijn voor represailles van hooligans.
't is een lul en hij moet doodquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef MouzurX het volgende:
Waar slaat dit eig op ? als hij achter was geweest had de grensrechter toch gewoon met zijn vlag omhoog gestaan?? En als hij het laat doorspelen dan is het dus niet uit .. wat het ook niet was.. dus die gast moet er uit .... klootzak
Dat stond 'ie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef MouzurX het volgende:
Waar slaat dit eig op ? als hij achter was geweest had de grensrechter toch gewoon met zijn vlag omhoog gestaan?? En als hij het laat doorspelen dan is het dus niet uit .. wat het ook niet was.. dus die gast moet er uit .... klootzak
Ook zo'n Oostblokker.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Waar komt die nazischeidsrechte reigenlijk vandaan?
Ja ik ook, dit is niet goed voor mn hart. En ik ben nog zo jongquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, met winst natuurlijk.
Je mag al blij zijn dat er tegenwoordig geen Lev "Groeihormoon" Yashin meer in de goal staat met handen als kolenschoppen zo groot ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
1800 seconden + 60 + 60 ongeveer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoe lang zal dit duren?
Een overtreding kan je toch ook maken als de bal niet meer in het spel is? Anders trap je eerst lekker de bal uit het veld en vervolgens je tegenstander.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef FB14 het volgende:
[..]
Toont juist ballen om die kaart in te trekken omdat-ie neit terecht was. Talloze scheidsrechters hadden hem niet ingetrokken omdat ze bang zijn voor represailles van hooligans.
Dat valt mij nog meer tegen dan de ploeg ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Skwish het volgende:
Niet 1 keer dat kanker publiek gehoord van Oranje
Moet je het geluid er maar op zetten kut rus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Skwish het volgende:
Dat sb\nap ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:34 schreef Rikketik het volgende:
Sponsoren hèquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Skwish het volgende:
hij is al ridder in de orde van oranje nassauquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat lintje voor vd Sar al geregeld?
Ik zit op dit moment z'n standbeeld te kleien...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
\quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de scheids laat doorspelen???quote:
Dat probeerden ze dus de eerste helft...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef detulp050 het volgende:
Wat is het toch met dat 'op afstand schieten'. Als je met 3-1 voorstaat kun je dat best doen, maar speel toch eens wat uit, stelletje druiven.
Meestal doen zwakkere teams dat...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef detulp050 het volgende:
Wat is het toch met dat 'op afstand schieten'. Als je met 3-1 voorstaat kun je dat best doen, maar speel toch eens wat uit, stelletje druiven.
Dandandannquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat stond 'ie, alleen de scheids lette er niet op.
Hier was sprake van een rode kaart omdat de speler in een actie de bal niet speelt. Die actie vervalt omdat die bal ervoor buiten was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Een overtreding kan je toch ook maken als de bal niet meer in het spel is? Anders trap je eerst lekker de bal uit het veld en vervolgens je tegenstander.
ja precies nl verdedigt gewoon kei slechtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef Rikketik het volgende:
Waarom geven we die Russen zoveel ruimte?Wat dat betreft doen zij het een stuk beter op verdedigend gebied.
Je houdt de sfeer erin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
H [ afbeelding ] U [ afbeelding ] P [ afbeelding ]
H [ afbeelding ] O [ afbeelding ] L [ afbeelding ] L [ afbeelding ] A [ afbeelding ] N [ afbeelding ] D [ afbeelding ]
Op momenten als deze hebben we juist behoefte aan stabiele négers.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef pleeborstel het volgende:
Gelukkig hebben we Clarence niet meegenomen
Maakt niet uit. Rusland kampioenuuuuuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar waarom was hij (plots) niet meer terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |