Daar hebben we het 'wetenschappelijk' mongooltje ook weer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland speelt slecht omdat ze moet rouwbanden om spelen. De rouwband zorgt ervoor dat de bloedtoevoer naar de arm wordt dichtgeknepen. Hierdoor verliest men het gevoel in de arm en gaat men er motorisch gezien erop achteruit. De arm is van essentieel belang voor orientatie en balans in de 3d ruimte.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien wel tactiek. Russen moe laten worden en dan toeslaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Had je toch weer 46 minuten kunnen gamen, en op Tweakers zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Nu weet je ook gelijk waarom ik normaal gesproken geen voetbal kijk. Ik heb zojuist 46 minuten van m'n tijd verspilt.
Inderdaad, hij kreeg 1 keer de tijd voor een goeie aktie en toen kwam dat gevaarlijke schotquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er was redelijk weinig aan te vallen, dus dan kan Van Nistelrooij ook niet veel doen. Wat ie kon doen deed ie echter, en behoorlijk. Van Nistelrooij speelt prima.
Zoals gezegd, een ander bandje om de andere arm!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar hebben we het 'wetenschappelijk' mongooltje ook weer...
Wil je dit of is dit echt zo?quote:
Vind ik onzin, ik vond hem juist redelijk balvast.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog even over Van Nistelrooy: hij speelt niet echt slecht ofzo, en krijgt inderdaad weinig ballen. Maar bij de ballen die ie krijgt vind ik 'm wat slapjes, niet meer zo balvast als tegen Frankrijk
Laten we het hopen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Je bedoelt Van der Sar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Nodachi het volgende:
jullie vergeten allemaal dat v. Basten dit allemaal al 10 maanden van te voren gecalculeerd hebben.
in de tweede helft zet hij zijn meester volle strategie in en verslaat Rusland in de blessure tijd van de tweede verlenging.
enne we hebben altijd nog van de Sar.
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland moet gewoon weer in de positieve swing komen en mazzel hebben dat ieder schot in het net valt
Hebben we geblondeerde varkens op de bank?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
We hebben een Schweinie type nodig nu
Ik denk eerder dat ie Kuijt eruit haalt.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, nu blijkt ook weer wat voor gelul 'never change a winning team' is.
Ik vind hem even balvast als in de wedstrijd tegen Frankrijk: niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik onzin, ik vond hem juist redelijk balvast.
Ga terug naar Turkije c.q. Marokko man.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Dibble het volgende:
HAHAHAHAH wat een kutelftal zeg, dit bewijst maar weer dat Frankijk en Italie gewoon superzwak waren en Nederland lang niet suprieur. Chek Nistelrooj en vd Vaart zweten man. Nederland gaat dit ronde er uitvoor loterijlanden is geen plaats op dit EK
.
Boeruhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef bobsqaud het volgende:
Laat Cruyf AUB zijn bek houden met zijn domme commentaar![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een beetje tegevallend spel en moet je de reactie lezen hierzo jeses.....wat een hypocrieten
Nederland kan niet naar voren gaan omdat Engelaar overal de vaart uit haalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:40 schreef alex4allofyou het volgende:
NL speelt te laf, moet naar voren gaan, dan wordt het meteen dreigend. Helaas komen de passes niet goed aan.
vPersie erin, vdVaart links achter en Sneijder in het midden.
Kuyt eruit en Mathijssen.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Het maakt weer eens duidelijk dat NL echt hele sterke wedstrijden kan spelen tegen toplanden, maar dat het tegen de wat lager geklasseerde landen toch een flink stuk minder is.
Rusland speelt beter dan Italiė.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Het maakt weer eens duidelijk dat NL echt hele sterke wedstrijden kan spelen tegen toplanden, maar dat het tegen de wat lager geklasseerde landen toch een flink stuk minder is.
jah heb je gelijk in is meestal zoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef scanman01 het volgende:
True.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nederland kan niet naar voren gaan omdat Engelaar overal de vaart uit haalt.
Sure, net alsof Nederland kan kaatsen op de manier zoals Rusland dat doet....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja wat wil je als de bal steeds net achter hem gespeeld wordt, iig niet ver genoeg naar vorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is echt wel slechter. Nederland was tegen Frankrijk in de omschakeling en aanval véél scherper...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dit zoveel slechter was als de wedstrijd tegen de fransen.
Dat was zijn beste wedstrijd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind hem even balvast als in de wedstrijd tegen Frankrijk: niet.
Die vond ik ook vrij matig iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig ook hoe labiel sommigen zijn. Van optimisme naar pessimisme in 45 minuten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
De haters zijn er weer snel bij zeg.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is echt wel slechter. Nederland was tegen Frankrijk in de omschakeling en aanval véél scherper...
Rusland is geen zwak land, hebben Engeland weggehouden van dit toernooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Doc ga eens snel douchenquote:
Die Russen zitten er ook wel vrij kort op, maar rennen zich wel de tyfus, waar NL met positiespel nog wat adem over heeft. Later er dus maar op en overheenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is echt wel slechter. Nederland was tegen Frankrijk in de omschakeling en aanval véél scherper...
Het passen is sowieso te onzorgvuldigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef axis303 het volgende:
[..]
Sure, net alsof Nederland kan kaatsen op de manier zoals Rusland dat doet....
Net zo slecht als onsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:43 schreef yavanna het volgende:
Hoe is Rusland eigenlijk met strafschoppen schieten?
Precies...zo typischquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Grappig ook hoe labiel sommigen zijn. Van optimisme naar pessimisme in 45 minuten.
Overigens niet gericht aan jou, gewoon even in het algemeen.
Hij geeft het veld een buurt zodat het veld ons orgasmatische goals zal bezorgen.quote:
Zijn aanname is echt slecht hoor. In lastige situaties kan hij nooit de bal naar voren krijgen. Hij tikt hem eerst naar achter om ruimte vrij te maken, tegen Italiė gaf hij altijd de bal bijna meteen naar voren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja wat wil je als de bal steeds net achter hem gespeeld wordt, iig niet ver genoeg naar voren
Belanov miste nog in '88quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:43 schreef yavanna het volgende:
Hoe is Rusland eigenlijk met strafschoppen schieten?
Of misschien lag het er aan dat Italiė en Frankrijk spelers in het veld hadden staan die bijna over de houdbaarheidsdatum zijn en minder snel/scherp zijn dan een jonge ploeg zoals de Russen (is maar een theorie).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik zei lager geklasseerde landen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
Rusland is geen zwak land, hebben Engeland weggehouden van dit toernooi.
niemand lacht bsb, hoe vaak je het ook herhaalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
van Basten ook met Nutella op de proppen moeten komen voor zijn spelers.
Nou, het valt me niet alleen nu op, maar al vele jaren eigenlijk. De wedstrijden tegen bv Argentinie enzo, zijn ook altijd NL's beste wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Of misschien lag het er aan dat Italiė en Frankrijk spelers in het veld hadden staan die bijna over de houdbaarheidsdatum zijn en minder snel/scherp zijn dan een jonge ploeg zoals de Russen (is maar een theorie).
dat zijn de medemensen die hier maar wat graag blijven omdat ze dan geld krijgen voor niets doen terwijl ze lekker hun weldoener kunnen afzeiken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef Taurus het volgende:
Waarom praten hier mensen die niet voor Nederland zijn in het Nederlands mee?Hoe bestaat dat?
Dat is alleen bij de pingels (zou dat er van komen?)quote:
Hehequote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:46 schreef bobsqaud het volgende:
van Persie voor Kuyt WTF is dit dan weer
Na een uur ja. Daarvoor stonden we 40 minuten bijna constant onder druk. Wel waren de Fransen veel gevaarlijker dan de Russen, maar die spelen nu ook nog duidelijk met de handrem erop.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo logisch vind ik dat niet helemaal niet ivm met de opbouw aangezien je kuyt nog overal zag. Haal dan Engelaar eruitquote:
True, dat moet de volgende wissel worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef tong80 het volgende:
Achterin is Mathijsen een gevaar terwijl je in topvorm verkerende Heitinga hebt die ook opbouwend sgterk is.
Ben bangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de pingels (zou dat er van komen?)
Swets!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
nou.... 45 minuten billen knijpen en dan morgen de vlaggen van de regenpijp halen
quote:
een dikke week geleden had ik ja gezegdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:48 schreef Mof het volgende:
Als Rusland er nu ééntje maakt, kunnen we morgen weer gewoon ouderwets Van Basten-Bashen!
Foppe for Bondscoach!
Gewoon blijven zoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand hoe lang de werking van Nutella is? Kan er niks over vinden op Wikipedia.²
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand hoe lang de werking van Nutella is? Kan er niks over vinden op Wikipedia.²
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef SYCO het volgende:
is robben alweer geblesseerd??
Ongeveer 3 uur helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeg dan niks.:')quote:
ga weg johquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Devrim_ het volgende:
Boula geschorst
U woont in Amsterdam?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:52 schreef 2Drix het volgende:
Boula en nistelrooy eruit voor Heitinga en Huntelaar
Lul niet, Boularouz is de enige die opvaltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:52 schreef 2Drix het volgende:
Boula en nistelrooy eruit voor Heitinga en Huntelaar
Daar moet je wel aan denken meiske anders stik je hequote:
Mwa, dat valt best mee hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef SYCO het volgende:
[..]
jij bent ook goed aan het multitasken of niet
Hij is niet geschorstquote:
3 Welpies bij de tv gezet, nu moet het lukken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:53 schreef Rikketik het volgende:
Even de Welpiecap er bij opgezet, wie weet helpt het..
Ik vind lijken een beetje ongepast bij de wissel van Boularouzquote:
Als hij 2 gele kaarten dit toernooi krijgt wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jawel toch
Nieuwe regel UEFA dacht ik.
Dit is zijn eerste geel van het hele tournooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jawel toch
moet je eerst een andere gele kaart voor gehad hebben in voorgaande wedstrijd , hij had er nog 0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jawel toch
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lul niet, Boularouz is de enige die opvalt
Ah k,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Als hij 2 gele kaarten dit toernooi krijgt wel.
Hij moet wel, vanwege de gele kaartquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:55 schreef 2Drix het volgende:
[..]
...
Gelukkig snapt van Basten het wel zo te zien
was daar net voor gepost. niet gericht op de wissel van boulah.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind lijken een beetje ongepast bij de wissel van Boularouz
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:56 schreef Mof het volgende:
Genoeg kaarten zo.
Zijn ze ook goed in inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:56 schreef vw_caddy het volgende:
Cijfer voor het toneelspel van de Rus: een 8.0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |