Daar hebben we het 'wetenschappelijk' mongooltje ook weer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland speelt slecht omdat ze moet rouwbanden om spelen. De rouwband zorgt ervoor dat de bloedtoevoer naar de arm wordt dichtgeknepen. Hierdoor verliest men het gevoel in de arm en gaat men er motorisch gezien erop achteruit. De arm is van essentieel belang voor orientatie en balans in de 3d ruimte.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien wel tactiek. Russen moe laten worden en dan toeslaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Had je toch weer 46 minuten kunnen gamen, en op Tweakers zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Nu weet je ook gelijk waarom ik normaal gesproken geen voetbal kijk. Ik heb zojuist 46 minuten van m'n tijd verspilt.
Inderdaad, hij kreeg 1 keer de tijd voor een goeie aktie en toen kwam dat gevaarlijke schotquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er was redelijk weinig aan te vallen, dus dan kan Van Nistelrooij ook niet veel doen. Wat ie kon doen deed ie echter, en behoorlijk. Van Nistelrooij speelt prima.
Zoals gezegd, een ander bandje om de andere arm!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar hebben we het 'wetenschappelijk' mongooltje ook weer...
Wil je dit of is dit echt zo?quote:
Vind ik onzin, ik vond hem juist redelijk balvast.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog even over Van Nistelrooy: hij speelt niet echt slecht ofzo, en krijgt inderdaad weinig ballen. Maar bij de ballen die ie krijgt vind ik 'm wat slapjes, niet meer zo balvast als tegen Frankrijk
Laten we het hopen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
Je bedoelt Van der Sar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Nodachi het volgende:
jullie vergeten allemaal dat v. Basten dit allemaal al 10 maanden van te voren gecalculeerd hebben.
in de tweede helft zet hij zijn meester volle strategie in en verslaat Rusland in de blessure tijd van de tweede verlenging.
enne we hebben altijd nog van de Sar.
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland moet gewoon weer in de positieve swing komen en mazzel hebben dat ieder schot in het net valt
Hebben we geblondeerde varkens op de bank?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
We hebben een Schweinie type nodig nu
Ik denk eerder dat ie Kuijt eruit haalt.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, nu blijkt ook weer wat voor gelul 'never change a winning team' is.
Ik vind hem even balvast als in de wedstrijd tegen Frankrijk: niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik onzin, ik vond hem juist redelijk balvast.
Ga terug naar Turkije c.q. Marokko man.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Dibble het volgende:
HAHAHAHAH wat een kutelftal zeg, dit bewijst maar weer dat Frankijk en Italie gewoon superzwak waren en Nederland lang niet suprieur. Chek Nistelrooj en vd Vaart zweten man. Nederland gaat dit ronde er uitvoor loterijlanden is geen plaats op dit EK
.
Boeruhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef bobsqaud het volgende:
Laat Cruyf AUB zijn bek houden met zijn domme commentaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |