maar je nam niet voldoende geld meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik wilde dus gister bij de MediaMarkt een camera kopen,
epic failquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:33 schreef Angeren het volgende:
Fipo![]()
Nu nu serieus: deze actie kom vast nog wel een keer. maar blijft toch kut.
wat voor camera is dat dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik was een paar dagen geleden bij de mediamarkt, ook voor die camera-actie.
Kutwinkel.
Ja, die hebben we niet op voorraad, maar we kunnen 'm bestellen voor u. Moet u wel even alle 1300 euro's aanbetalen.
Sure.
Zelfde toko, één pot nat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Kheb inderdaad betere ervaringen bij de saturn, personeelsgewijs
Vandaag had ik genoeg geld bij me, maar was er niks meer, wat me wel belooft was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Dus ze leveren buiten de actie om een camera welke je voor de actiepijs geleverd krijgt? Dit terwijl jij niet genoeg geld bij je hebt/had () en nu ga je klagen over de Mediamarkt?
Gast
Sommige mensen willen ook graag service van iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom bestelt TS niet gewoon via Inet de camera die hij wilt!? Hoogstwaarschijnlijk goedkoper, en ook minder kans dat je een gebruikte krijgt...
ga gewoon naar kieskeurig.nl, en volg daar gewoon de links naar een goede webshop...
Straks bij de MM gewoon je geld terughalen.
En dan naar de mediamarkt gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Sommige mensen willen ook graag service van iemand die er verstand van heeft.
Dat is onzin, want hij heeft al besloten welke camera hij gaat kopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nou nee, was gewoon eigen personeel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:45 schreef bioloogje het volgende:
Die mensen die daar stonden om die camera's te verkopen hadden hoorden waarschijnlijk allemaal bij één merk. Dit waren dan ook allemaal promotielui van onafhankelijke promotiebedrijven, en die hebben dus ook niets met de mediamarkt te maken. Dus daar is het fout gegaan.
Het is dat ik tentamens had anders was ik ook zon promo figuur geweest.
Waar was het??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou nee, was gewoon eigen personeel.
Tenzij ze in de folders vermelden dat de actie geldt zolang de voorraad strekt, zijn ze zelf verplicht TS die camera tegen die prijs te leveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Dus ze leveren buiten de actie om een camera welke je voor de actiepijs geleverd krijgt? Dit terwijl jij niet genoeg geld bij je hebt/had () en nu ga je klagen over de Mediamarkt?
Zolang de voorraad strekt betekend ook wel, op is op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij ze in de folders vermelden dat de actie geldt zolang de voorraad strekt, zijn ze zelf verplicht TS die camera tegen die prijs te leveren.
Ik heb het wel eens andersom gehad, ik ging naar Dynabyte voor ram geheugen, wat prijzen aangehoord, toen naar de mediamarkt en daar bleek het een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mediamarkt is sowieso prut
Laptop gekocht.. bleek thuis de videokaart die er in zou zitten er dus niet in te zittenen ding liep constant vast + het herkende z'n eigen recoverydvd niet eens.
Geld terug gevraagd de volgende ochtend (na ook een half uur gewacht te hebben omdat er maar niemand kwam van de comp. afdeling) ze probeerde me nog een dikke honderd euro duurdere laptop aan te smeren.. maar nee ik bedankte.
Ik loop naar de overkant naar dynabyte (dit is in arnhem allemaal trouwens voor de kenners) en wat zie ik? zelfde laptop met meer geheugen grotere harde schijf een goeie videokaart etcetc... voor welgeteld 1 euro meer.
Mediamarkt.. ik ben toch niet gek?
Jij gaat een dure professionele camera bij media markt kopen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik was een paar dagen geleden bij de mediamarkt, ook voor die camera-actie.
Kutwinkel.
Ja, die hebben we niet op voorraad, maar we kunnen 'm bestellen voor u. Moet u wel even alle 1300 euro's aanbetalen.
Sure.
No shit, en je punt is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zolang de voorraad strekt betekend ook wel, op is op.
Dat jij meent dat ze dan verplicht zijn om die camera te leveren voor die prijs, wat dus niet zo is...quote:
Lees nog eens goed wat ik post. Namelijk dat ze verplicht zijn de artikelen voor de prijs te leveren, tenzij bij de aanbieding aangegeven staat dat deze alleen geldt zo lang de voorraad strekt (of op is op, zoals je wilt). En dat is dus wel zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat jij meent dat ze dan verplicht zijn om die camera te leveren voor die prijs, wat dus niet zo is...
Kan mij dat nou verrekken? Als dat ding daar het goedkoopst is, waarom zou ik 'm daar dan niet halen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Jij gaat een dure professionele camera bij media markt kopen?
Amateur winkel voor amateurs dus
Dat is één minuut lopen, dus de moeite!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens andersom gehad, ik ging naar Dynabyte voor ram geheugen, wat prijzen aangehoord, toen naar de mediamarkt en daar bleek het een stuk goedkoper.
Maar voor Vista was Dynabyte weer goedkoper.
Ik verdedigde winkels in het algemeen. Fotospeciaalzaken waar je meer betaalt dan op het internet, maar ook meer service krijgt.quote:
Service bestaat uit meer dan alleen aankoopadvies hoor...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:38 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat is onzin, want hij heeft al besloten welke camera hij gaat kopen.
Ja, alles doen om te verkopen dat blijkt wel, vuile leugenaars daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik verdedigde winkels in het algemeen. Fotospeciaalzaken waar je meer betaalt dan op het internet, maar ook meer service krijgt.
[..]
Service bestaat uit meer dan alleen aankoopadvies hoor...
Misschien moet TS eens gaan bloggen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:34 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
maar je nam niet voldoende geld mee![]()
Wel eens van "pinnen" gehoord?
quote:Bij de winkels eerst gaan pinnen. Want in de winkel durf ik dat niet meer na een traumatische ervaring bij de AH, waar ze me voor crimineel aanzagen toen me pinpas het niet deed. Pinpas in de automaat. (..) "Uw saldo is onvoldoende, u kunt geen geld opnemen."
Boosheid, woede, verdriet. Klote-stuk voor niets naar de winkel gelopen. Hoe kan het dat er geen geld is? Zou me vader me wat geflikt hebben? Of zou er ik iets besteld hebben per ongelijk op internet ofzo? Ik klik tenslote mails, je weet maar nooit. Ik schop van agressieviteit tegen een tak op de grond. Ik merk dat ik écht boos ben. Onderweg zie ik beelden voor me waar ik met me hoofd tegen de bakstenen muren ram. Jemig het gaat echt niet goed met me! Zou ik misschien weer hulpverlening moeten zoeken? Is het zo rampzalig met me gesteld? Thuisgekomen gooi ik me kamerdeur dicht en begin gigantisch te huilen.
Ik stuur de spelingspolisie op je af hoor!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:43 schreef crime2kill het volgende:
goed toppic
Breek me de bek niet open..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Kheb inderdaad betere ervaringen bij de saturn, personeelsgewijs
Pauperhomo.quote:
Jamaar dit is een actie, die vandaag is afgelopen, ik had niet aan hoeven te betalen maar dan wassie wel duurder geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef GizartFRL het volgende:
Toen ik mijn TV daar haalde werd ik keurig gebeld toen ie binnen was.
Hoefde niets aan te betalen.
Dan moet je niet bij Mediamarkt zijn, ze komen vaak goed uit tests, maar die tests hebben Mediamarkt of een zuster/moederbedrijf als opdrachtgever.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vertel, ben wel geinteresseerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open..
Waarom zou je in godsnaam nog typen, als je ook de tekst al pratend in beeld kunt krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom zou je in godsnaam nog met contant geld betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |