Hier even een 'korte' samenvatting van het verhaal:
quote:
maandagmiddag kwam ik thuis, deed mn computer aan en toen was ze nog niet online, nou vind ik dat helemaal niet erg, ze hoeft niet ieder uur op msn te zitten. maar om 7 uur had ik nog niks van haar gehoord, dus ik stuur een smsje: "kom je zo online of heb je het druk?". krijg ik terug: "ik ben op skatebaan, ben vanavond wel online." daarna heb ik niks gestuurd, omdat ik dan het gevoel had dat ik haar lastig val ofzo, want ze is daar met haar vrienden, dan ga ik niet er steeds tussendoor met mijn smsjes. om 10 uur was ze nog niet online, dus ik stuur een sms: "ik ga slapen, welterusten en slaap lekker". terug: "jammer dat je niet online bent... maar welterusten"
die avond om kwart over 4 wordt ik ineens wakker en zie ik dat ik een smsje heb gehad om kwart over 1 ongeveer met: "ben/was je boos op me?". ik zeg: "ik was niet boos, ik vond het alleen niet leuk dat je niet liet weten waar je was, ik kreeg er hetzelfde gevoel als bij mn ex (zie ander topic) bij." die morgen: "maakt niet uit, had gister al door dat je boos was." maar ik was niet boos, dus ik stuurde: "maar ik was niet boos". kreeg ik terug: "nja, laat ook maar". stuur ik weer terug: "als er iets is, moet je het zeggen." zij stuurt: "vind het gewoon raar, ik was alleen maar op de skatebaan.. en dan doe je zo..."
ik heb die middag nog een sms gestuurd, maar geen antwoord gekregen (ze was in amsterdam), die avond stuur ik maar een sms met: "ik ga slapen, welterusten en slaap lekker." kreeg ik terug: "weltrusten en slaap lekker." ik terug: "ik begrijp dat je me nu raar zal vinden.". zij terug: "begrijp je dan ook dat ik boos kan worden?". ik terug: "een beetje" zij terug: "ik denk zelf dat je veel meer tijd nodig hebt om alles te verwerken. want kennelijk zit het nog behoorlijk hoog bij je, ik doe je al aan Haar denken, denk er maar eens goed over na, want ik snap je niet meer.." ik terug: "maar als ik met jou praat dan vergeet ik juist alles.." toen geen antwoord gehad, btg was blijkbaar op
zij voelt niet echt meer 'het blije gevoel' voor mij, maar ze wil er wel voor vechten om het terug te krijgen ze is alleen bang dat het misgaat maar als we er beiden vertrouwen in hebben, dan gaat het niet mis
gistermiddag nog even gesmst: Ik: Ik voel me leeg zonder jou. Zij: Woar bist? Ik: Ik ben thuis, moet vanmiddag naar de tandarts. Zij: Waarom was je in TA dan? Ik: Ik had sportdag en iemand wou z'n cijfers weten Zij: Ooh zo.
daarna nog even gesmst, was wel leuk, ze moest wel lachen, bleek uit haar smsjes, maar daarna ineens geen smsje weer terug. die avond: Hee, ben in de bios, the happening =D
nog gestuurd: Hoe was de film f:) terug: Mooi, alleen een vaag eind. xD
toen stuurde ik: De volgende keer neem ik je mee naar de bios. f:) geen antwoord gekregen. 2 uur later kwam ze op msn, eventjes gepraat over of ze bleef zitten ofzo. daarna 3 uur hebben we niks tegen elkaar gezegd en ging ze opeens weg en kreeg ik geen sms ofzo dat ze ging slapen
gisteravond heb ik een sms gestuurd van dat ik nog de hele dag aan haar denk enzo, en ze reageerde met: Hee sorry, had niet door dat ik een sms had, was naar musical van mn broertje. xx
vooral die xx maakt mijn onzekerheid nog erger, want dat deed ze de dagen ervoor niet. maar ze gaf ook niet echt een reactie op mijn sms.
Lees ook even
Wat moet ik hiermee doen? voor het voorgaande verhaal.
Wat moet ik doen?