Gelijk heb je, het is ook té erg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Huubdgk het volgende:
beequeen sorry heb hem dus 1 terug gekeken en zat toen letterlijk jankend achter mijn laptop, dus sorry,
prettige wedstrijd allemaal, wordt lachen bij Palma denk ik, daarna Mayday feestje bij de Marcanti, gerucht gaat dat Kylie Minoque en Tyrah Banks erook zijn, hoe dan ook dat wordt lachen, check mijn hyves voor verslag en ongetwijfeld de fotos'
laters iedereen
(K)
Ja, het lijkt wel zo he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom jij altijd als mosterd na de maaltijd?
kusje ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelijk heb je, het is ook té erg.
Veel plezier vanavond. Nederland FTW.![]()
![]()
![]()
Wat is (K)?
Vind je het erg dat ik dit niet geloof. Kijk, als je zegt dat je huilde omdat je vond dat je stom was geweest en dat je haar mist, dan geloof ik dat wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Huubdgk het volgende:
@fan van het eerste uur, lol
beequeen sorry heb hem dus 1 terug gekeken en zat toen letterlijk jankend achter mijn laptop, dus sorry,
@ every1 else, bedankt voor een leuke sessie, ik ben weg (jij ook Dealon bedankt serieus waar, no hard feelings)
ga mij voorbereiden voor vnvnd,
prettige wedstrijd allemaal, wordt lachen bij Palma denk ik, daarna Mayday feestje bij de Marcanti, gerucht gaat dat Kylie Minoque en Tyrah Banks erook zijn, hoe dan ook dat wordt lachen, check mijn hyves voor verslag en ongetwijfeld de fotos'
laters iedereen
(K)
Hij zal toch zélf wel weten waar hij om huilt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dit niet geloof. Kijk, als je zegt dat je huilde omdat je vond dat je stom was geweest en dat je haar mist, dan geloof ik dat wel.
Je zou ook kunnen stellen dat heel DGK 1 grote aanranding wasquote:Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Maar zoenen onder dwang is ook aanranding. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan.
Rellen mag niet hier, lullig hè. Post hier en ik grijp je bij je lurven eikel.quote:
Daar had ik al gepost, schele!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
Rellen mag niet hier, lullig hè. Post hier en ik grijp je bij je lurven eikel.![]()
Na het eten that is.
De laatste dictator. Hoor je die niet te koesteren op een onbewoond eilandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rellen mag niet hier, lullig hè. Post hier en ik grijp je bij je lurven eikel.![]()
Na het eten that is.
Dat is nou waar je over na mag denken Huub..Letterlijk! Je kan hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
@mooiiiiiii
welk muntje valt er nou bij mij niet?
Wat moet hij nou met die wartaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef mooiiiiii het volgende:
Dat is nou waar je over na mag denken Huub..Letterlijk! Je kan het
Held........ lever je sokken nu maar inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat is nou waar je over na mag denken Huub..Letterlijk! Je kan het
Nou die opmerking hakt er in als een mes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet hij nou met die wartaal
Doe eens duidelijk.
Al een echte FOK!kerquote:
Hij -met hoofdletter- heeft al aangegeven dat Hij er niets mee kan.quote:
Cahir ga de homo's pesten in ONZ, ksssssjt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |