Sterker nog strafrechtelijk gezien is het aanranding, Huub en Lieke werden niet voor niks monddood gemaakt in de kooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:01 schreef sunny16947 het volgende:
Het was wel degelijk aanranding. De fout die gemaakt wordt, is dat aanranding niet sexueel getint hoeft te zijn.
Ik kan niet eens meer na die beelden kijken zonder ontzettend boos en misselijk te worden, hier kan Huub het toch niet mee oneens toch, Huub?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
Als je ook de bijna schuimbekkende heftigheid zag waarmee Natasia en consorten de hele aanval voorbereidden, dan kun je er moeilijk onderuit dat er op zijn minst een hevige opwinding aan het werk was. Voor mij is het dus aanranding.
het is nu echt zo,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:10 schreef Dealon het volgende:
[..]
Sterker nog strafrechtelijk gezien is het aanranding, Huub en Lieke werden niet voor niks monddood gemaakt in de kooi.
hou het er gewoon op dat er vanavond niet gekookt wordt in huize clairequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:11 schreef Manu82 het volgende:
Ik lijk wel een schreeuwende in een woestijn op een verlaten eiland
Tuurlijk is hij het daar niet mee oneens, ook hij was slachtoffer in deze misselijkmakende zondagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer na die beelden kijken zonder ontzettend boos en misselijk te worden, hier kan Huub het toch niet mee oneens toch, Huub?
heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:11 schreef Manu82 het volgende:
Ik lijk wel een schreeuwende in een woestijn op een verlaten eiland
Caps or it didn't happen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha ben nu aan het afwassen ondertussen, en ik denk dat ik zometeen ff wat in elkaar flans voor claire en mij, (Claire is trouwens op de bank in slaap gevallen echt heel erg schattig)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha ben nu aan het afwassen ondertussen, en ik denk dat ik zometeen ff wat in elkaar flans voor claire en mij, (Claire is trouwens op de bank in slaap gevallen echt heel erg schattig)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn, wat is het daar gezellig. Nu nog winnen en we kunnen los.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag dat in de tvgids staan, stond bij dat dat een indrukwekkende film was, maar helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:08 schreef Huubdgk het volgende:
btw heb gisteren das expirement voor het eerst gezien.... FOKKING NIET NORMAAL,
ben blij dat het hokje bij ons een stuk beter functioneerde....
Ik geef het op ha haquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:58 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub,ik heb al een paar keer gevraagd of het muntje al gevallen is bij je....Denk nou eens naaaaaaa
ik heb al eens eerder gezegd dat je op tijd een muntje in je infuus moet stoppen anders druppelt ie niet door....quote:
Dealon je hoeft echt niet iemand te beledigen of aan te vallen, je loopt alleen onzin te verkondigen....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:21 schreef Dealon het volgende:
@Huub je vind mij een sukkel...das aardig en netjes voor jou doen
Ik begrijp je alleen niet helemaal, ik val je niet aan beledig je niet dus hoezo?
Ik zeg alleen hoe ik het zag jij en Lieke mochten er toch niks over zeggen of zie ik het verkeerd?
En nee ik post gewoon door doe niemand kwaad.
Waarschijnlijk kun je, omdat je zelf het mikpunt was, niet goed begrijpen hoe shockerend die gebeurtenis ook voor ons was. En hoe onbegrijpelijk en onverteerbaar dat het daarna nooit gebeurd leek te zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dealon je hoeft echt niet iemand te beledigen of aan te vallen, je loopt alleen onzin te verkondigen....
neem wat norit voor je stembanden want het loopt allemaal dun je strot uit,
ik kan er niet zo goed tegen als je interessant loopt te doen met dingen als Huub en Lieke werden monddood gemaakt en meer van die onzin,
daarmee val je mij wel aan en beledig je mij wel, want je vraagt niet eens aan mij of dat wel zo is, maar je stelt het als feit. Waarmee je, zonder dat het je doorhebt, en passent, mij ook nog eens kwalificeert als een of andere mindless noob die zich monddood zou laten maken over een van de ergste gebeurtenissen van mijn leven.
En het feit dat je dit allemaal zelf niet snapt maakt je een sukkel, en kun je beter je posts voor je houden, of doe ze in een word document en ruk je zelf erop af.....
he, wel leuk dit, dit FOKKEN
Het spijt me Huub maar dit vraagt toch om een reactie. Ik zei monddood omdat de streams op stream-lock gingen als jij of Lieke iets zij over dat incident, begrijp je nu waar dat monddoodvandaan komt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dealon je hoeft echt niet iemand te beledigen of aan te vallen, je loopt alleen onzin te verkondigen....
neem wat norit voor je stembanden want het loopt allemaal dun je strot uit,
ik kan er niet zo goed tegen als je interessant loopt te doen met dingen als Huub en Lieke werden monddood gemaakt en meer van die onzin,
daarmee val je mij wel aan en beledig je mij wel, want je vraagt niet eens aan mij of dat wel zo is, maar je stelt het als feit. Waarmee je, zonder dat het je doorhebt, en passent, mij ook nog eens kwalificeert als een of andere mindless noob die zich monddood zou laten maken over een van de ergste gebeurtenissen van mijn leven.
En het feit dat je dit allemaal zelf niet snapt maakt je een sukkel, en kun je beter je posts voor je houden, of doe ze in een word document en ruk je zelf erop af.....
he, wel leuk dit, dit FOKKEN
en weer een quote waarin jij dacht voor mij te moeten praten, en als dat is wat je bedoeld met monddood maken, dan laat ik mij toch niet monddood maken dan doen zij een SL erop.... maar goed, genoeg aandacht voor jou...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:14 schreef Dealon het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij het daar niet mee oneens, ook hij was slachtoffer in deze misselijkmakende zondag
dat nooit had mogen gebeuren, maar wel is gebeurt omdat er van die debielen in het huis zaten en febo niet ingreep.
ach Huub Als je loslaat heb je twee handen vrijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
dat onstream groepsgesprek was een farce, alsof ik mij bloot ga geven waar mijn tegenstander bij waren, en het dan een week later in een ruzie terugkrijgen zeker,
dat Lieke passieve agressie ging erom omdat Lieke zij op de stelling van Anita, iedereen heeft agressie in zich, ik niet. Lieke bleef bij hoog en laag beweren geloof ik dat ze geen agressie in zich had....
maar goed, mijn ogen stonden op halfzeven en kon de tijd wel wegkijken
Welke streams heb jij dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn, wat is het daar gezellig. Nu nog winnen en we kunnen los.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Geen haan geeft toe dat hij ooit een eitje wasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
ik zei geloof ik dat bij mensen sexuele monogamie een niet natuurlijke samenlevingsvorm is
Yeahhhhhhquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
sla vinkje, wat aviko kant en klare gekruide mix aardappeltjes en heb nog wel potje snijbonen staan ofzo
Kok Mark is wederom erg teleurgesteld in je.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
sla vinkje, wat aviko kant en klare gekruide mix aardappeltjes en heb nog wel potje snijbonen staan ofzo
echt premature zijn ze niet, omdat jij al heel vaak heb laten horen wat je stelling in die 6-2 incident was en dat neem ik dan aan voor feit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:43 schreef Huubdgk het volgende:
goed zalvende woorden richting Dealon,
kan best tegen kritiek onderbouw hem dan wel goed, 6-2 incident is idd gevoelig onderwerp, ga geen premature aannames maken, kan daar gewoon niet zo goed tegen, snap dat het voor jou als streamer erg was, maar kijk het filmpje nog maar eens terug, vooral als er word ingezoomd op mijn hoofd (weet niet of dit filmpje ooit is vrij geweest) en ik tegen iedereen daar aanwezig roep wat voor helden ze zijn..... die blik daar op mijn hoofd, vergeet ik nooit meer
Waarom bind je jezelf dan en sprak je al die wazige teksten/beloftes uit?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
ik zei geloof ik dat bij mensen sexuele monogamie een niet natuurlijke samenlevingsvorm is
Kom jij altijd als mosterd na de maaltijd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Goedemiddag wederom Huub,
Heb je het filmpje nog bekeken dat ik voor je geplaatst had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |