o die dames in de dop vond ik nou wel weer kei grappigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jensen of wie dan ook heeft de fout gemaakt om dagelijks op de buis te verschijnen. Een keer in de week was leuk, dagelijks werd een sleur van bijna alleen maar domme gasten op de bank. Dames in de dop, OMG.
Dat heb ik altijd aan Nolife overgelaten, Slaaaaj wist daar wel weg mee toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:47 schreef PC eend het volgende:
Ik den dat juist de streamers een groot aandeel hadden in de streamlocks, anders gingen ze weer massaal de sponsors of politiek etc. mailen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ja dat had ik in de villa gedronken, daar is toch niets over gelogen
oké ik ga mijn haar even fohnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
Huub gaat even was in de droger doen en een nieuwe in de machine.....
waar is Palma als je der nodig hebt!
(praat hij nu alweer over zich zelf in de derde persoon enkelvoud...nee en sommige mensen hier hebben daar juist zo een hekel aan!)
stel hem dan nog een keer jankerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:51 schreef BrainView het volgende:
Bedankt voor je antwoord op mijn vragen![]()
Ik d8 dat je tijd had voor fans
Verkeerde inschatting vriend was lang fan van je tot je geweldige optreden tegenover Lieke toen ging ik om naar Lieke, heb jou spel tacktiek altijd wel gewaardeerd...in een spel moet namelijk gespeeld worden en dat deed je dan ook...jammer genoeg soms te hard en soms te ver...dat dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tussen iets mogen en iets willen zit een verschil, daarnaast die uitspraak van JdM en mijn contract die ik ook met hem heb, nee, ik ga even voor de papieren versie,
maar come on, ik vind dat ik op sommige dingen heel ver inga, ik hoef hier niet te zitten........
neem je de tijd om mensen te woord te staan en op vragen in te gaan is het weer niet goed, je bent een beetje aan het huilen..... laat mij raden Brian fan?
ps no hard feelings ik stang je gewoon terug
Maar na 1 keer heb ik dat wel gezien, niet nog 2 of 3 keer uitnodigen dan wordt het een overkill.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o die dames in de dop vond ik nou wel weer kei grappig
hoeveel eieren gaan er in een dozijn
Ha die Huub!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
(praat hij nu alweer over zich zelf in de derde persoon enkelvoud...nee en sommige mensen hier hebben daar juist zo een hekel aan!)
Verwend nest, hup wasknijpers pakken en op je balkonnetje hangenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
Damn, ik, en nog een stel, zijn wat verguisd door die mening die jij nu ook verkondigd. Ben blij dat je in ieder geval hier duidelijkheid over geeft. Heb het ook nooit als een aanrandig gezien, gewoon een uit de hand gelopen geneuzel vanwege het Lieke haar slimheid om haar bh-bandje in te zetten en daar het koord omheen te draaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oh so true..... ruzies nathanael en huub, streamlocks echt niet,
vooral na het 6-2 incident wat helemaal verkeerd werd uitgelegd (sexuele aanranding) is volgens mij de SL policy veranderd.....
Toen had ik dus geen fan meer heel goed, net zoals jij geen winnaar bent...ook zwaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:54 schreef Huubdgk het volgende:
@ dealon,
toen Lieke weg was, van wie ben je toen fan geworden? of ben je toen miljonair loos door het leven gegaan, dat moet zwaar zijn geweest,
nu ga ik echt ff naar de wasmachine...tot zo
Als je ook de bijna schuimbekkende heftigheid zag waarmee Natasia en consorten de hele aanval voorbereidden, dan kun je er moeilijk onderuit dat er op zijn minst een hevige opwinding aan het werk was. Voor mij is het dus aanranding.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:01 schreef sunny16947 het volgende:
Het was wel degelijk aanranding. De fout die gemaakt wordt, is dat aanranding niet sexueel getint hoeft te zijn.
ik kan prima tegen kritiek, kan niet zo goed tegen dom geroep vanaf de zijkant, heb daar de laatste anderhalf jaar te veel last van gehad. Met (voor een groot deel) grote idioten in een huis gezeten, dus als ik nu domme, schreeuwerige, populaire, wannabee, ik-heb-er-verstand-van-pretenderende meningen hoor, en ik zit op mijn discussie stoel (zoals hier bij fok) dan ga ik er tegen in...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:59 schreef Dealon het volgende:
[..]
Toen had ik dus geen fan meer heel goed, net zoals jij geen winnaar bent...ook zwaar.
Je kan niet zo goed tegen kritiek merk ik, dgk-frustraties?
Mèn, wat is het daar gezellig. Nu nog winnen en we kunnen los.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:03 schreef sunny16947 het volgende:
We zijn er weer bij en dat is prima viva hollandia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |