Als jij er bent kruipen ze allemaal uit hun holenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Huubdgk het volgende:
goeienacht stelletje gekken! hier nog wat leuke dingen aan de hand of is het saai?
Fokkers hebben geen leven, helemaal zonders streams, je weet togquote:Op maandag 23 juni 2008 01:30 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk ook al weer erg laat
WIL je een biertje huub ?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Huubdgk het volgende:
goeienacht stelletje gekken! hier nog wat leuke dingen aan de hand of is het saai?
Op FOK! gaat alles 24 uur door. Er zijn zelfs 24 uur per dag mods aanwezigquote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Huubdgk het volgende:
Dan zou ik maar aardig tegen haar doen, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben van dat soort figuren.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:39 schreef johanna2 het volgende:
Ik denk ook wel dat ik het weet, ze is je trouwste fan, en heeft verschillende gedichten over jou gemaakt, als ik me niet vergis.
Wat moest ie doen? Kijkers inpalmen met een set tepels?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:37 schreef PC eend het volgende:
Huub, had jij het heel anders gespeeld als je wist dat het sms'en werd?
De knoop is doorgehakt, het is Liekequote:Op maandag 23 juni 2008 01:39 schreef johanna2 het volgende:
Ik denk ook wel dat ik het weet, ze is je trouwste fan, en heeft verschillende gedichten over jou gemaakt, als ik me niet vergis.
Voor je het weet deleten ze dit soort berichtenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik maar aardig tegen haar doen, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben van dat soort figuren.
kijk naar Brian, heeft enorm vaak politiek correcte mening en houding tentoongespreid, streamers prikten daar door heen, maar als je niet anders reageert (of iig heel vaak) dan ziet de tv kijker dat alleen maar, uiteindelijk heeeeel erg veeeel meer tv kijkers dan streamers, je zag het aan zijn sms jes (had weliswaar ook te maken met gunfactor ivm langstzittende miljonair denk ik maar ook met Politiek Correcte houding en acties)quote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat moest ie doen? Kijkers inpalmen met een set tepels?
Amanda haar pogingen met naakte borsten liepen op niks uit! Fail.
Dan had je je misschien wat sociaal wenselijker kunnen opstellen, dat wordt meestal wel gewaardeerd bij het grote publiek, kijk maar naar Brianquote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef Huubdgk het volgende:
heb een biertje en een vodka colaen lekkere vodka (royalty) en lekker bier (grolsch)
Nee had het spel niet anders gespeeld, big brother ging om sms en maar duurde maar drie maanden, je kan niet oneindig een rol spelen, als je nou wist hoe lang het zou duren dan nog misschien, maar nee had het niet anders gespeeld als ik wist dat het sms en waren.
Nou ja, iig wel de finale gehaaldquote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Amanda haar pogingen met naakte borsten liepen op niks uit! Fail.
Dat is ook wel de reden waardoor bijna alle streamers pro-Huub waren/zijn denk ik. En de TV-kijkers waren dan weer voor Brain (vond hem zelf zeer positief neergezet worden de laatste paar weken).quote:Op maandag 23 juni 2008 01:45 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kijk naar Brian, heeft enorm vaak politiek correcte mening en houding tentoongespreid, streamers prikten daar door heen, maar als je niet anders reageert (of iig heel vaak) dan ziet de tv kijker dat alleen maar, uiteindelijk heeeeel erg veeeel meer tv kijkers dan streamers, je zag het aan zijn sms jes (had weliswaar ook te maken met gunfactor ivm langstzittende miljonair denk ik maar ook met Politiek Correcte houding en acties)
Vergeet deel 2 nietquote:Op maandag 23 juni 2008 01:47 schreef Huubdgk het volgende:
ben trouwens bezig met akveor topic aan het schrijven, maar wat een lang verhaal is dat, ben al begonnen aan een reactie en ga er, waar ik kan, net zo diep op in als akveor...dus hou dat in de gaten hier!
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef Huubdgk het volgende:
heb een biertje en een vodka colaen lekkere vodka (royalty) en lekker bier (grolsch)
Nee had het spel niet anders gespeeld, big brother ging om sms en maar duurde maar drie maanden, je kan niet oneindig een rol spelen, als je nou wist hoe lang het zou duren dan nog misschien, maar nee had het niet anders gespeeld als ik wist dat het sms en waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |