Jaap heeft maar 2 officiële sites (buiten zijn hyves om) en dat zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 20:26 schreef Maria44 het volgende:
Wat is dit voor vage site?
http://www.huubenjaap.nl/
Jaap is er niet blij mee zo te lezen.
Hoe proffesioneelquote:Wilt u me boeken om een lintje door te knippen? Uw nieuwe vestiging te openen? Dan kunt u contact met me opnemen op stichtingjaap@live.nl
Weer?..Waar dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en.... watskebeurd?
niks dus![]()
mooiiiiii verhuld zich weer achter vage shit en Huub ligt zeker nog tussen de klamme lappen.
zal ik ook eens vaag gaan doen?quote:
Wat heeft dit eigenlijk voor zin allemaal, Huub is er niet en Mooiiiiii vertelt toch niks.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal ik ook eens vaag gaan doen?
ken jij martjevdw? vandaag geregistreerd zondag 22 juni 2008 @ 21:17
je hebt volkomen gelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heeft dit eigenlijk voor zin allemaal, Huub is er niet en Mooiiiiii vertelt toch niks.
Ja, beetje naïef wel eigenlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiiiii zal wel één van Huub's 502 hyves-vrinden zijn, die denkt dat Huub hem/haar hier herkent
Trusten Fvheuquote:Op zondag 22 juni 2008 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt volkomen gelijk![]()
ik ga vanavond eens vroeg slapen voor de verandering, morgen weer vroeg dag.
![]()
Is Mooiiiii niet Houdervan degene die in het begin de filmpjes op Huubs site zette! Of de foto'squote:Op maandag 23 juni 2008 00:11 schreef Juud79 het volgende:
Wat is het hier enorm stil, is iedereen al zo vroeg naar bed?
Huub, hoe was het feestje en weet je al wie Mooiiii is?
Mooiiiii is een sneu persoon die hier iedereen op de hak neemt. Best lollig als je de reacties leest.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Is Mooiiiii niet Houdervan degene die in het begin de filmpjes op Huubs site zette! Of de foto's
Ohhh ik weet ut, ik weet ut, ik weet ut! Tiss............................ Brian!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef johanna2 het volgende:
Ik denk dat Mooiiiii heel goed kan dichten, klopt dat ?
Tis best mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef rene90 het volgende:
Wat een tof topic dus ik ga mij er even in mengen als u allen dat niet erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |