abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59611878
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zondag 22 juni 2008 @ 21:57:00 #77
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59612128
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:43 schreef delano.888 het volgende:
Oja en om het pentagon hangen 100 camera's en er is maar een beeldje van de inslag van het "vliegtuig" waarop trouwens geen vliegtuig te zien is, en er vervolgens ook geen 1 deeltje van een "vliegtuig" terug is gevonden, plus dat de vleugels 0,0 schade hebben gedaan..

Nog zoiets.
Dat deel van het Pentagon was net gerenoveerd en wel een stukje steviger dan een WTC om die reden. En er waren honderden ooggetuigen.

Nog zoiets.
Ik ga naar huis.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:11:35 #78
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59612532
Ik heb even de kinetische energie berekend van de vliegtuigen die in het WTC sloegen: 14333525733408 Joule.

Da's best veul.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmo op 22-06-2008 22:17:01 ]
pi_59612600
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef KoosDubbelKoets het volgende:

[..]

HEt gaat niet om de hoeveelheid energie.

Het gaat bij een botsing om het verschil in sterkte tussen de twee botsende voorwerpen.

Het zwakste object zal het meest vervormen.

Naarmate er meer energie wordt afgegeven zal de vervorming toenemen.

Nu....we hebben een aluminium, dunwandige koker met daarop een neuskegel.

Die botst met hoge snelheid tegen een wand, die bestaat uit stalen kokerbalken die verbonden zijn d.m.v. stalen platen en die aan de achterkant gesteund worden door de betonnen vloeren.

Staal is sterker dan aluminium. De materiaaldikte van het staal zal veel groter zijn dan die van het aluminium.

Dat gebouw is veel sterker dan het vliegtuig. Dus het vliegtuig zal veel meer vervormen dan het gebouw.
Tot zo ver ben ik het met je eens.
quote:
Het kan dus nooit zo zijn dat het vliegtuig het gebouw invliegt. Het slaat ertegen te pletter.
Hier ben ik het niet met je eens.
Het is volgens mij net als je een colablikje platdrukt op een tafel. Het blikje vervormt vrijwel meteen tot op het punt dat al het materiaal bij elkaar gedrukt zit. Als je dan nog op het blikje drukt vervormt het nog nauwlijks, maar kun je wel druk uitoefenen op de tafel.
Soortgelijks gebeurde er volgens mij in die honderste seconde bij impact.
quote:
Merk ook op dat een ingenieur van Boeing dezelfde mening heeft.
[..]

Aluminium breekt net zo goed als het aan het eind van zijn rek is.

Daarbij was de gebouwwand van staal, niet van alu, gemaakt.
Staal vervormt zeer goed en neemt daarbij veel meer energie op dan alu. Het kan dus veel grotere klappen opvangen.
Heb je misschien een link naar gedetaillerde info over de constructie? Ik was altijd in de veronderstelling dat het voornamelijk gewapend beton was.

Op de wiki van het wtc is overigens te lezen:
quote:
De ontwerpers van de Twin Towers hielden namelijk rekening met een vliegtuigongeluk; dat wil zeggen: de torens zouden geraakt kunnen worden door landende en opstijgende vliegtuigen die verdwaald waren in de mist en op lage snelheid tegen de torens op zouden botsen. Maar op 11 september maakten de terroristen enorme duikvluchten waardoor de vliegtuigen zelfs boven hun maximumsnelheid vlogen. Een verdubbeling van de snelheid betekent een verviervoudiging van de kinetische energie. De torens waren dus zwaarder beschadigd dan waar mee rekening gehouden was. Mede door de daarop volgende brand werd de constructie van de torens ook van binnenuit aangetast
  zondag 22 juni 2008 @ 22:18:08 #80
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59612702
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef Toryu het volgende:

[..]

Tot zo ver ben ik het met je eens.
[..]

Het is volgens mij net als je een colablikje platdrukt op een tafel. Het blikje vervormt vrijwel meteen tot op het punt dat al het materiaal bij elkaar gedrukt zit. Als je dan nog op het blikje drukt vervormt het nog nauwlijks, maar kun je wel druk uitoefenen op de tafel.
[..]

Heb je misschien een link naar gedetaillerde info over de constructie? Ik was altijd in de veronderstelling dat het voornamelijk gewapend beton was.

Op de wiki van het wtc is overigens te lezen:
[..]

Wat denk je dat er gebeurt als ik dat blikje met 800 km/h tegen die tafel aan gooi? Die gaat keihard aan bullen hoor.
pi_59612707
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef nietzman het volgende:
Dat deel van het Pentagon was net gerenoveerd en wel een stukje steviger dan een WTC om die reden. En er waren honderden ooggetuigen.

Nog zoiets.
Waarom zouden we in deze genoegen moeten nemen met ooggetuigen als er zo veel camera's zijn? Waarom niet gewoon ook een paar beelden van andere camera's dan die 4 tankstation stills?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 22 juni 2008 @ 22:20:04 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59612753
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Waarom zouden we in deze genoegen moeten nemen met ooggetuigen als er zo veel camera's zijn? Waarom niet gewoon ook een paar beelden van andere camera's dan die 4 tankstation stills?
Dat is een goede en terechte vraag

Waarom werden die beelden dan niet bewerkt vrijgegeven als ze zo goed zijn met cgi?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:21:29 #83
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59612795
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Oke, nu zijn camera's en beelden ervan wel opeens betrouwbaar? Als ze er zouden zijn er was niets geks op te zien, dan was het weer een fake geweest.
pi_59612831
Nee, het waren geen commerciele luchtvaartuigen, maar militaire vliegtoestellen.

zondag 22 juni 2008 @ 22:29:25 #85
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59613058
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gebeurt als ik dat blikje met 800 km/h tegen die tafel aan gooi? Die gaat keihard aan bullen hoor.
Ik denk dat er ook een gat in je tafel zit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 22 juni 2008 @ 22:33:42 #86
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59613187
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik denk bovenal dat Erasmo dan een wereldrecord had gegooid en bij alle honkbalclubs aan de slag kan!
  zondag 22 juni 2008 @ 22:38:39 #87
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59613326
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik had het ook over de tafel
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk bovenal dat Erasmo dan een wereldrecord had gegooid en bij alle honkbalclubs aan de slag kan!
Prop het voor mijn part ergens in een loop ofzo, het gaat om het principe dat het blikje 800 km/h gaat, niet hoe we dat voor elkaar krijgen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:49:57 #88
218568 KoosDubbelKoets
TV uit. Brein aan.
pi_59613706
quote:
Dat idee heb ik ook.

Bij het vliegtuig zit de meeste massa in het midden. ( tanks, motoren, vleugels , landingsgestel ). Zodra de neus van het vliegtuig het gebouw raakt begint die massa in het midden kracjt uit te oefenen op de neus via de romp.

Het voorste deel van die romp zou dan ,a la colablikje, platgedrukt/kapotgedrukt worden.

En als in de video's bekijk zie ik dat niet gebeuren. Volgens de video's maakt die romp een mooi gat in die wand en vliegt het toestel ongehinderd verder. Er is ook geen vertraging waarneembaar.

Hiet in deze fotoserie zijn wat interessante foto's te vinden van vliegtuigen met schade.

http://nomoregames.net/pr(...)al_August_07.ppt.htm

Kijk vooral 45 , 46, en 54 , 55 dan zie je wat een kleine tik al doet.
quote:
Hier is wat meer info :
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/blueprints.html

Er is, verspreidt over het web, veel meer te vinden.

En de wiki........tsja....daar kan iedereen van alles intypen.
quote:
Maar op 11 september maakten de terroristen enorme duikvluchten waardoor de vliegtuigen zelfs boven hun maximumsnelheid vlogen.
Volgens de verkeersleiding waren de capriolen die ze op radar zagen al moeilijk voor een straaljager.

Onmogelijk dus voor een Boeing.

Daarbij heeft iemand Boeing gebeld met de vraag of het mogelijk is om zo'n toestel op topsnelheid te vliegen op een hoogte van enkele honderen meters.

"No way"....was het antwoord.

De lucht is op zeeneveau vele malen dikker dan op 10 Km hoogte waar die toestellen met die snelheid vliegen.

Ik wil maar zeggen : er zijn ook veel andere aanwijzingen die een echt passagiersvliegtuig uitsluiten.
pi_59613754
Je quote allee nals je er een antword op heb he?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:55:51 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59613868
Je punt is? Niemand hier heeft gezegd dat ze onbeschadigd het WTC binnenvlogen.

Voorts laat je flink wat vragen onbeantwoord.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:00:37 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59614014
Je gooit trouwens wel erg veel feiten in dit topic met maar matige onderbouwen, als je zegt dat een vliegtuig niet binnen kan dringen, heb je ook ergens een berekening waarmee je dat aantoont? Alle data is in principe bekend dus dat moet wel te doen zijn
  zondag 22 juni 2008 @ 23:14:02 #92
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59614430
Typisch ook dat ome Clinton nog niet eens een lekkere zuigbeurt achter z'n bureau geheim kon houden, terwijl evil mastermind Bush een complot waarbij tienduizenden mensen betrokken zijn onder het tapijt weet te houden. En dat zonder z'n eigen naam goed te spellen. Chapeau.
Ik ga naar huis.
pi_59615141
ik heb net September Clues gekeken.... en ja er zijn wel wat vage dingen aan de hand hier. Maarja dat er iets niet in de haak is hier kan ieder denkend mens je wel vertellen
pi_59615232
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef KoosDubbelKoets het volgende:

[..]

HEt gaat niet om de hoeveelheid energie.

Het gaat bij een botsing om het verschil in sterkte tussen de twee botsende voorwerpen.

Het zwakste object zal het meest vervormen.

Naarmate er meer energie wordt afgegeven zal de vervorming toenemen.

Nu....we hebben een aluminium, dunwandige koker met daarop een neuskegel.

Die botst met hoge snelheid tegen een wand, die bestaat uit stalen kokerbalken die verbonden zijn d.m.v. stalen platen en die aan de achterkant gesteund worden door de betonnen vloeren.

Staal is sterker dan aluminium. De materiaaldikte van het staal zal veel groter zijn dan die van het aluminium.

Dat gebouw is veel sterker dan het vliegtuig. Dus het vliegtuig zal veel meer vervormen dan het gebouw.

Het kan dus nooit zo zijn dat het vliegtuig het gebouw invliegt. Het slaat ertegen te pletter.

Merk ook op dat een ingenieur van Boeing dezelfde mening heeft.
[..]

Aluminium breekt net zo goed als het aan het eind van zijn rek is.

Daarbij was de gebouwwand van staal, niet van alu, gemaakt.
Staal vervormt zeer goed en neemt daarbij veel meer energie op dan alu. Het kan dus veel grotere klappen opvangen.
Hoe verklaar je dit gaatje dan?

Ook vliegtuig, ook aluminium, ook holle buis tegen een gebouw van gewapend beton. Dan was dat vliegtuig al behoorlijk verzwakt, er was immers al een motor in het IJsselmeer gedonderd en wilde de piloot koste wat kost níet op die flat mikken.
  zondag 22 juni 2008 @ 23:36:09 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59615309
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook vliegtuig, ook aluminium, ook holle buis tegen een gebouw van gewapend beton. Dan was dat vliegtuig al behoorlijk verzwakt, er was immers al een motor in het IJsselmeer gedonderd en wilde de piloot koste wat kost níet op die flat mikken.
Goeie inderdaad.

zondag 22 juni 2008 @ 23:41:50 #96
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59615453
Ja, maar dat was natuurlijk wel een El-Al Boeing! Dus wéér die Joden hè!
Ik ga naar huis.
pi_59615531
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

topic sluiter
  zondag 22 juni 2008 @ 23:56:11 #98
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59615811
Topicsluiter? Je denkt toch niet dat de gemiddelde nutter zich uit de weg laat slaan door een klein stukje logica? .
Ik ga naar huis.
  maandag 23 juni 2008 @ 00:10:42 #99
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59616111
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef nietzman het volgende:
Topicsluiter? Je denkt toch niet dat de gemiddelde nutter zich uit de weg laat slaan door een klein stukje logica? .
Logica? Dan moet je Mr. Spock even erbijhalen.

En uiteraard is Leonard Nimoy ook een jood.

't Is wat hè, met die complottheorieën?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_59616242
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus volgens jou staan die twee torens nog gewoon in New York, maar zijn ze met CGI weggewerkt?
ik kom niet meer bij, echt hoor

TS; stel dat je verhaal klopt, dan moeten toch vet veel ooggetuigen etc hieraan meegewerkt hebben?
al die nieuwszenders werkten er dan ook aan mee, want die hebben allemaal individueel gefilm, waardoor dus verschillende opnames enzo zijn
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')