David Copperfield liet het Vrijheidsbeeld ook al verdwijnen dus ik denk dat hij hier ook bij betrokken is...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus volgens jou staan die twee torens nog gewoon in New York, maar zijn ze met CGI weggewerkt?
Maakt niet uit. Ik kan ook niet begrijpen hoe mensen met de ogen dicht rondlopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Omniej het volgende:
Wat probeer je nou te zeggen? Dat de torens helemaal niet weg zijn ofzo?
Verder word ik na 7 jaar eigenlijk ook wel een beetje moe van die lui die maar blijven geloven dat alles nep is...
dan ben je hier op t verkeerde forum vrees ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kan ook niet begrijpen hoe mensen met de ogen dicht rondlopen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Omniej het volgende:
Wat probeer je nou te zeggen? Dat de torens helemaal niet weg zijn ofzo?
Verder word ik na 7 jaar eigenlijk ook wel een beetje moe van die lui die maar blijven geloven dat alles nep is...
quote:Oordeel zelf
Show me, waar beweer ik dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef SteelDogg het volgende:
OMFG![]()
Dus jij wilt beweren dat de WTC als het ware ''Weg voor de ogen'' zijn, maar nog steeds bestaan?
Niet zo populair doen als je niet eens goed kunt lezen... gastquote:Gast, ik geef je één tip: Blijf niet al te lang op om naar films te kijken
Kom dan ook gewoon 'ns met duidelijk antwoorden, in plaats van je gezever.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef Matteüs het volgende:
Maar goed, enkel flauwe opmerkingen van mensen die willen verbloemen dat ze er niet goed over na kunnen denken en/of met onderbouwde argumenten komen. Mijn topic omver blazen, prima. Maar dit is een lachertje.
Ja kom op zeg, je zegt toch dat de live beelden met CGI gemanipuleerd zijn? Met andere worden ze hebben die torens in feite live weggephotoshopt? Daarmee impliceer je toch dat de torens weg LIJKEN te zijn, maar er in feite nog gewoon staan, of niet dan?quote:Show me, waar beweer ik dat.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus volgens jou staan die twee torens nog gewoon in New York, maar zijn ze met CGI weggewerkt?
Zijn ze alleen ingestort dan? Volgens mij vlogen er ook wat vliegtuigen in...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:42 schreef Omniej het volgende:
Ja kom op zeg, je zegt toch dat de live beelden met CGI gemanipuleerd zijn? Met andere worden ze hebben die torens in feite live weggephotoshopt? Daarmee impliceer je toch dat de torens weg LIJKEN te zijn, maar er in feite nog gewoon staan, of niet dan?
We passen ons aan aan het niveau van de TS - da's Fok! he!quote:Sjezus, niveau 3 bier-braadworst.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:39 schreef LordNemephis het volgende:
maar lees anders eerst eens de overvloed aan topics over dat onderwerp...
Het is jouw subjectieve mening dat er niets overtuigends is wat je verhaal onderuit haalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Been there, done that.
Niets overtuigend gevonden wat dit verhaal onderuit haalt.
Nu je daar niet mee wegkomt, waag een poging.
Dit is oer-Nederlands:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:57 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Het is jouw subjectieve mening dat er niets overtuigends is wat je verhaal onderuit haalt.
Om met een Chinees gezegde te antwoorden: Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. no offence
Hoe dan ook, als de beelden gemanipuleerd zijn, waarom zouden ze dat hebben gedaan? Het is evident dat de torens er niet meer staan, dat er beeldmateriaal is van meerdere hoeken, en dat de artefacten die jij ziet voornamelijk worden veroorzaakt doordat jij niet het oorspronkelijke filmmateriaal ziet, maar materiaal dat al hevig gecomprimeerd is, waardoor zulke blokjes onstaan.quote:625. Een gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden,
ook dan twaalf of honderd wijzen kunnen beantwoorden; eene sedert de middeleeuwen voorkomende meening, blijkens Jan's Teesteye, vs. 2083:
Wouter, een sot soude meer vraghen
Dan XII vroede berechten souden.
Dial. Eggaert 225: Maer een door ende een sot mach meer vraghen dan die wijse mach berechten; Campen, 30: Een Sot can meer vraghen dan thien Wysen berichten connen;
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:14 schreef nietzman het volgende:
Godverdomme wat een onzin weer zeg.
De echte oorzaak was m'n bananenbom!
http://slork.nl/Temp/banaan.mov
Nou, dan komen we meteen op het punt dat al eerder in dit topic door iemand was aangehaald: hoe kunnen zowel professionele als amateurbeelden, door vele verschillende camera's uit vele verschillende hoeken gefilmd, allemaal precies zo gemanipuleerd zijn dat ze het zelfde weergeven?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zijn ze alleen ingestort dan? Volgens mij vlogen er ook wat vliegtuigen in...
En daar veel mensen nog steeds ervan overtuigt zijn dat het niet om burgervliegtuigen ging, maar om ander soort, tot zelfs raketten. Vul de rest maar in waarom de noodzaak kan bestaan de beelden te manipuleren.
BNW -> ONZ is misschien nóg beter...quote:
ik zou daar wel eens een filmpie van willen zien want volgens mij is dat een hoaxquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:33 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
David Copperfield liet het Vrijheidsbeeld ook al verdwijnen dus ik denk dat hij hier ook bij betrokken is...
Juist, die 4 pixels verklaren alles.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef Reki het volgende:
Edit: Ik heb het topic niet goed gelezen.. Ik geloof NIET dat het in scene is gezet, maar ik geloof wel dat de Amerikaanse regering er deels achter zit.
Ik denk wel dat de VS er 'iets' mee heeft te maken, want er zijn veel onverklaarbare dingen gebeurt en in de doofpot gestopt.
1. Hoe verklaar je die explosies die tijdens de instorting ter ontploffing zijn gebracht?
[ afbeelding ]
http://911review.org/brad.com/swallowplane.html
2. Ze hebben toevallig een onbeschadigd paspoort gevonden tussen al het puin van een Saudi, uhm ok?
3. Ze hebben een lijst gemaakt van alle 'terroristen' die in het vliegtuig zaten, en veel daarvan bleken later springlevend te zijn
4. De instorting van wtc gebouw 7 is ook raar, het gebouw stond ver van de twin towers en is toch ingestort?
en nog veel meer verdachte zaken, die zijn te zien in Fahrenheit 9/11, en laatst heb ik nog een andere documentaire gezien: Zeitgeist part 2 part 3 die de moeite waard zijn om te kijken. Oordeel zelf
verdomd, nu je het zegt past perfect in dit topic, dit filmpje over de Twin Towersquote:Wacht eens even, was er hier laatst niet iemand die beweerde dat we gehersenspoeld werden door het constant herhalen van filmpjes?![]()
Nee hoor. David heeft het beekd laten verdwijnen én weer terug getoverd!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zou daar wel eens een filmpie van willen zien want volgens mij is dat een hoax
Zoiets heet JPEG artefacten. Je krijgt dat automatisch als je een beeld comprimeert. In dit geval moesten de beelden zo snel mogelijk per satteliet over de wereld gestuurd worden en heb je dus slechts een beperkte bandbreedte. Heeft in het geheel niets met masklayers of CGI te maken.quote:Je ziet duidelijk het gebouw in blokimage zoals men dat altijd doet met masklayers. Als je niet begrijpt hoe dat werkt:
Ik denk zelf na ipv. van alles van sites klakkeloos over te nemen, en niet gehinderd door het gebrek aan natuurkundige kennis concludeer ik dat een tonnen metaal met 800 km/h makkelijk een gebouw penetreert.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:05 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Mattheus heeft volgens mij volkomen gelijk.
De aanslagen van 11 September waren een media-hoax.
Er zijn daarvoor meerdere redenen aan te voeren.
Een onderzoek van al het beeldmateriaal wat door de media is uitgezonden toont o.a. beeldmanipulatie aan.
Zie bv. September Clues op google video.
http://video.google.com/videoplay?docid=8045542387672451515&q=september+clues&ei=UJBeSKTzMIyUjQKdrIzMBg
Vooral het z.g. "nose-out" shot is interessant ( komt aan het begin aan de orde ).
Ook is het voor een alumunium vliegtuig onmogelijk om door een stalen wand te vliegen. En de wanden van de wtc-torens bestonden uit vierkante stalen kokers, verbonden door stalen platen.
Een verkeersvlieguig zou tegen de wand te pletter slaan. Hooguit de motoren zouden massa genoeg hebben om een gat te kunnen maken.
Dat vindt ook :
++++++++++++
Joseph Keith
Retired Aerospace Engineer
June 13, 2008
Joe's Law states: "AIRPLANES DON'T MELD INTO STEEL AND CONCRETE BUILDINGS, THEY CRASH AGAINST THEM!"
Zie : http://nomoregames.net/index.php?page=911&subpage1=joes_law
+++++++++++++++++
Ace Baker, een onderzoeker, heeft hier beschreven hoe live-tv-fakery kan worden uitgevoerd :
http://acebaker.blogspot.(...)lane-composites.html
Er is op het web nog veel meer info te vinden die aantoont dat :
a) de beelden die door de media werden uitgezonden vervalst zijn
b) het onmogelijk is voor een alu vliegtuig om een stalen gebouw binnen te vliegen.
Mogelijk werden er raketten gebruikt voor de aanval.
Verder : de antwoorden in dit topic komen ongeveer wel overeen met de samenstelling van het NL-volk. Het is een feit dat maar een zeer klein deel van de bevolking zelf nadenkt en conclusies trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |