Doe daar eens wat aan danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:43 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer ik nog eens shoarma gegeten heb
Ik snap het ook maar half (behalve dan misschien dat ze dat in ons stamcafé kunnen eten en shoarma niet)quote:
Have funquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:08 schreef leonieke het volgende:
Soit, nu naar de uitzending van het EK zien (eerst voorbereidingen en dan de match zelf)
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef qu63 het volgende:
GVD wat voel ik me rot
Waarom zijn vrouwen altijd zo moeilijk?
En waaron kan ik er dan weer niet mee omgaan?
Daar staan dit soort situaties niet in denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.
Lees heb boek mannen zijn van mars vrouwen van Venus.
Wat heeft dat vrouwmens gedaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar staan dit soort situaties niet in denk ik
En de 23 opvolgers daarvan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.
Lees heb boek mannen zijn van mars vrouwen van Venus.
serieuze en minder serieuze inderdaadquote:
Sommige gaan wel vrij serieus in op de verschillen tussen mannen en vrouwenquote:
het is wel wat vergezocht soms ja, maar helemaal onzin is het ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er wat stukjes uit gelezen. Is toch allemaal onzin
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen is anders. Je kan ook zulke boeken schrijven over de individuele verschillen tussen vrouwen onderlingMaar of het dan waar is
Dat geloof ik zomaar jaquote:Op zondag 22 juni 2008 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar er zijn wel wetenschappelijke bewijzen voor het vershil tussen mannen en vrouwen en de manier waarop ze reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |