quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:41 schreef leonieke het volgende:
Fijn om te horen dat het goed gaat, JortK
Russischquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
We vreten de russen opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Russisch eten kan wel, maar er zijn lekkerdere dingen
Ik geloof niet dat ik die link ga aanklikkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, zoiets bedoel je: Moeder misbruikt, foltert, mishandelt en verorbert zoontje
Geen beelden erbijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die link ga aanklikken
En dan nog heb ik besloten om niet te klikkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen beelden erbij![]()
T is een fok topic ook
Okequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
En dan nog heb ik besloten om niet te klikken
En daarna ook nog hoorquote:
Kut is datquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna ook nog hoor
En daarna ook
En daarna ook
en altijd wel
Soms wel, maar over het algemeen prima te doenquote:
Doe daar eens wat aan danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:43 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer ik nog eens shoarma gegeten heb
Ik snap het ook maar half (behalve dan misschien dat ze dat in ons stamcafé kunnen eten en shoarma niet)quote:
Have funquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:08 schreef leonieke het volgende:
Soit, nu naar de uitzending van het EK zien (eerst voorbereidingen en dan de match zelf)
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef qu63 het volgende:
GVD wat voel ik me rot
Waarom zijn vrouwen altijd zo moeilijk?
En waaron kan ik er dan weer niet mee omgaan?
Daar staan dit soort situaties niet in denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.
Lees heb boek mannen zijn van mars vrouwen van Venus.
Wat heeft dat vrouwmens gedaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar staan dit soort situaties niet in denk ik
En de 23 opvolgers daarvan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen moeilijk?? Mannen zijn makkelijk zeker.
Lees heb boek mannen zijn van mars vrouwen van Venus.
serieuze en minder serieuze inderdaadquote:
Sommige gaan wel vrij serieus in op de verschillen tussen mannen en vrouwenquote:
het is wel wat vergezocht soms ja, maar helemaal onzin is het ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er wat stukjes uit gelezen. Is toch allemaal onzin
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen is anders. Je kan ook zulke boeken schrijven over de individuele verschillen tussen vrouwen onderlingMaar of het dan waar is
Dat geloof ik zomaar jaquote:Op zondag 22 juni 2008 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar er zijn wel wetenschappelijke bewijzen voor het vershil tussen mannen en vrouwen en de manier waarop ze reageren
leesvermaakquote:Op zondag 22 juni 2008 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar ja
Dan nog zijn die boeken onzin
Geen idee, maar ik ben iig nog wakkerquote:Op zondag 22 juni 2008 00:52 schreef Nightwhisper het volgende:
toemtiedoem.. zijn er nog mensen om gezellig mee te ouwehoeren rond dit tijdstip?
Daar heb ik andere boeken voor, veel andere boekenquote:
Ik ben bang dat mn laatste 2 boek nu iets te moelijk voor me zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik andere boeken voor, veel andere boeken
Dat boek heb ik gelukkig al uitquote:
o.a., en omdat het door Brian May geschreven isquote:Op zondag 22 juni 2008 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom heb je het gelezen? Interesse?
Uh, en waarom heeft hij dat geschrevenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
o.a., en omdat het door Brian May geschreven is
Omdat hij eigenlijk sstrofysicus isquote:Op zondag 22 juni 2008 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, en waarom heeft hij dat geschreven
Dat verklaart een hoop jaquote:Op zondag 22 juni 2008 01:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk sstrofysicus is
http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_May
En daarnaast gitarist is van de best band ter wereld
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop ja
Wist alleen niet dat hij in de Dire Straits speelde
quote:Kleine Arcana: Kelken Vijf
Element: Water.
Astrologische associatie: Saturnus verbonden met Venus of de Maan.
Kernwoorden: scheiding, verdriet, rouw, jaloezie, verlies, twijfel.
Kelken Vijf is de kaart van het verdriet. Van pijn en droefenis, en ze geeft aan dat iets wat lange tijd veel voor ons betekende kapot is. Maar met deze kaart zijn we niet aan onszelf overgelaten, er is ook troost in onze omgeving.
Nope, het gaat toch regenen en onweren enzo vandaag, dus fietsen zit er niet in denk ikquote:
oe dat van dat weer wist ik nog niet, dat is minderquote:Op zondag 22 juni 2008 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, het gaat toch regenen en onweren enzo vandaag, dus fietsen zit er niet in denk ik
quote:
Ik ga inderdaad maar eens kijken wanneer het komtquote:Op zondag 22 juni 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oe dat van dat weer wist ik nog niet, dat is minder
nah laten we maar hopen dat dat eind van de dag komt.
mams komt vandaag op bezoek
Ik ben nog aan het wachten op de regen zodat ik niet naar buiten hoefquote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
jalllalallaalaaaaaaa
productieve dag vandaag
was staat aan, afwas ligt in de week
stof gezogen, vuilnis weggebracht
zometeen oud papier naar de bak en mams ophalen aan de bushalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |